Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Weet niet zeker waar ik deze foto neer moet zetten. Maar ik denk dat er met Midzomer rook uit de uitlaat gaat komen  :eusa_eh:  :eusa_think:

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 14-03-2011 22:28:46
Weet niet zeker waar ik deze foto neer moet zetten. Maar ik denk dat er met Midzomer rook uit de uitlaat gaat komen  :eusa_eh:  :eusa_think:

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/Diverse/IMG_5675.jpg

Stoer!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

UserID6342

Leuke en mooi krachtige foto Tim.

Taranis

Ben

Marc O.

We moeten toch die compatibiliteit met mijn zoontje nog eens testen. Een stoere bikechick in de familie is wel leuk eigenlijk ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

R o b

Lekker roze op een bike....nu de bike nog!  :eusa_clap:

Taranis

Taranis

Hey Viking, is 't al een beetje voorjaar daar? Hier wel hoor!

O ja, ik heb meteen even aardbeien geplukt:

Veel plezier met de sneeuw daar nog he! :evil:

viking_in_shorts

Ziet er goed uit! Iets meer afstand nemen, verder inzoomen en zo laag mogelijke f-waardes nemen. Misschien een iets lager standpunt nemen ... Dan krijg je mooie wazige achtergronden.
En die aardbeien zien er echt fantastisch uit!

Hier ligt de sneeuw eigenlijk alleen nog maar op de plekken waar de meeste schaduw is, zoals in de bermen en achter het huis. Ook ligt er op de meeste velden nog een laag. Het meer is nog bevroren maar ik durf er niet meer overheen te lopen. Vandaag was een prachtige dag waar ik jammer genoeg niet van heb kunnen genieten: ben zo ziek als een hond. Zit te twijfelen of het door pollen komt ... :eusa_sick:

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

viking_in_shorts

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 19-03-2011 17:56:53
Ziet er goed uit! Iets meer afstand nemen, verder inzoomen en zo laag mogelijke f-waardes nemen. Misschien een iets lager standpunt nemen ... Dan krijg je mooie wazige achtergronden.
En die aardbeien zien er echt fantastisch uit!

Meer afstand nemen heb je idd gelijk in. Verder inzoomen en lagere f-waardes ging vaak niet, merk dat ik redelijk vaak tegen de beperkingen van de lens aanloop. Beetje jammer.
Lager standpunt is idd goed idee, tenk joe :D

Zal 't morgen proberen met glazen bier :P

Citaat van: viking_in_shorts op 19-03-2011 17:56:53
Hier ligt de sneeuw eigenlijk alleen nog maar op de plekken waar de meeste schaduw is, zoals in de bermen en achter het huis. Ook ligt er op de meeste velden nog een laag. Het meer is nog bevroren maar ik durf er niet meer overheen te lopen. Vandaag was een prachtige dag waar ik jammer genoeg niet van heb kunnen genieten: ben zo ziek als een hond. Zit te twijfelen of het door pollen komt ... :eusa_sick:

Pollen zou kunnen, vorige week ook 2 dagen goed last van gehad. Loratadine werkt voor mij fantastisch :D
Beterschap in elk geval!

viking_in_shorts

Want:

Dus:

Was eigenlijk fluitje van een cent. Zit me nu op te laden om met banden te gaan zeulen ..

Marc O.

Netjes! Staat ook mooi bij de rest van het hout plastic in het interieur :D

Succes met de banden! ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...