S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Hij gaat vandaag naar de poetser.  8)  Wordt hij even lekker onder handen genomen en verwend.

En heb roostertjes besteld van de bumper rechts onder. Als het goed is kan ik die ook vandaag monteren.

Als hij is gepoetst en gepolijst maak ik uiteraard foto`s  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

marcoz84

Citaat van: mitchelli op 27-06-2011 07:50:10
Hij gaat vandaag naar de poetser.  8)  Wordt hij even lekker onder handen genomen en verwend.

En heb roostertjes besteld van de bumper rechts onder. Als het goed is kan ik die ook vandaag monteren.

Als hij is gepoetst en gepolijst maak ik uiteraard foto`s  :)

Netjes, bepaald bedrijf waar je dat laat doen ?

mitchelli

Het was de bedoeling dat hij vandaag gepoetst ging worden,maar dat wordt morgen... Ook goed. Ze doen al onze auto,en leveren uitstekend werk. Bovendien voor een vrienden prijsje  :eusa_dance:

Ik breng hem hier heen http://www.carfinish.nl/

Kon het toch niet laten een raambandje aan te laten meten vandaag. Zal hem verder niet bestickeren,maar vind dit cool staan....

)()()sT

elianmars

De kar is gaaf, maar die raamband..........  :eusa_snooty:

mitchelli

Met die lage zon is het heel praktisch hoor  :)

daytonawim

Gaaf ding,  enne mee eens

michiel

Ik vind het ook wel gaaf. Lekker racy, zonder te overdrijven. Ik zeg: zwarte wielen, 18".
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

mitchelli

Ja hij is wit he, weer eens wat anders dan zwart. ;D Of bedoelde je de velgen.....En zwarte velgen zouden hem ongetwijfeld goed staan,maar hou voorlopig de comets maar. Staan ook goed. Kan ze mischien wel zwart laten spuiten in de toekomst...  :)

mitchelli

Hij is eindelijk gepoetst. Super netjes gedaan. Zie hier het resultaat. Verder had ik nog een nieuwe walbro pomp liggen,die ga ik morgen monteren.

Wout309t

Gaaf, Comets lekker zo houden! Veel mooier dan zwart!
2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

mitchelli

elianmars

Da's waar, Mitch  ;)

Wat is dat gevalletje in het bumperrooster links?