De boom

Gestart door GeertG, 12-07-2007 11:39:09

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

En nu hopen dat al die hoveniers en bomenkapbedrijven bouwvak hebben. Kan die ambtenaar zelf gaan kappen als die de boom binnen de komende 3 weken om wil hebben.

En nu gaan slapen, je moet alweer om 5 op :evil:

If it's not blown, it sucks...

Ludo

Citaat van: Eugene op 13-07-2007 00:29:07
Je weet dat het morgen vrijdag de 13e is? ;D
LoL  ;D

ga nou lekker van je vakantie genieten Geert, die boom gaat nergens naartoe.
als niemand iets had gezien/gezegd was er helemaal niks aan de hand geweest.  :-\

TTT242

Als in Belgiƫ een boom een gevaar is voor passanten, verkeer of kans grote materiele schade, dan heb je hier geen kapvergunning voor nodig. Ik weet niet hoe dat in NL zit. Ga maar op vakantie en regel dat met die boom daarna. Het heeft de laatste 4 weken toch een paar keer stevig gewaaid, dus zo snel zal ie niet naar beneden donderen.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

mehn

Citaat van: GeertG op 13-07-2007 00:25:14
Ben alleen bang dat dit wel gaat rondspoken tijdens vakantie  :-\

Ik zal dagelijks kijken of ie er nog staat ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Hier moet de brandweer nogal eens oefenen met ladderwagens en zo.Vogelnestjes uit de schoorsteen halen en zo.
Ze nemen dan ook nog wel eens een boom onderhanden. Vinden ze leuk oefenmateriaal en het kost niets.

thuur

Tja, Geert is weg....

...zullen we? :evil:

Gr ;D

Freakybaby

Citaat van: thuur op 13-07-2007 21:51:46
Tja, Geert is weg....

Gr ;D

Morgenmiddag? heb dan nog wel wat tijd over :P
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ben

Citaat van: thuur op 13-07-2007 21:51:46
Tja, Geert is weg....

Gr ;D

Boom over het kruispunt fotoshoppen en naar hem mailen?  :P

M a r c

Gewoon afspraak maken met een bomenrooier er hier effe met de pet rond  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

thuur

Kan es aan mijn buurman vragen.. Das een Hongaar met een tuinbedrijf (in Hongarije) die graag bijklust voor wat centjes :eusa_think:

Gr ???

R.Bijl

als wat harder gaat waaien de brandweer bellen...... :eusa_whistle:(of laten bellen)

Robin

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Freakybaby

Citaat van: R.Bijl op 13-07-2007 23:28:19
als wat harder gaat waaien de brandweer bellen...... :eusa_whistle:(of laten bellen)

Robin

Dat is wel een leuke om te bekijken qua kosten. Hoe het zit als het tijdens zijn vakantie door iemand gemeld wordt, en de boom door de brandweer gesloopt word...

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

pooh

ik denk dat niemand een rekening wil krijgen van de brandweer....dat loopt gigantisch in de papieren en dat is veel duurder dan de huidige offertes die Geert heeft liggen.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Freakybaby

Dat snap ik compleet. Maar daarom hoe het juridisch zit als hij niet KAN reageren (want niet daar) en ze hebben hem dus neergehaald zonder zijn toestemming... Op aanwijzen van een ander

R.Bijl

Citaat van: pooh op 13-07-2007 23:39:52
ik denk dat niemand een rekening wil krijgen van de brandweer....dat loopt gigantisch in de papieren en dat is veel duurder dan de huidige offertes die Geert heeft liggen.

er zijn veel brandweerkorpsen waar nog geen rekeningen verstuurd worden ;)
o.a mijn korps..... ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....