"nieuw" forum lid en auto

Gestart door VolvoVentje, 08-07-2007 03:31:51

Vorige topic - Volgende topic

11 kleppertje

Gerard, van harte. Blij dat je 5 boven 8 genomen hebt. Veel veilige kilometers toegewenst en laat ff weten of je een eventueele 8 pitter had willen hebben als je de 5 naar de max hebt gebracht. ( denk het niet ). :eusa_dance:
Zucht !! en adem rustig door..

de geneRaal

stond net nog op de brug voor inspectie denk  ;)

nog poetsen en klaar vandaag?

gr maus
Blackstone under construction

VolvoVentje

Ja ik was er zelf om 3u stipt, hij moest ff schoongemaakt van binnen en een laatste check...
Om iets over vieren de afname bezegeld met een handdruk en een bosje bloemen en een heerlijke rit naar huis.

Meteen laten zien aan "iedereen" en even wezen toeren in de landelijke omgeving bij ons in de buurt, toen ging alleen op het dashboard het lambdasonde lampje branden..ik ga morgen even langs de volvo garage in vianen om het uit te laten lezen, mijn vader zei dat het een duur ding was als er iets mee aan de hand is..hij had het zelf ook met zijn 740 gehad mocht er iets mee zijn ik heb 6mnd garantie, ik vond het erg netjes allemaal.
Pa vond het iig ook een geweldige wagen hij was al aan het denken om zijn ford mondeo station op diesel weg te doen..1x raden wat er voor terug komt

En de afspraak voor gasinbouw staat ook gepland op 1 augustus beginnen ze ermee