"nieuw" forum lid en auto

Gestart door VolvoVentje, 08-07-2007 03:31:51

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Mooi hoor!
Zal ff wennen worden na die swift  :eusa_dance:

Taranis

Welkom!

Hoe bevalt die handelaar in Middelie? (H.J Lange toch?) Zag dat ie nog wat had staan ::)

Ben

Citaat van: Gunnar op 08-07-2007 17:32:38
Ik ben eigenlijk nog steeds aan het kwijlen. Vindt het een perfecte kleur voor zo'n R.
Heeft er nog iemand een slabbetje voor me, zodat ik beschaafd verder kan kijken?

Tuurlijk. Hier kun je kiezen

Gunnar

Damn, die admins en hun tools...... Alleen over hun smaak heb ik wel erg mijn twijfels :D
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

hpkevertje

't is dat ik zo'n makkelijk karakter heb, maar anders werd ik toch een partij jaloers.........!! ;D

VolvoVentje

Het word zeker wel even wennen ja, maar in ieder geval wel in positieve zin haha.

Ik heb een goede indruk van de dealer in middelie, idd bij H. J. lange.
Ze doen er nieuwe banden bij, distributie riem vervangen en een grotebeurt met APK, en ze gaan hem subliem oppoetsen,meer dan wat ik normaal gesproken verwacht had als ik een auto haal (niet dat ik dat vaak doe hoor..nu al helemaal niet meer).

In totaal heeftie wat oppervlakige krasjes bij de bumpers(is eens iets fout gegaan met inparkeren denk ik) en bij de laadbak, maar k heb een accesoires catalogus besteld en als ik er een laadbakbumper beschermer op doe dan zie je dat nagenoeg ook niet meer en eht staat best mooi.

Er staan een hoop volvo's ja..genoeg keuze maar de R sprong er echt tussenuit tussen al die blauw en donkergroen metallic bakken.

Een warm welkom is erg fijn :) bedankt, ik zal met veel plezier hier rondhangen als ik even niet aan het rijden ben...ik ben nog aan het informeren over de inbouw van een LPI systeem..gezien de 35 euro permaand extra aan wegenbelasting heb ik het er in totaal zeer snel uit en het is toch goed spul tegenwoordig.

dan maakt het ook niet meer uit waar een meeting gehouden word hehe..en het word leuk eens te denken aan een europa toer..in elke mooie euro-stad de volvo op een mooi plaatje zetten soort van reisverslag met de auto mja k zie dat nog wel.

Qua onderhoud weet k ook nog niet precies waar k aantoe ben wel weet k dat het meer is dan de gemiddelde auto en ik wil hem in goede conditie houden dus daar gaat ook niet op bezuinigd worden.

Ik hoop alleen dat mijn auto niet zo roemloos tenonder gaat als mijn ouwe 440..door een kettingbotsing dat zijn dingen waar je niet altijd wat aan kan doen helaas.

MarcoV

Mooie bak zeg! :eusa_clap: :eusa_clap:
Lpi is inderdaad een goede overweging ivm de kosten en ze lopen er ook nog eens heerlijk op ;D

MarcoV

Wibren

Welkom VolvoVentje, weer een mooie saffron erbij  :eusa_clap: blijft toch een mooie kleur voor zo'n R  ;D
Veel plezier ermee
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

robbie409

Prachtbak !1

Daar in Middelie staan een heleboel mooie Volvo's.

Nunki

Erg mooie wagen! Gefeliciteerd ermee.
Ik heb hem een tijdje geleden ook te koop zien staan, volgens mij ook in middelie.
Ik kan me vaag herinneren dat er iets met de km stand was van de wagen? Of km teller die stil stond ofzo. Stond destijds ook in de advertentie. Volgens mij is hij hier op het forum al eens langsgekomen.
Veel plezier ermee!  :D

VolvoVentje

Ja klopt..stond op de adertentie ook..ik dacht eerst wat moet ik daar nou mee..en het weerhield me ervan om een testrit te maken een paar weken, maar de KMstand was volledig te verklaren en feitelijk onderbouwd.

Het kwam erop neer de de originele KM teller (toen nog mét autopas.) helaas zonder melding bij NAP vervangen is door een nieuwe , dat is niet gedaan bij middelie, zei hadden het anders wel gemeld namelijk bij vervanging.
Ze hebben de vorige KM teller nog liggen daar.
Helaas daardoor geen NAP meer erop..zou ik vragen of ik die ouwe treller ook mag hebben? om het zelf te kunnen aantonen..niet dat ik van plan hem zomaar weg te doen eigenlijk..rij em liever op een nette manier "op" als dat al mogelijk is  (A)

Nunki

Citaat van: VolvoVentje op 09-07-2007 16:13:39
Ja klopt..stond op de adertentie ook..ik dacht eerst wat moet ik daar nou mee..en het weerhield me ervan om een testrit te maken een paar weken, maar de KMstand was volledig te verklaren en feitelijk onderbouwd.

Het kwam erop neer de de originele KM teller (toen nog mét autopas.) helaas zonder melding bij NAP vervangen is door een nieuwe , dat is niet gedaan bij middelie, zei hadden het anders wel gemeld namelijk bij vervanging.
Ze hebben de vorige KM teller nog liggen daar.
Helaas daardoor geen NAP meer erop..zou ik vragen of ik die ouwe treller ook mag hebben? om het zelf te kunnen aantonen..niet dat ik van plan hem zomaar weg te doen eigenlijk..rij em liever op een nette manier "op" als dat al mogelijk is  (A)

Ah dat verklaart alles... Hij stond daar al een tijdje te koop meen ik.
Goed dat je hem toch gekocht hebt want het lijkt me verder een erg mooie wagen. Volgens mij is dat zaakje in Middelie wel ok. Ik ga daar ook eens informeren voor onderhoud van de mijne.
Geniet van je wagen!

Joost

de geneRaal

hij staat nu binnen ;D

als ik buiten sta zie ik de zaak rechts van mij ;D

groet maus
Blackstone under construction

VolvoVentje

Haha das wel kicken ! THx :D

Topsport180

Schitterende auto, heel veel rijplezier toegewenst !
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221