Even voorstellen

Gestart door forza123, 08-05-2007 09:53:55

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Gefeliciteerd Waldo! Ziet er mooi uit! (foto met vliegtuig ook errug grappug..!)
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Keurige wagen. Daar kun je inderdaad veel in kwijt. Veel plezier er mee.
De Tussenpaus

Emiel

René

Citaat van: The Saint op 09-05-2007 08:04:58
Citaat van: forza123 op 08-05-2007 09:53:55
Reden van aankoop? Aankomende gezinsuitbreiding + ruimte nodig voor fotospulletjes :)

Citaat van: Claudia op 08-05-2007 10:31:53
En hoe komt het dat jij het licht nu gezien hebt?

Lezen Claudia...  ;)

Welkom op het forum en veel plezier van je 850 Forza!

Ben je al op zoek naar ander werk? Ik bedoel, als je als vormgever nog steeds niet weet dat Volvo de Italianen ver overtreft vwb design... Zelfs nu is de reden van je aankoop puur gebaseerd op praktische voordelen! Nooit opgevallen dat een Volvo van 1996 een zeer representatieve auto is? En een Fiat of Alfa van meer dan 10 jaar oud, ALS ze nog rijden, er uit ziet als een zeer gedateerde auto?

Rustig maar, just kiddin'  ;)

met een serieus ondertoontje  ;D
:eusa_naughty: Hoho, respect voor oude Italianen! Mijn Alfa van 46 jaar ziet er nog tijdloos mooi uit. Starten en rijden, altijd.

forza123

:eusa_whistle: even nog een plaatje omdat 't zo'n leuke auto is  :eusa_dance: ... vorige week op Texel...
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

V70D

Mooie 850 Waldo,

wat heeft ze gelopen en welke optie's zitten erop??

forza123

toen ik 'm kocht stond er 191k op, nu bijna 194k. Heb 'm pas een maandje, maar heb nu echt het standpunt; een dag niet gereden is een dag niet geleefd ;)

Lekker luxe issie ook:

-half leren bekleding
-hout afwerking dashboard
-leren stuurwiel
-continue airco
-cruise control
-stoelverwarming
-trekhaak (incl. extra controlelampje voor de knipperlichten van de aanhanger :D )
-en dan natuurlijk alles wat er altijd op zit geloof ik; side-airbags, abs, etc. etc.
www.forzarossa.nl
'96 Volvo 850 2.5 20V

breakman

proficiat met je aankoop waldo !! mooie wagen ! en direct een mooie grill erin !!

mss andere velgjes op het oog ! cetus is een mooie standaardvelg maar dan heb je het ook gezegd !

veel rijplezier !  8)

Chris

Veel plezier van je roffel. Ziet er netjes uit!

Groeten,
Chris

markwinterman

mooie auto
maar wie is die rare vent bij dat leuke meisje op de foto? :eusa_whistle:

forza123

hehe... als je het hebt over foto in 'smoelenboek' ;)  tsja, is raar mannetje... klopt. Maar blijkbaar vindt dat meisje dat niet ;) ... is z'n verloofde :D ... nice 4 him huh? :P ...

www.forzarossa.nl
'96 Volvo 850 2.5 20V