AUTO electrische ramen

Gestart door Turbo-Geek, 14-06-2007 19:45:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ludo

#15
Citaat van: Turbo-Geek op 21-07-2007 11:13:06
Waardeloos ....   :eusa_wall:

beter lezen!.


<edit, quote aangepast, thanks mehn>  ;D

mohondema

Als je het geheel uitgedoktert hebt, en het werkt... dan wil ik het graaaaag weten.
Vind het belachelijk, altijd VW gereden, met 4 ramen full-auto, en dan dit...
Volgens de dealer  (svala) kan hier niets aan gedaan worden,
dit zelfde principe ook aan hen voorgesteld, maar nee - kan niet... (mogen ze niet?)

Groeten,

daytonawim

Nou alleen nog effe op het orignele volvo alarm aansluiten, zodat bij het afsluiten de ramen
en het electrische schuifdak dicht gaan :-)

Ben benieuwd, want ik wil dat ook wel :-)

Misha

Citaat van: thuur op 15-06-2007 02:16:42
Citaat van: Turbo-Geek op 14-06-2007 20:47:37

Vwb veiligheid, een beetje raammodule is Amperage afhankelijk en ziet dus wanneer een raammotor weerstand ondervind en de module stopt dan automatisch.


Als je dan toch aan de slag gaat: steek je vinger maar tussen het raam en houd de omhoogstand maar ingedrukt... ::)


Gr ;)
Doen ze alle 4 inderdaad bij mijn auto, stoppen.
Echt heel fijn voelt het niet, maar het snijdt ook niet je vingers af..

Ik vind het veel irritanter dat de achterste ramen maar max 20 cm zakken, eigenlijk.
Zal ook wel veilig zijn, maar ik had liever een slag betere remmen gehad, in dat kader..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Emiel

Citaat van: Misha op 29-08-2007 14:05:44

Ik vind het veel irritanter dat de achterste ramen maar max 20 cm zakken, eigenlijk.
Zal ook wel veilig zijn, maar ik had liever een slag betere remmen gehad, in dat kader..


Ramen kunnen gewoonweg niet verder zakken....Zit het een en ander in de weg... ;) :-*

Turbo-Geek

Moet het eens inbouwen ... Heb het al een tijdje klaar liggen maar nog niets aan gedaan.
Zal het binnenkort eens doen en dan verslag doen.

Btw, heb inmiddels de deurpanelen eraf gehad dus ik kan overal bij (electro motoren) en kan als het goed is vrij simpel een test setup opzetten om te kijken of het uberhaupt gaat werken zonder dat ik overal in de bedrading hoef te klootzakken.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Misha

Citaat van: Turbo-Geek op 08-09-2007 17:33:12
Moet het eens inbouwen ... Heb het al een tijdje klaar liggen maar nog niets aan gedaan.
Zal het binnenkort eens doen en dan verslag doen.

Btw, heb inmiddels de deurpanelen eraf gehad dus ik kan overal bij (electro motoren) en kan als het goed is vrij simpel een test setup opzetten om te kijken of het uberhaupt gaat werken zonder dat ik overal in de bedrading hoef te klootzakken.
Niet lullen, poetsen !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Died850

Even een oud topic omhoog halen, maar is er iemand die weet of dit nog gelukt is? En zo ja hoe? Zou zelf ook graag beide voorramen automatisch omlaag en evt omhoog willen hebben.

razorx

Ik meen me te herinneren dat haasje wél een auto down op alle ramen had gemaakt.

henry classic v70

Citaat van: razorx op 17-04-2016 19:13:40
Ik meen me te herinneren dat haasje wél een auto down op alle ramen had gemaakt.

Ja klopt Erwin had op alle ramen auto up/down, is eigenlijk iets wat ik ook wel wil.  :eusa_shifty:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

haasje

Bij een 850 is het redelijk makkelijk te doen (schema staat hier ergens op het forum). Bij een X70 is het niet op deze manier te doen, Of het op een andere manier wel lukt weet ik niet, nooit geprobeerd.

Died850


haasje

Klopt dat is het juiste topic

UserID6342

Citaat van: razorx op 17-04-2016 19:13:40
Ik meen me te herinneren dat haasje wél een auto down op alle ramen had gemaakt.
Klopt en zijn toentertijd samen ook aan stoeien geweest met die Alter I van mij om alleen de voorramen auto down en up te krijgen.  Gebruik die set overigens nog steeds in mijn huidige auto :).  Leuk om te zien trouwens dat ik toen qua electra best wel vast liep, dat is in 8 jaar tijd toch wel flink verbeterd :) :)

henry classic v70

Citaat van: haasje op 17-04-2016 20:27:31
Bij een 850 is het redelijk makkelijk te doen (schema staat hier ergens op het forum). Bij een X70 is het niet op deze manier te doen, Of het op een andere manier wel lukt weet ik niet, nooit geprobeerd.

Heb je waarschijnlijk 7 relais in je deurpaneel zitten  :D
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4