S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Rogerb

Ga nou eerst nou maar met dat ding rijden! ;)

Richard850

Kijk, helemaal super... Mooi dat die weer rijdt, en hopen dat die ook blijft rijden:D:D

mitchelli

Zo,ben net terug van Eugene. Weer 400km verder  :) Inlaatbuis ga ik er morgen opzetten (71 ipv 51 mm),en de draagarmrubbers (powerflex) zaterdag. Auto rijdt echt weer super. Ben nu echt blij dat ik hem weer terug heb  :eusa_dance:
En ga nu even eten.  8)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Rogerb

#2463
uhm morgen? wel even van tevoren vragen he :P en we mogen 8:10 beginnen he! :P

UserID6342

Netjes Mitchell, hopelijk houd tie zich nu ook goed, maar moet haast wel.  Super dat tie weer loopt !

mitchelli

Ik ga morgen die inlaatbuis (tussen luchtfilter en turbo) vervangen voor 1 met een grotere diameter.Nu zit er op mijn orginele buis dus een vacuumaansluiting + een blokje met aansluiting carterventilatie en daar weer een stekker op...En die nieuwe buis zit helemaal niets op.
Dat vacuumslangetje zit weer aangesloten op de driewegklep.Waar kan ik nu dit vacuum vandaan halen ...vacuum torretje? En kan ik die stekker gewoon loslaten?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Johann

Van de drieweg op de buis is ontluchting vanuit de drieweg, moet dus geen vacuum op.



mitchelli

oja foutje...daar heerst natuurlijk geen vacuum....thanks
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

jullie hadden nog wat foto`s te goed...

Montage spec3+ koppeling



Koppeling is ook prima naar m`n zin. Hoe warmer hij wordt,hoe happiger  8)

Hier nog een foto van de inlaat upgrade.Heb alleen nog geen foto gemaakt toen ik hem had gemonteerd....


Hij rijdt erg goed.Donderdag weet ik hoe goed precies,want ga dan naar rica om te kijken wat hij heeft en of er nog verbeter punten zijn software matig.

Nu alleen nog een keer m`n inlaatspruitstuk demonteren,want heb m`n pijpje van m`n carterventilatie afgebroken,en het stinkt nu soms een beetje in de auto.  :) Ga dan het pijpje omleggen naar de buitenlucht  :angel:

En zaterdag m`n remklauwen fluor geel spuiten....  8)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

fearless

Ik heb ook een Spec 3+ koppeling in de S60 en is mij ook prima naar de zin. Is erg goed normaal mee te rijden.


Citaat van: mitchelli op 18-01-2010 18:36:41
En zaterdag m`n remklauwen fluor geel spuiten....  8)

Stoer !!  8)

mitchelli

Vandaag bij rica geweest om de mapping te controleren..Eenmaal op de rollenbank,bleek hij te laag te zijn.  :eusa_wall: subframe lag op de rollen.Dus ik weer naar m`n werk gereden om 2 velgen te lenen met hogere banden,en weer terug naar rica...
Hij liep wat te arm,en dat is nu opgelost. Zit nu op een beetje teleurstellende 330pk en 450nm op de motor. Helaas had Roel niet meer de tijd om dat vandaag op te lossen. Dus nu een nieuwe afspraak maken on iedergeval bij die 350 pk te komen die ik had voordat ik hem weg deed  :) Ook zit er nog een dip in het koppel,die dan opgelost gaat worden.
Afr staat nu veilig,maar is nog niet optimaal. Met volgas en voordat de turbo max turbodruk heeft staat hij nog echt te rijk.
Vind het wel apart dat er nu zoveel pk`s missen tov de vorige keer dat ik hem heb af laten stellen....turbodruk is namelijk niet veranderd ofzo.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

TIMON

Citaat van: mitchelli op 21-01-2010 18:29:43
Vandaag bij rica geweest om de mapping te controleren..Eenmaal op de rollenbank,bleek hij te laag te zijn.  :eusa_wall: subframe lag op de rollen.Dus ik weer naar m`n werk gereden om 2 velgen te lenen met hogere banden,en weer terug naar rica...
Hij liep wat te arm,en dat is nu opgelost. Zit nu op een beetje teleurstellende 330pk en 450nm op de motor. Helaas had Roel niet meer de tijd om dat vandaag op te lossen. Dus nu een nieuwe afspraak maken on iedergeval bij die 350 pk te komen die ik had voordat ik hem weg deed  :) Ook zit er nog een dip in het koppel,die dan opgelost gaat worden.
Afr staat nu veilig,maar is nog niet optimaal. Met volgas en voordat de turbo max turbodruk heeft staat hij nog echt te rijk.
Vind het wel apart dat er nu zoveel pk`s missen tov de vorige keer dat ik hem heb af laten stellen....turbodruk is namelijk niet veranderd ofzo.

wees blij dat hij goed loopt en die 350 pk ga je vast halen ;D

kunnen we daarna eens afspreken voor een rondje ring :evil:

gr
85011940

mitchelli

Rondje ring is altijd leuk  :)

Morgen maar even checken voor de zekerheid dat de vorige eigenaar wel de glt inlaat nokkenas (pgi) heeft laten zitten. Heb ik niet echt gechecked met de revisie....Ook morgen maar even op druk lekkage en compressie controleren.

Die 350pk gaat wel goedkomen ja met de volgende rica sessie  :P
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbo-Geek

Enne Mitch, anders langs Fasttech gaan, heb je direct 370 PK en 520NM !   ;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mitchelli

Nee,heb er wel vertrouwen in dat rica het optimale eruit kan peuteren. Bovendien krijg ik nog 2 hele mooie grote stickers van rica  :P ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....