S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Rovanvel

ziet er top uit man, bravo!

Doe je ze ook op bestelling ? :P
ga je de inlaat (lucht toevoer) nog verbreden? er is nog wat extra ruimte die je ervoor kan gebruiken.
weet alleen niet of dit veel zal helpen.

mitchelli

;D

Dat verbreden misschien nog een x doen ja. Maar wil er ook geen regen aanvoer pijp van maken  :P
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

dopie

Mooi bedacht zo`n box  :eusa_clap:
Als je nu een 45 graden buis van IPD erop doet dan zit je filter wat meer in de box en kan ie wat meer rondom ademen.

1 van deze buizen die evt passen

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

mitchelli

Ik zou het filter idd wat meer haaks kunnen zetten...Maar dat gaat denk wel met de bestaande flexibele slang.

MrCain

Citaat van: mitchelli op 09-07-2012 07:53:58
Maar het geluid met gas loslaten vanaf een half bar is heel apart. Soort darth father die verkouden is  ;D

"Use the force Mitchelli, use the force!"

Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

mitchelli

;D

Net een temperatuur meter in gehangen. Kan ik het verschil meten met deksel open en dicht. Ben benieuwd of het wat uitmaakt...

dopie

Citaat van: Martijn_B op 09-07-2012 11:13:02
Waterkoeling!!!!!!

:D

Ohja dacht eerder aan olieleidingen!!!!!!!!!!!!!! ;D, maar het was even als voorbeeld kon geen ander plaatje zosnel vinden.

Azirafl

Citaat van: MrCain op 09-07-2012 13:56:21
Citaat van: mitchelli op 09-07-2012 07:53:58
Maar het geluid met gas loslaten vanaf een half bar is heel apart. Soort darth father die verkouden is  ;D

http://www.millan.net/minimations/smileys/vader.gif "Use the force Mitchelli, use the force!"
you should only use the force if you run out of lube

mitchelli

Bij 20 graden buitentemp:

In box met deksel rijdend: 21 graden
In box zonder deksel rijdend: 22 graden

In box met deksel stilstaand: langzaam oplopend naar 35 graden.( na 5 min)
In box zonder deksel stilstaand: veel sneller oplopend naar 45 graden ( binnen een minuut)

Denk dat de oplopende temp bij dichte deksel en stilstaan komt door de positie van de luchtinlaat. (net boven radiateur). De temp loopt wel heel snel weer terug als ik ga rijden.

Ga dus een pijp maken die uitmondt bij de voorbumper ofzo. Denk dat dat wel zal schelen...

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

michel88

mitchelli

Nee dat vind ik zonde  :) Beter in de onderste sleuf van de bumper aan de zijkant ofzo...

Piet

ALs het maar geen waterhapper wordt dan.

Martijn_B

Dat zei ik, waterkoeling!