Wat is het voor auto?

Gestart door Birdman, 05-07-2007 23:37:18

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: thuur op 06-07-2007 00:53:30
Maar dan nog: een ton meer of minder lig ik niet wakker van als ie goed onderhouden is ;)

Gr 8)

Ach, ook als-ie niet (helemaal) goed onderhouden is, zal het geen miskoop zijn, denk ik.

De wagen ziet er wel heel mooi uit op de foto's. Dat interieur is om te  :eusa_drool:

Zie ik het nou goed dat er CY matten in liggen?

markwinterman

ik heb op soesterberg een jongen gesproken die ook een T-5R gekocht had bij PG
die was zeer te spreken over de mensen daar
ze zouden vriendelijk en zeer meewerkend zijn ook bij problemen
hij had zelf echt een nette auto dus geen afgetrapte bak
let wel: ik heb dit van een ander dus zelf geen ervaring met deze mensen
succes met je keuze het lijkt een nette auto

paul-r

Citaat van: Ludo op 05-07-2007 23:45:32
Citaat van: Jeroentjuh op 05-07-2007 23:43:04
het scheelt wel dat je de echte km-stand ook kan (laten) uitlezen......

écht niet, daar doe je mee wat je wil... als je weet hoe het moet.  :evil:

Over de chte kmstand. Ik heb wel eens begrepen dat de stand in de computer niet hetzelfde is als de stand in de dashboardteller. Een van beiden moet iets meer km bedragen omdat de auto vanuit de fabriek zo is afgesteld. Km-tje of 30 verschil? Zoiets? De echte kenners weten er wel meer van. Maar als beide km-trages hetzelfde zijn ben je gewaarschuwd --> foute boel.
(Maar dan nog: 100d en nog wat km is een lachertje! Kun je nog een leven mee doen, nou ja, bijna)

Paul

kyro

hmmm,
datum aanvang tenaamstelling: 06-11-2004  !!
dat wil dus zeggen, dat de wagen sinds die datum
door hun bereden cq te koop staat  :eusa_think:

dan zou er toch wel onderhoud toonbaar moeten
zijn toch ?

maarja, je moet met zulk soort wagens alle-jesus
goed opletten ! want er wordt wat afgeklooid
met auto,s :eusa_doh:

Edwin

Anders kun je hem misschien eens met deze vergelijken?

Ook een italiaan, iets meer gelopen maar ziet er wel strak uit. Bedrijf ken ik verder niet, maar als ik hun site zo bekijk ziet dat er wel goed en professioneel en betrouwbaar uit.

Succes ermee!

gr. Edwin.  8)

denkweb

Bedrijf zonder vaste woon- en verblijfplaats; waar maak je dan uit op dat het betrouwbaar is? KVK kan ik het zo niet vinden trouwens...

Edwin

Citaat van: denkweb op 06-07-2007 16:50:46
Bedrijf zonder vaste woon- en verblijfplaats; waar maak je dan uit op dat het betrouwbaar is? KVK kan ik het zo niet vinden trouwens...

Tja, weet ik niet. Feit dat de eigenaar met z'n eigen naam eronder staat en de namen van degenen die aan de site meegewerkt hebben, oa diverse merkclubs en bedrijven.

Tis ook maar gewoon mijn gevoel hoor, ik weet het ook niet zeker. De auto ziet er in ieder geval wel goed uit!

gr. Edwin. 8)

denkweb

Citaat van: Edwin op 06-07-2007 16:56:22
Citaat van: denkweb op 06-07-2007 16:50:46

Tja, weet ik niet. Feit dat de eigenaar met z'n eigen naam eronder staat en de namen van degenen die aan de site meegewerkt hebben, oa diverse merkclubs en bedrijven.

Tis ook maar gewoon mijn gevoel hoor, ik weet het ook niet zeker. De auto ziet er in ieder geval wel goed uit!

gr. Edwin. 8)

Bestaan die clubs eigenlijk wel?  ;)

Eerst checken hoor! Ik kan ook een bovagbordje achter het raam zetten  ;D

markwinterman

uit apeldoorn...
woon er dichtbij kan er wel eens gaan kijken als je wilt maar ik verwacht er niks van..
daar is zo'n verloop van bedrijven altijd dezelfde gezichten elke keer andere bedrijven
alhoewel deze wel mooie auto's lijkt te hebben

Birdman

Nou daar ben ik weer. Alvast bedankt voor de informatie, ben nog even langs geweest bij PG auto's en hij zij nu zelf al dat het een italiaanse import wagen was! Maar gegarandeerd juiste km!! Met volledig onderhoudsboek van de dealers. Mijn vrouw die twijfelt omdat hij ook een nieuwer model V70 heeft staan met 220.000 km (model 2000) op de teller en volgens hem een rustigere motor heeft (wel 1000 euro duurder). En ze vindt het model mooier dan de 850.. ik niet in tegendeel!!  En misschien heeft de V70 meer standaard opties dan de T5!
We zijn er nog niet uit! :eusa_whistle: :eusa_wall: :angel:

markwinterman

elianmars

Die 850 is toch een T-5R? Daar zit alles op en aan.

kyro

Citaat van: markwinterman op 06-07-2007 20:48:44
vrouwen :eusa_wall:

nouwwwwww, mijn weifie intereseerd 't geen ene moer :D

hebben 'n bepaald budget, en wat 't dan wordt,
bepaal alleen ik :eusa_dance:

lekker makkelijk :D

Emiel

Volgens mij is dit het bedrijf waar mijn zwager Joost zijn 2.5D vandaan heeft, niks mis met automobili...

Rayman

PG auto's; naar mijn weten zijn daar wel vaker mooie volvo's vandaan gekomen :)

Citaat van: Emiel op 06-07-2007 22:47:42
Volgens mij is dit het bedrijf waar mijn zwager Joost zijn 2.5D vandaan heeft, niks mis met automobili...

Is dat niet Automobili Superlegerra e Sport Veloce (of zoiets)?