topsnelheid van je 850

Gestart door matRRR, 11-07-2007 19:40:50

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Maar de "kenner" weet wel beter  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Ach, als je een "nieuwe" auto koopt dan wil je wel eens een keer weten wat ie in huis heeft.

Ik denk dat ondanks de stoere praat van dat 't er niet toe doet de meesten wel eens een poging hebben gedaan de teller uit te rijden. Ik ken zelfs een Nederlandse Volvo tuner die een teller "Voluit" op de homepage van z'n site heeft staan..  ::)

Het gekke is, de teller gaat tot 260 en daarna is het eigenlijk niet leuk meer of er moet toevallig een GPS voor je neus hangen.

Manga

Citaat van: Johann op 14-01-2008 13:14:23
Ach, als je een "nieuwe" auto koopt dan wil je wel eens een keer weten wat ie in huis heeft.

Ik denk dat ondanks de stoere praat van dat 't er niet toe doet de meesten wel eens een poging hebben gedaan de teller uit te rijden. Ik ken zelfs een Nederlandse Volvo tuner die een teller "Voluit" op de homepage van z'n site heeft staan..  ::)

Het gekke is, de teller gaat tot 260 en daarna is het eigenlijk niet leuk meer of er moet toevallig een GPS voor je neus hangen.

Heb die foto uitgeprint en in zo'n muismat waar een foto inpast geplaatst... vond het echt leuk.. reed 245 km/u vanuit frankrijk naar NL terwijl mijn vriendin lekker lag te slapen ;-)
Zal hem wel een keer posten weer als ik hem kan vinden, mis mijn oude bakkie wel hoor :-(
850R 2.0 DOP

M a r c

Citaat van: Johann op 14-01-2008 13:14:23
Ik ken zelfs een Nederlandse Volvo tuner die een teller "Voluit" op de homepage van z'n site heeft staan..  ::)

The good old days.... was met de CY (R.I.P.) op de Duitse Autobahn  :'(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Emiel

Citaat van: M a r c op 14-01-2008 10:30:23
Met 120-130 door Scheivlak is veel indrukwekkender dan 270 op een rechte snelweg  ;D

Of met 220 door Fuchsröhre, of met 230 richting SX, of met de voetjes van de vloer bij Flugplatz, of.... ;D

Manga

Dit is mijn oude T5je met een hoop km's maar nog genoeg roffel ;-)

850R 2.0 DOP

ddh

die van mijn loopt ook nog zonder problemen naar het einde van de teller schaal

RRRRR_Ramon

Geen idee hoe hard ie gaat......... weet niet eens de fabrieksopgave  :eusa_snooty:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

-Ruben-

Misschieen een beetje offtopic maar zijn de GLT/GLE/ wellicht zelfs de diesel voorzien van de gelijke eindoverbrenging?
Andere eindoverbrenging zou immers hogere snelheden met zich mee kunnen brengen en lager verbuik bij cruisen.

schutten

Citaat van: -Ruben- op 16-01-2008 22:55:50
Misschieen een beetje offtopic maar zijn de GLT/GLE/ wellicht zelfs de diesel voorzien van de gelijke eindoverbrenging?
Andere eindoverbrenging zou immers hogere snelheden met zich mee kunnen brengen en lager verbuik bij cruisen.

Wat denk je ? ???

-Ruben-

Ja nou dat weet ik niet, daarom vraag ik het.

bike

120 hard zat ( in de file)

lipton

heb over het laatst eens getest. dit tot 230 en als ik aantal kmter blijf doorrijden haal ik miss de 240 maar het is niet dat ik er in 1 lijn naar toe vlieg.

mvg

Misha

Citaat van: lipton op 26-01-2008 23:37:50
heb over het laatst eens getest. dit tot 230 en als ik aantal kmter blijf doorrijden haal ik miss de 240 maar het is niet dat ik er in 1 lijn naar toe vlieg.

mvg
Dan heb jij geen R.

M'n 10V haalt dat al bijna.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Autogek

Naar verluid 260. Niet zelf ondervonden, en dat zal niet gauw gebeuren ook. Op 200 zit ie bewonderenswaardig snel, dat wel geprobeerd. Ah, die tussenacceleraties. Van 120 naar 200 is echt secondenwerk.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.