Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 31-07-2013 20:31:28
Okee balen. Dan moet ik toch echt om een nieuwe zonnebril :P

Leuk toch?  Nieuwe zonnebril zoeken :eusa_dance:

Ik heb vandaag gekeken bij 2 opticiens. Alleen maar RayBan of Polaroid wat gepolariseerd is hier. En ik wil geen RayBan of Polaroid; die krijg je tegenwoordig bij een pak koffie. Echt iedereen loopt ermee. Ik koop wel wat op vakantie of op een vliegveld. Voor nu even een 10-tjes bril gekocht om wat te hebben, en om mezelf eraan te herinneren dat dit echt bagger is ...

Sbv

Serengeti rules  ;D

Moet zelf binnenkort naar een andere op zoek daar mijn huidige op is

viking_in_shorts

Zeker weten! Helemaal nu ik weer even goedkope sjips op m'n neus heb zitten ..

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 31-07-2013 20:55:27
Serengeti rules  ;D

Moet zelf binnenkort naar een andere op zoek daar mijn huidige op is

Smaakte hij lekker?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Reitse

Citaat van: viking_in_shorts op 31-07-2013 20:36:43

Ik heb vandaag gekeken bij 2 opticiens. Alleen maar RayBan of Polaroid wat gepolariseerd is hier. En ik wil geen RayBan of Polaroid; die krijg je tegenwoordig bij een pak koffie. Echt iedereen loopt ermee. Ik koop wel wat op vakantie of op een vliegveld. Voor nu even een 10-tjes bril gekocht om wat te hebben, en om mezelf eraan te herinneren dat dit echt bagger is ...
Ook Oakley heeft gepolariseerde glazen :)

viking_in_shorts

Citaat van: Reitse op 01-08-2013 10:35:34
Citaat van: viking_in_shorts op 31-07-2013 20:36:43

Ook Oakley heeft gepolariseerde glazen :)

Heb een Oakley gehad. Was ik niet tevreden over.

Walter

heb een rayban met gepolariseerde glazen en vraag me af of ik dat volgende keer weer doe. Zijn zoveel displays die ik niet of slecht kan lezen. En qua zicht is het niet beter dan de Armani die ik daarvoor gebruikte (nog in guldens gekocht, heeft zijn geld wel opgebracht :)) Die gaf ook in de sneeuw een superbeeld, goede lens

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Taranis

Displays en getinte ramen zijn een drama met een gepolariseerde Ray-Ban, verder vond ik het altijd een perfect ding. Zelfs in de regen en de sneeuw zet ik in de auto regelmatig m'n zonnebril op omdat je gewoon meer ziet.

Oakley ben ik inderdaad ook geen fan, zo'n ding valt na 2 jaar uit elkaar.

Misha

Citaat van: Taranis op 01-08-2013 11:26:12
Displays en getinte ramen zijn een drama met een gepolariseerde Ray-Ban, verder vond ik het altijd een perfect ding. Zelfs in de regen en de sneeuw zet ik in de auto regelmatig m'n zonnebril op omdat je gewoon meer ziet.

Tja, het hangt een beetje af van je blik op zonnebrillen-voor-in-de-auto.
Voor mij is het vooral een functioneel ding, het mode-aspect of hoeveel mensen er een hebben deert me dan weer helemaal niet.

Ik heb zelf al sinds jaar en dag een Ray-Ban Aviator met P3 Plus glazen erin en ik zou echt nooit meer iets anders willen, wat een superglazen zijn dat ! De wereld ziet er serieus mooier uit en je ziet dingen die je normaal amper ziet.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

viking_in_shorts

Citaat van: Misha op 01-08-2013 12:52:22

Voor mij is het vooral een functioneel ding, het mode-aspect of hoeveel mensen er een hebben deert me dan weer helemaal niet.

Ik heb zelf al sinds jaar en dag een Ray-Ban Aviator met P3 Plus glazen erin en ik zou echt nooit meer iets anders willen, wat een superglazen zijn dat ! De wereld ziet er serieus mooier uit en je ziet dingen die je normaal amper ziet.

Je zou voor de lol eens een keer gepolariseerde Serengeti's moeten proberen   :eusa_whistle:

UserID6342

Citaat van: Misha op 01-08-2013 12:52:22

Eensch !  Voordat ik een bril droeg altijd van die dure jongens gehad zoals Ray-ban (ja in gulden tijd waren die dingen gewoon duur) en 2 Cartiers.  Sinds ik brildragend ben en een goede bril steeds koop, heb ik eigenlijk altijd die Flip-Ups ofzo gehad en bevallen meer als goed.  In beide's auto eentje liggen, dus nooit zonder.

http://www.poseidonflyfishing.nl/index_bestanden/Page1377.htm

Mijn vader gebruikte ze vroeger al ;D ;D

Reitse

??? Oakley 1 houdt het al, met intensief gebruik, uit sinds begin 2000. Oakley 2 is vorig jaar gestolen maar verder geen enkel probleem mee gehad.
Oakley 3 was in eerste instantie niet goed, zonder enig probleem omgewisseld voor een nieuwe. Kwaliteit staat er bijzonder hoog in het vaandel :)

viking_in_shorts

Citaat van: Reitse op 01-08-2013 13:07:33

??? Oakley 1 houdt het al, met intensief gebruik, uit sinds begin 2000. Oakley 2 is vorig jaar gestolen maar verder geen enkel probleem mee gehad.
Oakley 3 was in eerste instantie niet goed, zonder enig probleem omgewisseld voor een nieuwe. Kwaliteit staat er bijzonder hoog in het vaandel :)

Mijn Oakley was binnen 2 jaar helemaal kapot. Geen reserve delen te krijgen. Geen garantie geen niets....

Reitse

Citaat van: viking_in_shorts op 01-08-2013 13:10:23
Citaat van: Reitse op 01-08-2013 13:07:33

Mijn Oakley was binnen 2 jaar helemaal kapot. Geen reserve delen te krijgen. Geen garantie geen niets....
huh? Da's wel heel bijzonder... Al moet ik wel zeggen dat de service per Oakley Dealer nog wel verschilt. De ene doet moeite, de ander wil je direct een nieuwe verkopen. Ik kan wel snappen dat je dan niet zo blij meer bent.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 01-08-2013 13:10:23

Alles dus. :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein