Hee hallo :-)

Gestart door Tijsbeer, 20-06-2007 08:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tijsbeer

Hehehehh, inderdaad, prima spul, die Morgans :-\ ;D

Hee, inderdaad, ik zie 'm! Maar ik dacht dat de QO standaard 't digitale dashboard had? Misschien was 'ie 't zat en heeft 'ie 't omgewisseld ;)
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.

forza123

Citaat van: Tijsbeer op 20-06-2007 12:42:13
wat dachten jullie van de Rover SD1 Vitesse? Die heb ik óók 'n tijdje gehad (nog vóór m'n Alfa-periode: ik ben op m'n 18e begonnen met 'n Austin Maxi die even oud was als ikzelf, en daarna, via 'n Citroën CX GTi uit '85 en 'n Jaguar Sovereign uit '87, bij die Rover Vitesse beland). Wát 'n geluid gaf die V8! 8)

leuke en verrassende rij; van Austin naar Citroen naar Jaguar... vooral dat laatste een behoorlijke overstap :)
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

Marc O.

Citaat van: Tijsbeer op 20-06-2007 13:00:51
Hehehehh, inderdaad, prima spul, die Morgans :-\ ;D

Hee, inderdaad, ik zie 'm! Maar ik dacht dat de QO standaard 't digitale dashboard had? Misschien was 'ie 't zat en heeft 'ie 't omgewisseld ;)

Zou kunnen, maar ik weet bijv. dat ook de Italiaanse 90's V6 (2 liter) een normaal analoog dashboard hadden. Die digitale dingen werden bloedheet. Wellicht dat dat in combinatie met de hogere temperatuur aldaar aanleiding was om voor een normale analoge oplossing te kiezen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Welkom op 't Forum, Thijs.

Hier op 't Forum staat nog wel een mooie T-5R Estate te koop.

Maar ja, da's dan geen sedan. :eusa_shifty:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Tijsbeer

Citaat van: Marc O. op 20-06-2007 13:09:39Zou kunnen, maar ik weet bijv. dat ook de Italiaanse 90's V6 (2 liter) een normaal analoog dashboard hadden. Die digitale dingen werden bloedheet. Wellicht dat dat in combinatie met de hogere temperatuur aldaar aanleiding was om voor een normale analoge oplossing te kiezen.
Oh ja, inderdaad, die 2-liter-variant ja! Niet alleen Volvo's hadden daar in Italië last van :eusa_eh:
En je zou bést wel 'ns gelijk kunnen hebben; er zijn wel méér rare verschillen bij hetzelfde model in 'n ander land!

Citaat van: forza123 op 20-06-2007 13:02:11leuke en verrassende rij; van Austin naar Citroen naar Jaguar... vooral dat laatste een behoorlijke overstap :)
Ja, ik voelde me ook de koning te rijk met die Jag onder m'n kont op m'n 19e ;D
Maar, jong en onervaren als ik was, bleek dat ik m'n zuurverdiende spaargeld in 'n ietwat te goedkoop (en dus te gaar) exemplaar had gestoken: op 'n dag gooide ik de kofferbak dicht terwijl de sleutel in 't contactslot zat, en toen gingen ineens alle vier de deuren op slot! ???
Reed verder wél fantastisch overigens! 8)

Citaat van: FGG op 20-06-2007 13:23:31Welkom op 't Forum, Thijs.

Hier op 't Forum staat nog wel een mooie T-5R Estate te koop.

Maar ja, da's dan geen sedan. :eusa_shifty:

FGG
Thnx! En tja, die heb ik gezien; lijkt me 'n érg mooie wagen (kwijl :eusa_drool:)!!! Maar inderdaad, geen sedan, én ongeveer tweemaal m'n budget :eusa_eh: ;)
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.

VELTMAN

is een S70 2.5T (193pk)  automaat niets voor je?? Ik wil die van mij verkopen omdat ik een station wil gaan kopen

Tijsbeer

Citaat van: VELTMAN op 20-06-2007 15:54:56is een S70 2.5T (193pk)  automaat niets voor je?? Ik wil die van mij verkopen omdat ik een station wil gaan kopen
't Lijke me 'n nette wagen; mooie kleur ook! Maar ik ben toch écht alleen op zoek naar 'n 850 T-5R. Maar alléén 'n 850; ik heb wel 'ns in 'n V70 gereden, en da's me nét iets te gedempt allemaal, qua motorgeluid (no offence! Persoonlijke smaak hè! ;)). En ik vind de 850-neus toch wat meer bij me passen dan die van de S70. Anders wordt 't ook wel 'n héél grote overgang ineens, van 'n 740 (vierkanter wordt 't niet ;D) naar 'n S70 met afgeronde neus :eusa_shifty:
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.

viking_in_shorts

Weet je - hoe vaker ik je nic lees, hoe leuker ik 'm vindt :eusa_clap:

Tijsbeer

Citaat van: viking_in_shorts op 20-06-2007 23:23:43
Weet je - hoe vaker ik je nic lees, hoe leuker ik 'm vindt :eusa_clap:
Hehehh, thnx! 'n Collega van me begon me 'n jaar of 10 geleden zo te noemen, en ik vond 't óók wel lollig qua dubbelzinnigheid, of eigenlijk drievoudigzinnigheid... Eh... Ja. Whatever  :eusa_eh:  :eusa_think:  ;D

In ieder geval ben ik me maar zo blijven noemen 8)

Maar ff on topic ;)

Ik ben van plan om in de loop van de aankomende week ff naar deze vijf auto's te gaan kijken:

http://auto.marktplaats.nl/volvo/99981607.html
http://auto.marktplaats.nl/volvo/98333863.html
http://auto.marktplaats.nl/volvo/98000416.html
http://auto.marktplaats.nl/volvo/94956223.html
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=31128355

Weten jullie toevallig van één of meerdere van deze wagens dat ik me de moeite kan besparen? Of dat 'ie juist de moeite waard is? Alle input is welkom!
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.

Deltalink

Gave bakken allemaal zeg. Ik neig naar de tweede, weet niet echt waarom :-)
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

rody

mijn keus is de eerste van het lijstje.

leuke autohistorie heb je overigens; SD I, jaguar, cx gti  8) :eusa_dance:

elianmars


Sbv

Volgens mij kan Onnaj (alhier bekend )je wel wat vertellen over de 1e. Het staat me bij dat die van hem geweest is

Tijsbeer

Citaat van: Deltalink op 24-06-2007 22:22:02
Gave bakken allemaal zeg. Ik neig naar de tweede, weet niet echt waarom :-)
Ik eigenlijk stiekem ook :eusa_shhh: (ik vind donkergroen wel héél stijlvol!), maar ik heb me voorgenomen om me niet door de kleur te laten leiden! Ik ga gewoon bij allemaal kijken, en hopelijk kom ik thuis met 't beste exemplaar :eusa_dance:
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.

Tijsbeer

Citaat van: elianmars op 24-06-2007 23:30:45
Kijk voor nummer vier (de CY) even hier: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=18463.135
OK, thnx! Die valt dan dus alweer af denk ik; 'n auto zonder historie trekt me niet; misschien heeft 'ie wel véél meer gelopen dan dat er op de teller staat (overigens géén aantijging jegens het betreffende bedrijf, dat ik trouwens (nog) helemaal niet ken!!!)?
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.