Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Wat komt er voor terug Tim?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

viking_in_shorts

Citaat van: Snellebaksteen op 10-08-2015 17:33:41
Wat komt er voor terug Tim?

Dat komt later wel....

ta-ta-taaaaaa

viking_in_shorts

Maar .. mocht iemand interesse hebben in onze "oude" V70 (Volgens mij mag dit niet in het advertentieboord staan) - stuur me even een PB'tje. Misschien komen we er wel uit.

En qua nieuwe: die gaan we vrijdag ophalen. Hopelijk van het weekend wat pics (want ik mag hem hier vást wel laten zien)

pwassink

die auto praat raar .. :-)

Maar is een nette verschijning ..   
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ewout Schalkwijk

Citaat van: pwassink op 10-08-2015 22:47:55
Maar is een nette verschijning ..   

Toch heb ik nog nooit zoveel slijtagesporen gezien in een center console. De knoppen zijn helemaal kaal gesleten.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Nee - dat is net andersom. De volume knop is "aangetast" en de overige knoppen zijn zoals ze horen

Chris

Citaat van: viking_in_shorts op 10-08-2015 23:05:42
Nee - dat is net andersom. De volume knop is "aangetast" en de overige knoppen zijn zoals ze horen

Dat begint in mijn V momenteel ook al, ook precies met de volumeknop. Lijkt beetje te 'vergommen'. Misschien een keer een verkeerd goedje erop gekomen met schoonmaken oid?

Walter

ik krijg het idee dat dat gewoon door vette vingers komt. Bij mij is die knop ook al glad

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Snellebaksteen

Dat heeft onze S40 ook. Een goeie lange file zitten wrijven over alle knopjes en alle gom was er af.

peteRRR

Dat vergommen van interieur delen/knoppen is een wat algemeen probleem,....dacht dat Yits dit eens aan de hand heeft genomen.

Tis,vuil,en een soort coating wat na zoveel jaar los/vergaat,....alle laagjes meuk er af halen is het beste.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

FGG

Citaat van: peteRRR op 11-08-2015 11:41:51
Dat vergommen van interieur delen/knoppen is een wat algemeen probleem,....dacht dat Yits dit eens aan de hand heeft genomen.

Tis,vuil,en een soort coating wat na zoveel jaar los/vergaat,....alle laagjes meuk er af halen is het beste.

Groet.

Onze V70 (classic) had hetzelfde met de raambediening, en volgens mij had de S40 het ook.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

Mijn V70 N heeft het helemaal niet, en die is nou niet bepaald schoon vanbinnen. Vreemd.

haasje

Bij de dealer kun je gewoon een setje nieuwe knopjes bestellen, prijs viel volgens mij ook wel mee.

viking_in_shorts

Sneak preview van de auto die we zo op gaan halen.

Sbv