[FORUM MEETING] 24/05/2003: Volvo Tuner Meeting Alsfeld

Gestart door Marius, 28-01-2003 15:22:51

Vorige topic - Volgende topic

Remy_W.

Dit zijn volgens mij de mensen die mee gaan:
Als 't fout heb, dan corrigeer je me maar...

Diablo
PJ-T5R
Rogier
ruud
Scub@
Viper

En de tijd dat we bij Venlo wegrijden is 08:00uur.

Verzamelingsplek is bij de grensovergang...
En daar worden ff wat telefoonnummers uitgewisseld

(zooo, en dat was alles samengevat ;D)
Talkin' bout adrenaline!

rogier

Ik heb een beter plan: stuur allen ff je mobiele nummer via een privebericht of email, dan zal ik de nummers verzamelen en naar jullie terugsturen. Is wel makkelijk voor het geval iemand pech krijgt onderweg naar Venlo of zo. Of te laat is 8)....

s©ub@

mwah; ben niet zo moeilijk in het geven van telefoonnummers: 0651835145 aub om 7 uur even bellen om me te wekken? (as. zaterdag (de 24e mei 2003) dan wel hè?)  ;D

... hoewel een ontbijt op bed ook wel wenselijk zou zijn *grin*

cu there
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

rogier

Ik bel je wel wakker (ben rond die tijd toch allang onderweg), maar dat ontbijt kun je shaken 8). Dus...

s©ub@

damn... was te proberen toch? of kom je fruitshake brengen?  :P

denkweb

Jeetje wat ben je laat op... wakker gebeld ?? :-)

s©ub@

nee... komt weer zo'n berger door de straat denderen waardoor het hele huis schud  ;D

wat doe jij nog op daan?

rogier

Welk hotel hebben jullie geboekt? Alles zit al vol, tijd begint toch wel enigzins te dringen....

s©ub@

ik ga op het eind van de middag/begin avond weer gewoon terug naar huis, dus een hotel is voormij niet nodig.

anders neem je toch gewoon een tentje mee?  ;)

rogier

Dus jij blijft zondag niet? Ik heb uiteindelijk Landhotel Vogelsberg geboekt. Zag er wel netjes uit...

s©ub@

nee; ik blijf alleen zaterdag; mijn vrouw moet werken dus die gaat niet mee; dan wil ik wel weer een keer 's avonds thuiskomen zodat ik ook weer weet hoe ze eruit ziet  ;)

rogier

Ze moet toch de hele zondag strijken, dus dan kun je net zo goed in Duitsland blijven 8)

;D

Rudi

Nog 3 dagen.......werken :( ;D ;D ;D Ik ga ,s avonds ook weer naar huis,wil wel ook wel ,s zien hoe m,n eigen bed er uit ziet ;D
Dr.Go-Fast...

Remy_W.

Citaat van: Rogier 0203 260 op 20-05-2003 00:12:05
Welk hotel hebben jullie geboekt? Alles zit al vol, tijd begint toch wel enigzins te dringen....

geen ;D

Maar we (ik en een maatje van me) blijven wel overnachten... misschien in de auto, misschien zoeken we daar een hotel... we waren nml ook nog van plan om daar uit te gaan ofzo... dus misschien zie ik me bed niet ;D

Maar nu even iets anders... vooral voor ons Rogier...

Hoe zit het met de benzine/gas prijzen in Duitsland? Is het voor ons slimmer om ergens een lpg-station op te zoeken in duitsland? of verschillen de prijzen niet zo veel?
Talkin' bout adrenaline!

s©ub@

gewoon benzine tanken jongens...vind de roffel ook weer een keer lekker!

@rogier; ik hoop voor jou dat mijn vrouw jouw laatste uitlating (strijken) niet gezien heeft.... anders brand ze je op de eerstvolgende meeting tot je schoenveters af...  ;D

ze baalt al erg genoeg dat ze niet meekan...