S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Veren zijn er nog niet....ik hoop deze week.Stoelen komen van lynx car design.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Chris

Leuk spul Mitch... is al een flinke racert aan het worden ;D

Eugene

Is het een kunststof kuipje of een buizenframe stoel?

If it's not blown, it sucks...

mitchelli

CiteerIs het een kunststof kuipje of een buizenframe stoel?

Het is een buizen frame....is dat slecht?

Joachim1

Citaat van: mitchelli op 11-03-2008 21:23:33

Zal enkel zwaarder zijn..maar als de zit maar goed is want er is heel veel prut op de markt en daar wil je echt geen 300km opziten  :eusa_whistle:
Staat mischien wel ergens wat die stoelen aan gewicht doen...?

Eugene

Citaat van: mitchelli op 11-03-2008 21:23:33

Zwaarder en zit over het algemeen minder fijn dan een écht kuipje, maar dat is een kwestie van afwachten natuurlijk.

Ze zijn in elk geval lichter dan de originele stoelen ;D

If it's not blown, it sucks...

mitchelli

ze zijn stukken lichter! Zo`n kuipstoel weegt geen drol.Weet ook niet 100% of het buizen of kunstof is btw.Zal het morgen even checken.Het gewicht kan ik natuurlijk wegen...Wat is een mooi gewicht voor een kuipstoel eigenlijk?

Ze lijken heel goed te zitten.Maar is best moeilijk te bepalen als je op de grond probeert.En na 300 km weet ik het helemaal niet.Kom ik vanzelf achter als ik met de zomervakantie naar zuid frankrijk/italie ga.Dan ga ik ook weer zo`n 3000km rijden  ;D

BartusKN

Citaat van: mitchelli op 11-03-2008 21:56:46
.. Kom ik vanzelf achter als ik met de zomervakantie naar zuid frankrijk/italie ga.Dan ga ik ook weer zo`n 3000km rijden  ;D

Meen dat in Frankrijk de service voor Volvo zeer gering is dit hoorde ik en dit heeft mij er van weerhouden om het risico te lopen dat me waggie kaduk gaat. Tis daar natuurlijk wel wat warmer dan in ons koude kikkerland.

edit* btw mooie stoeltjes zelf zou ik het neit nemen, heb de 850 omdat ik wel van beetje luxe hou en comfort natuurlijk :P maar dit zal zeker strak in je auto staan. Blauwe gordels ? omdat je remklauwen ook blauw zijn is dit misschien een manier om de kleur nogmaals terug te laten komen.

t5karel

CiteerZe lijken heel goed te zitten.Maar is best moeilijk te bepalen als je op de grond probeert.En na 300 km weet ik het helemaal niet.

Ga er gewoon es 3,5 uur achtereen voor de tv in zitten ;D.Beetje wiebelen enzo ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

mitchelli

CiteerGa er gewoon es 3,5 uur achtereen voor de tv in zitten .Beetje wiebelen enzo .

;D  ;D  ;D ben geen konijntje.

CiteerMeen dat in Frankrijk de service voor Volvo zeer gering is dit hoorde ik en dit heeft mij er van weerhouden om het risico te lopen dat me waggie kaduk gaat. Tis daar natuurlijk wel wat warmer dan in ons koude kikkerland.

Tja,dat risico neem ik dan maar.En hij is goed verzord,dus ben niet echt bang voor defecten.Maar het kan altijd fout gaan...maar dat kan met elke auto.

Citeeredit* btw mooie stoeltjes zelf zou ik het neit nemen, heb de 850 omdat ik wel van beetje luxe hou en comfort natuurlijk  maar dit zal zeker strak in je auto staan. Blauwe gordels ? omdat je remklauwen ook blauw zijn is dit misschien een manier om de kleur nogmaals terug te laten komen
Ik neem trouwens zwarte gordels.Remklauwen worden een andere kleur...gifgroen ofzo  8)

Zaterdag ga ik al 200 km mn stoeltje uitproberen naar harskamp (rollenbankdag verhoeven tuning  :eusa_dance: )

thuur

Citaat van: BartusKN op 11-03-2008 22:03:55
Meen dat in Frankrijk de service voor Volvo zeer gering is ....

Ja dat heb ik ook gehoord..

Gr :P

Walter

Had je die foto nou al gezien? Staat bij Leuke Volvo foto's

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Manga

.. Kom ik vanzelf achter als ik met de zomervakantie naar zuid frankrijk/italie ga.Dan ga ik ook weer zo`n 3000km rijden  ;D

Meen dat in Frankrijk de service voor Volvo zeer gering is dit hoorde ik en dit heeft mij er van weerhouden om het risico te lopen dat me waggie kaduk gaat. Tis daar natuurlijk wel wat warmer dan in ons koude kikkerland.

edit* btw mooie stoeltjes zelf zou ik het neit nemen, heb de 850 omdat ik wel van beetje luxe hou en comfort natuurlijk :P maar dit zal zeker strak in je auto staan. Blauwe gordels ? omdat je remklauwen ook blauw zijn is dit misschien een manier om de kleur nogmaals terug te laten komen.

Ben je zo onzeker over je auto? Heb je geen ANWB buitenland service? Ben zelf 3 jaar geleden met mij voormalige T5 estate naar zuid marroko gereden en terug...... ongeveer 12000 km gereden in 4-5 weken.
850R 2.0 DOP

Manga

Ben je zo onzeker over je auto? Heb je geen ANWB buitenland service? Ben zelf 3 jaar geleden met mij voormalige T5 estate naar zuid marroko gereden en terug...... ongeveer 12000 km gereden in 4-5 weken.

Denk dat daar ook niet op elke hoek een volvo servicepoint zit..
850R 2.0 DOP

mitchelli

Hier de foto`s van de kuipjes.Hier nog zonder de 4 puntsgordels (heb ik nu wel).Verlagen komt volgende week,net als het sport stuurtje (330mm)....

En hier nog een foto van het geheel  ;D