S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

mooi ! maar qua comfort ? zit nog lekker en in welke standen kan je ze verplaatsen ?

mitchelli

Heb vandaag 2 uur achter elkaar gereden,en nergens last van.Zit goed.Mn vriendin vind het minder.... ;D

Stel standen....naar voren en naar achteren....Zit er nog aan te denken om de rails van mn oude stoelen erop te maken zodat ik ook hoogte regeling heb enzo.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

fearless

Het ziet er wel leuk uit. En jij ook al een sportstuur. Word dat de nieuw trend ?  ;D

Citaat van: mitchelli op 14-03-2008 22:29:01
Stel standen....naar voren en naar achteren....Zit er nog aan te denken om de rails van mn oude stoelen erop te maken zodat ik ook hoogte regeling heb enzo.

Als je de hoogte regeling er op laat zitten komen de stoelen erg hoog te zitten. Had ik na de 1e montage, daarna er direct af gesloopt.

mitchelli

Oke bedankt.Scheelt mij weer een hoop werk  ;)

mitchelli

dit is trouwens het stuurtje ...

BartusKN

Zippo

mitchelli

mitchelli

Gister is mn setje FK veren binnengekomen (60/40mm)  :eusa_dance: Ik ga ze donderdag monteren.Ben super benieuwd hoe laag hij komt,en hoe het rijdt natuurlijk. Foto`s volgen meteen na montage.

Stuurtje is nog niet binnen.

Manga

Citaat van: mitchelli op 18-03-2008 12:53:44
Gister is mn setje FK veren binnengekomen (60/40mm)  :eusa_dance: Ik ga ze donderdag monteren.Ben super benieuwd hoe laag hij komt,en hoe het rijdt natuurlijk. Foto`s volgen meteen na montage.

Ben wel benieuwd vind, de standaard 40mm sets eigenlijk niet genoeg verlagen... als je al van een originele t5r uitgaat kom je eigenlijk ophetzelfde uit.... een slagje lager mag van mij dus zeker.

Hou je in de gaten ;-) , en als het bevalt ga ik ook zo'n set bestellen.
850R 2.0 DOP

Black Magic

Citaat van: Manga op 18-03-2008 13:32:12
Citaat van: mitchelli op 18-03-2008 12:53:44

Ben wel benieuwd vind, de standaard 40mm sets eigenlijk niet genoeg verlagen... als je al van een originele t5r uitgaat kom je eigenlijk ophetzelfde uit.... een slagje lager mag van mij dus zeker.

Hou je in de gaten ;-) , en als het bevalt ga ik ook zo'n set bestellen.

Orginele verlaging is 20 mm

S. Brouwer

Citaat van: mitchelli op 28-02-2008 10:07:23
zijn gelukkig niet hetzelfde  ;) Anders was ik niet orgineel meer....

Maar is heel moeilijk op foto te zien.Slechte foto joh  ;D  :eusa_whistle:

om hier nog ff op terug te komen

Normaal zien ze zwarter maar zit wat bagger op.

mitchelli

zijn idd heel anders.........

S. Brouwer

gelukkig maar, blijf je toch nog origineel

BartusKN

S. Brouwer. Het staat leuk niet mijn smaak, maar die klauw :O moet wel is een zand'douche en verfspuit hebben naar mijn mening :P