nieuwe roffelaar

Gestart door Dennis850, 21-06-2007 00:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvo Felipe

Welkom Dennis en veel rij plezier met je wagen

:eusa_clap: :eusa_dance:

Dennis850

oke bedankt. Columba's dus.
Nu nog even niet. Eerst nog even wat andere dingen van mijn lijstje. Eerst zorgen dat de rest netjes is.

nieuw spiegelglas voor de rechterbuitenspiegel
spuitwerk
andere deurpanelen voor (beschadigd)

Dan de velgen, Columba's dus. Tegen die tijd is het winter dus kan ik de stalen velgen versieren met winterrubber.

Dan mischien,
raampjes wat donkerder
heldere zwarte koplampen
verwijderen van dakrails
V70 deurkrukken
T5 voorbumper
en tegen de tijd dat mijn lijstje tot hier is afgewerkt heb ik wel weer andere zaken gezien.

Ik ga overigens komende zomer 4 weken naar Zweden ben benieuwd of ik daar nog wat leuke onderdelen tegenkom.

Taranis


Chris

Welkom hier Dennis,

Veel veilige kilometers gewenst!

Groeten

Dennis850

Citaat van: Taranis op 23-06-2007 22:58:35
Citaat van: Dennis850 op 23-06-2007 22:34:47
T5 voorbumper

Je bedoelt een R-bumper? :P

ja die ja :eusa_doh:

Ik zal vandaag wat duidelijke foto's maken zodat het duidelijk is waarom ik eerst het spuitwerk klaar wil hebben. Wat ik nog vergeten was in mijn to-do list zijn de achterlichten. Uiteraard is de afwerksnelheid van mijn lijstje afhankelijk van de bankrekening... alles op zijn tijd.

Powermike

Mooie auto Dennis....Welkom !

Dennis850

www.volvo850estate.web-log.nl

Stelt nog niet veel voor maar er is een begin.

Marc O.

Citaat van: Dennis850 op 27-06-2007 20:22:03
www.volvo850estate.web-log.nl

Stelt nog niet veel voor maar er is een begin.

Tja, en nu de discipline hebben en houden om er met toch wel enige regelmaat iets nieuws in te blijven posten ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Dennis850

Uiteraard. Daar is een weblog voor toch? ;)

Ik rij nu ruim een week in de volvo Traject Oosterwolde- Amesfoort en nog steeds even lyrisch. Dit weekend naar de spuiter voor een prijsopgave. Iemand enig idee wat het mag kosten?

Het gaat om het spuiten van de gehele auto op het dak na. Het voorbewerken doe ik zelf dus het gaat alleen om het afplakken en spuiten.

Velgen gaan er waarschijnlijk toch wat eerder komen want de voorbanden zijn denk ik toch aan vervanging toe en ik ga over 3 weken voor 4 weken toeren door Zweden.