C70 meeting zondag 16/09/2007 in Naarden om 10.00u

Gestart door The Saint, 01-07-2007 11:54:59

Vorige topic - Volgende topic

Dave T5

Ben

Na een aantal omvangrijke statische meetings (100+ deelnemers) was de C70 meeting een ontspannen aangelegenheid. Het was voor mij wel de eerste keer dat er een rondrit aan een meeting gekoppeld was en dat is aardig gelukt. Ik ken de omgeving erg goed en het was dus een kleine moeite een aardige route uit te zetten.

Al voor 10 uur waren de eerste deelnemers in Naarden en gelukkig was het plein nog leeg en niet bezet door kerkgangers en/of toeristen. Het werd al snel een aardig rijtje C70's terwijl de andere modellen zich bescheiden aan de overkant opstelden.
We waren al aan het instappen voor de 'route touristique' toen de laatste deelnemers zich meldden en die konden dus meteen aansluiten.

De tocht voerde eerste over de hobbelige bestrating van Naarden-vesting, vervolgens langs Bussum en toen naar het schilderachtige Laren. Onderweg kwamen we lang het Singer Museum, het beroemde Jazzcafé van Nick Vollebrecht en het niet minder bekende café Het Bonte Paard.
Op en om de Brink (waar we verwelkomd werden door de klokken van de St. Jans basiliek) was het minder druk dan ik verwachtte. Het was kennelijk nog te vroeg voor de Bekende Nederlanders om te gaan winkelen.
Vervolgens voerde de route door een klein deel van Laren en Blaricum, langs fraaie landhuizen en optrekjes waarvan je soms slechts een glimp kon opvangen. Opvallend zijn de vele hoge hekken en zelfs muren, allen op afstand bedienbaar en met cameratoezicht.
Eenmaal in het dorp Blaricum kwamen we zelfs nog een vrouw in klederdracht tegen.

Via Huizen belandden we op de grote parkeerplaats aan het Gooimeer. Meer dan voldoende ruimte voor een grote meeting maar wel wat winderig.Al snel riep de koffie en omdat het inmiddels middag was geworden besloten we meteen maar te lunchen in De Haven van Huizen. Fijne snelle en correcte bediening en een meer dan voldoende gevuld bord.

Vanzelfsprekend gingen de gesprekken over Volvo's, uitlaten en schokbrekers en natuurlijk 'het forum'.
Nadat iedereen voldaan de tafel verliet, liepen we terug naar de grote parkeerplaats om nog wat bij te praten, foto's te maken en te kiezen uit de verschillende elandschildstickers.

Rond 14 uur ben ik naar huis vertrokken maar aan de foto's te zien hebben enkele anderen nog wat fotogenieke plekjes opgezocht.
Misschien de moeite waard om ook voor een andere groep de meeting te eens herhalen.

FelixB

Citaat van: llinssen op 16-09-2007 16:56:16
Citaat van: Sterre op 16-09-2007 13:20:55
pffff balen is dit, Sterre, en FelixB zijn al sinds half-11  aan het proberen onze contactpersoon te bellen om aan te sluiten, maar we krijgen helaas geen contact.

Jammer dat er geen programma bekend is, waar iedereen bijvoorbeeld om 3 uur is.....

Sterre had zo graag de Saffron´s coupe´met zwart interieur gezien en FelixB de cabrio´s (in zwart of 422)....

Hopelijk tot heeeeeel snel, want we hebben hier lang naar uitgekeken.

Groetjes, Felix en Odi (Sterre)

Denk dat ik die contactpersoon was.... kwam er om 10 uur (toen ik FelixB wilde bellen of hij het nog ging halen) achter dat ik mijn telefoon vergeten was.  :-[  Hoop dat je het met de routebeschijving van Ben nog hebt kunnen vinden dat het eindpunt Huizen was.

Moet eerlijk bekennen dat ik zelf natuurlijk ook beter had moeten plannen, dus achteraf lag het meer aan mij!  :eusa_shifty:

Was wel jammer, had iedereen wel willen ontmoeten en Sterre heb ik intussen al zó verslaafd gemaakt aan Volvo dat ze dus een C70 coupé wil (Saffron met zwart interieur, het liefst een T5 met full-options)...

Dus sorry allemaal dat we er niet waren (en we stonden nog wel Nr. 1 op de lijst), tot een volgende keer!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Rayman

Emiel

-D©©©L-

Citaat van: Ben op 17-09-2007 11:38:29
Na een aantal omvangrijke statische meetings (100+ deelnemers) was de C70 meeting een ontspannen aangelegenheid. Het was voor mij wel de eerste keer dat er een rondrit aan een meeting gekoppeld was en dat is aardig gelukt. Ik ken de omgeving erg goed en het was dus een kleine moeite een aardige route uit te zetten
...
Misschien de moeite waard om ook voor een andere groep de meeting te eens herhalen.

Ah ! Je hebt nu het gevoel van de overzichtelijke meeting te pakken  ;D
Was leuk gedaan Ben, leuke route (al reden wij een wat langere variant  :) )

Bedankt !  :eusa_clap:

Ben

Citaat van: -D©©©L- op 17-09-2007 21:14:01
leuke route (al reden wij een wat langere variant  :) )

Elk nadeel hep se foordeel: dan heb je wel meer gezien!

face.flava

Nog maals, het was een zeer geslaagde dag. De volvo's waren mooi, de rijders waren gezellig het eten was goed en het was een zeer mooi stukje Nederland.
Heren van de organisatie, bedankt! Hopelijk kunnen we deze dag herhalen. Nog een paar foto's.

Enjoy,

Karl

De cabrio van Jarco of Marco (dacht ik)

Sharon

Daar gaan we......

Een zwaar gemodificeerde BadBoy achter mij

C70 file

Run for your life Barry!!!

Die Ronald....

Uhm.... wat zal ik bestellen......

Heeee een vliegtuig!

Hey guys, can we put that "havenburger" in a blender???

Heeft het gesmaakt?

Zo,.... mijn buuk zit wel vol he!

Hey Barry!!!

Het eethuys

Nog wat te drinken??

We hadden het maar weer lekker hoor!

Wat was de naam van dat hondje ook weer, Sushi toch?

124 euro (effe na tellen.....)

Klik

So sexy.....

Mijn zwartje........  ;D

Barry_C70

face.flava

Citaat van: Barry_C70 op 17-09-2007 22:16:55
Great pics Karl! btw, its Zuzia ;)

Thx,... Sushi, Zuzai pretty close though. :D

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Barry_C70

Citaat van: M a r c op 17-09-2007 22:37:47
Citaat van: Barry_C70 op 17-09-2007 22:16:55
Great pics Karl! btw, its Zuzia ;)

You can eat both...  ;)

I could always tell from your looks that you have some Korean background in you ;)

Barry_C70

-D©©©L-

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl