topsnelheid van je 850

Gestart door matRRR, 11-07-2007 19:40:50

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: appie op 22-01-2010 23:03:34
Of je wordt geflitst...

Citaat van: cas op 22-01-2010 22:10:56ik wil niet langer dan die 12 te hard rijden, want dan komen ze met een traject meting van de verplichte 16 secondes niet verder dan 40 km te hard als ik drna even ( bij genoeg ruimte) vol in de remmen ga.

Als jij een trajectmeting-auto achter je hebt en je gaat bij 225kmh vol in de remmen, dan moet je maar hopen dat ze wakker zijn, of anders nog maar afwachten hoe lang je auto is nadat de pliesies bij je achterop gereden zijn. En je krijgt dan niet alleen een bekeuring voor de snelheid, maar ook voor onnodig onverwacht remmen...

Ach, hadden ze maar voldoende afstand moeten houden. 2 seconden was 't toch?

If it's not blown, it sucks...

cas

jaja.... ik weet het, misschien had ik beter niets kunnen zeggen :-)  piekmeting tja, als ik hard ga rijden neem ik wel even de tijd om alle andere autos die ik voorbij ga snel in te kijken of er ( 2 stoere) mannen inzitten. en iets vaags bij de spiegel.

vol in de remmen, bedoel ik mee, verantwoord remmen. ik kijk van te voren waar ik de ruimte heb en wel meer dan een paar secondes voor mijn achtergangers. gaat er iemand mee op het moment dat ik op het gas ga , dan haak ik snel af. en ik wissel van rijbaan zodat een andere auto de meting in de weg kan zitten.
EDIT: ik gaf al aan bij voldoende ruimte  ;)

Ik vind ( mening dus he) dat ik niet al te gevaarlijk bezig ben voor mijn medeweggebruiker, ik laat ze hoogstens schrikken als ik met een rotgang voorbij kom, maar daarintegen, een gele baksteen zie je toch wel meestal aankomen!

ps. ben errrug slecht in wiskunde.... haalde eigelijk bijna altijd onvoldoendes. was wel goed met spieken en omkopen.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

darius

Veeeeeel te laag die van mn t5-r  , niet in orde  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
No show, only go.

arjen850

Citaat van: darius op 01-02-2010 17:19:23
Veeeeeel te laag die van mn t5-r  , niet in orde  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

en hoe laag is veeeel te laag?

arjen850

Als mijn R volgens de fabrieks gegevens 250 km per uur zou lopen,wat geeft hij dan aan op snelheids meter? volgens de bladen zou hij begrensd zijn op 250,zijn dat de werkelijke kilometers of wat de teller aangeeft? :eusa_think:

darius

Citaat van: arjen850 op 02-02-2010 19:06:54
Citaat van: darius op 01-02-2010 17:19:23

en hoe laag is veeeel te laag?

moet al echt uitmelken om op 210 km te komen :eusa_wall: :eusa_wall:
No show, only go.

Snellebaksteen

:eusa_dance: mijn tienkleppert op gas is sneller dan een t5-r  :eusa_dance:

;D ;D

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

darius

Mazoutkar gaat nu sneller idd... :eusa_think:
No show, only go.

cas

Citaat van: Snellebaksteen op 03-02-2010 13:52:04
:eusa_dance: mijn tienkleppert op gas is sneller dan een t5-r  :eusa_dance:

;D ;D

:eusa_hand:  

hoe snel dan? 225 was niet de top hé!   durfde alleen even niet harder, distributie was oud

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Snellebaksteen

;D Hap!

Maak je niet ongerust, ik had het over de t5-r van Darius
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

capri

Citaat van: arjen850 op 02-02-2010 19:10:43
Als mijn R volgens de fabrieks gegevens 250 km per uur zou lopen,wat geeft hij dan aan op snelheids meter? volgens de bladen zou hij begrensd zijn op 250,zijn dat de werkelijke kilometers of wat de teller aangeeft? :eusa_think:

Werkelijke kilometers.
De ene teller wijkt meer af als de ander maar 260 kmh op de teller moet mogelijk zijn.
De mijne op de GPS 248 kmh en bijna 260 op de teller.

Freakybaby

Mijn GLT loopt ~230 op de teller, dat is hetzelfde op GPS (op de zomerbanden) en volgens de fabriek?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

henry classic v70

Mijn 2.5 10V loopt bijna 280 op gas
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

reneetje

Citaat van: henry classic v70 op 03-02-2010 22:17:31
Mijn 2.5 10V loopt bijna 280 op gas

En dan door naar 5 schakelen......
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)