De boom

Gestart door GeertG, 12-07-2007 11:39:09

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Het is al wat donker aan het worden, maar ik geloof dat de boom net behoorlijk bewoog ondanks maar weinig wind

rody

Citaat van: Sbv op 19-07-2007 22:09:56
Het is al wat donker aan het worden, maar ik geloof dat de boom net behoorlijk bewoog ondanks maar weinig wind

kwam er straks nog langs, volgens mij houd die boom het best nog wel een paar jaar uit.

Marc O.

Citaat van: Sbv op 19-07-2007 22:09:56

Onruststoker ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Eugene

Citaat van: Rita op 19-07-2007 08:54:37
straks heeft ie emotionele schade, was ie toch best gek met zijn boom ....  ::)

Don't count on in, hij is heel erg blij als dat ding niet meer 'aanwezig is' als hij van vakantie terug komt ;)

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Nou, wanneer gaan we dat ding neerhalen?  :evil:

Sbv

Daan zorgt voor een kraanwagen. Marcel kan het hout wel gebruiken. Ik regel wel koffie, nu nog een opzichter en we zijn klaar.
Ben mag verkeersregelaar zijn.

rody

Citaat van: Sbv op 19-07-2007 22:18:30
Daan zorgt voor een kraanwagen. Marcel kan het hout wel gebruiken. Ik regel wel koffie, nu nog een opzichter en we zijn klaar.
Ben mag verkeersregelaar zijn.

opzichter? is toch 3 straten verderop....

Marc O.

Wie regelt de vluchtauto, voor het geval die boom toch besluit om de verkeerde kant op te vallen? ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Dan doen we er nog een goede fotograaf bij voor de "voor" en "na" foto's.

Eugene misschien als chauffeur van de vluchtauto ?

WYD

Heb niet de hele topic doorgelezen, maar waar staat de boom eigenlijk (woonplaats).
Ik ben hovenier en heb vaker (lees dagelijks) met de Stihl motorkettingzaag gehakt... uuh gezaagd  ;D
Mocht er hulp nodig zijn.... Als je klaar bent met koffie zetten is de boom waarschijnlijk al omgetoverd in haardhout (als het goed hout is).  ;)
Kan hem eventueel ook van boven naar beneden helemaal uitkleden mbv een hoogwerker als de omgeving te risicovol is om de boom te vellen.

Het kappen van de boom kost geen tijd, alleen het opruimen van de rotzooi.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

elianmars

Citaat van: WYD op 19-07-2007 22:36:55
Heb niet de hele topic doorgelezen, maar waar staat de boom eigenlijk (woonplaats).
Ik ben hovenier en heb vaker (lees dagelijks) met de Stihl motorkettingzaag gehakt... uuh gezaagd  ;D
Mocht er hulp nodig zijn.... Als je klaar bent met koffie zetten is de boom waarschijnlijk al omgetoverd in haardhout (als het goed hout is).  ;)
Kan hem eventueel ook van boven naar beneden helemaal uitkleden mbv een hoogwerker als de omgeving te risicovol is om de boom te vellen.

Het kappen van de boom kost geen tijd, alleen het opruimen van de rotzooi.

Eh.. heb je de foto van de boom niet gezien? Die ligt niet zomaar om, hoor....  :

:eusa_shifty:

Edit: zie het boompje in het midden:

Sbv

Ergens in zuid-limburg. Details weet ik zo niet.
Kijk even op pag 2 daar staat een foto

elianmars

Citaat van: Sbv op 19-07-2007 22:38:02
Ergens in zuid-limburg. Details weet ik zo niet.
Kijk even op pag 2 daar staat een foto

Op de vorige pagina staat ook een foto  :P

Eugene

Citaat van: Sbv op 19-07-2007 22:28:15
Eugene misschien als chauffeur van de vluchtauto ?

;D

If it's not blown, it sucks...

Ludo

veel woorden, maar weer weinig daden hier...