S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mc70

Citaat van: mitchelli op 19-08-2012 22:06:05
Sporing wil je voor normaal rijden gewoon in het midden hebben. En wielvlucht is wat mij betreft ook perfect ( laatste foto is voor idd). Wielvlucht van het rechter wiel zet ik altijd wat negatiever om de wegbolling (en daardoor naar rechts lopen van de auto) op te heffen.

sporing kan je beter wat positive zetten zeker als je wat harder op optrekt en je wielvlucht wat meer negative
heb je veel meer grip

mitchelli

Ja misschien als je in de racerij zit. Ik wil graag een normaal slijtage patroon van mn banden. En elke maand nieuwe banden zit ik ook niet op te wachten  ;D

Heb grip genoeg zo  8)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

elianmars

Citaat van: mitchelli op 20-08-2012 07:50:47
Heb grip genoeg zo  8)

Daar verbaas ik me nog steeds over. Ik heb met mijn wagen lang zoveel grip niet.

mitchelli

Ja mij ook wel een beetje....Denk dat het mede te maken heeft met het feit dat de turbo lekker chill inkomt. Het is niet zo`n adhd turbo ala 19T bv.  :)

MrCain

Citaat van: mitchelli op 19-08-2012 22:06:05
Sporing wil je voor normaal rijden gewoon in het midden hebben. En wielvlucht is wat mij betreft ook perfect ( laatste foto is voor idd). Wielvlucht van het rechter wiel zet ik altijd wat negatiever om de wegbolling (en daardoor naar rechts lopen van de auto) op te heffen.

Oke! nooit geweten zeg, al moet ik zeggen dat ik ook nooit echt zelf uitgelijnd heb... Dat is het enige werk wat ik zelf altijd uitbesteed  ;D

Moet je natuurlijk niet met je wagen in Engeland gaan rijden  ;D ;)
En die wegligging/grip zal nu wel goed zijn, zeker met die blauwe stokken onder je wagen!

Goed bezig jongen!!
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

mitchelli

;D idd. Was niet van plan om naar England te gaan met de C  ;D

En thanks. Blauwe stokken doen echt een hoop. Een upgrade die ik iedereen kan aanbevelen!

mc70

Citaat van: mitchelli op 20-08-2012 07:50:47
Ja misschien als je in de racerij zit. Ik wil graag een normaal slijtage patroon van mn banden. En elke maand nieuwe banden zit ik ook niet op te wachten  ;D

Heb grip genoeg zo  8)

dan je over 3 a 4 graden + of - praten

maruska

Citaat van: mitchelli op 20-08-2012 10:01:21
... Blauwe stokken doen echt een hoop. Een upgrade die ik iedereen kan aanbevelen!
groupbuy ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MrCain

Citaat van: maruska op 20-08-2012 17:45:39
Citaat van: mitchelli op 20-08-2012 10:01:21
... Blauwe stokken doen echt een hoop. Een upgrade die ik iedereen kan aanbevelen!
groupbuy ;D

Ben dr al voor aan het sparen!!!!

mitchelli

;D

Nog 3 dagen,dan eindelijk vakantie. Kan ik 3 weken en 3000 km volop genieten van alle goodies en nieuwe onderdelen die in perfecte harmonie samenwerken met de c70  ;D

MarkoC70T5

Citaat van: mitchelli op 20-08-2012 19:29:51
;D

Nog 3 dagen,dan eindelijk vakantie. Kan ik 3 weken en 3000 km volop genieten van alle goodies en nieuwe onderdelen die in perfecte harmonie samenwerken met de c70  ;D
Goede ANWB dekking  ;D
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Unexist

;D

Lekker hoor!. Geniet er maar van dan, en houdt het heel haha :D
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

mitchelli

:) thanks

Citaat van: MarkoC70T5 op 20-08-2012 19:46:48
;D

Nog 3 dagen,dan eindelijk vakantie. Kan ik 3 weken en 3000 km volop genieten van alle goodies en nieuwe onderdelen die in perfecte harmonie samenwerken met de c70  ;D
Goede ANWB dekking  ;D

Uiteraard....Je weet immers maar nooit. Een ontplofte kachelradiateur zit in een klein hoekje  ;)

MrCain

;D

Lekker!!! Geniet van je vakantie en van de C natuurlijk!

michiel

Veel plezier, en pas op in Zwitserland met je rechtervoet.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken