Even voorstellen

Gestart door BobBas, 28-06-2007 13:49:42

Vorige topic - Volgende topic

BobBas

Hallo Roffelaars,

Ik ben Bob. Door gezinsuitbreiding (3 zonen, 1 + tweeling) van een Porsche 911 via een Volvo C70 T5 overgestapt naar een cream yellow Volvo 850 T-5R met de bijnaam "het gele monster". De auto is gechipt door Rica. Er bleek foutieve software op te zitten (voor een vermogen van 400pk en een catloze uitlaat terwijl er een standaar uitlaat op zit). Misschien kan hier wat tips en trucks vinden om de auto nog wat sneller te maken.

Emiel

Citaat van: BobBas op 28-06-2007 13:49:42
Misschien kan hier wat tips en trucks vinden om de auto nog wat sneller te maken.

Dat gaat zeker lukken hier, begin maar eens met lezen in de tuning sectie, genoeg leesvoer!

Welkom!

Marc O.

Welkom op dit forum, Bob. Schitterende auto! Heb je nog wat meer foto's van het gele monster?
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Welkom op 't Forum, Bob.

Leuke historie :eusa_drool:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

400pk :o Is de motor uit elkaar geweest daarvoor?

Zou in elk geval leuk zijn. Grote injectors, andere IC, Garrettje erop en chippen die handel ;D

Welkom in elk geval :)

If it's not blown, it sucks...

Taranis

Welkom! 8)

Leuke historie inderdaad  :eusa_clap:

Laserblue

400 pk!  :o
dan ben je meteen (tot Oele definitief bekend is ) forumkampioen!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Wat is er allemaal aan gedaan?

je vorige auto's waren ook niet verkeerd trouwens ;) (die 911 welke versie was dat?)

veel plezier hier
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bas850

Volgens mij lezen jullie het verkeerd en heeft de wagen geen 400pk maar de software voor 400pk. Althans zo lees ik het.

Welkom trouwens hier.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

M a r c

Citaat van: Bas850 op 28-06-2007 14:50:35
Volgens mij lezen jullie het verkeerd en heeft de wagen geen 400pk maar de software voor 400pk. Althans zo lees ik het.

Welkom trouwens hier.

Bas

Er bestaat geen "400pk-software".  Je bouwt met de juiste hardware een motor die met de juiste software 400pk moet leveren. Ik ken er hier maar daadwerkelijk 2 die écht over die 400pk zitten; en dat was de oude V70R van Johann en is de 850 T5 van Oele.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Laserblue op 28-06-2007 14:28:58
(die 911 welke versie was dat?)

Porsche 911 Carrera 4 modeljaar 1991 (250pk dus en AWD)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

ewing

Welkom BobBas, een zeer mooie wagen zo te zien. Maar wellicht kun je nog een paar pics plaatsen, zodat we ons nog even kunnen verlekkeren?  ;D

Marc, Jouw T5-R, die ik laatst in Brummen heb mogen aanschouwen, komt toch aardig in de buurt van de 400 brute paardekrachten? 337 of zoiets toch?

Laserblue

Citaat van: M a r c op 28-06-2007 15:19:20
Citaat van: Laserblue op 28-06-2007 14:28:58
(die 911 welke versie was dat?)

Porsche 911 Carrera 4 modeljaar 1991 (250pk dus en AWD)

Die specs komen me wel bekend voor?! :eusa_think:  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Chris

Welkom, veel plezier met je T-5R!

breakman

proficiat met je aankoop !! erg leuke en snelle gezinswagen !! jammer dat je de porsche niet gehouden hebt ! super als tweede wagen

veel rijplezier !!

FOOOOTOOOO'SSSSS !!!    :P ;D

Spin!

Heuy! Weer een CY erbij!  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl