S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mitchelli

zeg dat nou niet,ha ha.Maar 500 pk gaat ook wennen,dus kan dan wel aan de gang blijven  :) maar ben nu iedergeval heel blij,en voel me idd king of the road
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

V70geRwin

Dus je hebt je gelukkig in weten te houden  ;)
Mooi dat het allemaal gelukt is!

Eugene

Fijn hé dat je eindelijk gas mag geven nadat je zolang rustig hebt moeten rijden 8)

If it's not blown, it sucks...

Turbobiker

Keurige waardes! En voorlopig maar effe genieten, voordat je weer drang krijgt naar meer vermogen ;D
De Tussenpaus

Emiel

Citaat van: Turbobiker op 26-07-2007 17:53:00
Keurige waardes! En voorlopig maar effe genieten, voordat je weer drang krijgt naar meer vermogen ;D

mee eens

Die drang... :eusa_wall:

Ricardo

Rare jonges! Wat ben je nu met vermogen als je toch maar 120 rijdt.

Wel leuk projectje.  8)

Turbobiker

Citaat van: Ricardo op 26-07-2007 19:57:34
Rare jonges! Wat ben je nu met vermogen als je toch maar 120 rijdt.

De lol is ook tot 120... Hoe sneller je er bent, hoe meer (maar hoe korter :eusa_think: ) de lol ;D
De Tussenpaus

Joachim1

Citaat van: mitchelli op 26-07-2007 12:45:29
Gisteren naar rica geweest! Was er nog nooit eerder geweest dus was wel even zoeken.Resultaat: 315pk en 420nm op de bank.Max druk ongeveer 1.2bar.Het gevoel met optrekken is onbeschrijfelijk. :P En hij blijft maar doorgaan.Op de bank liep hij nog niet helemaal lekker ivm overslaande vonk.Zaten universele bougiekabels en verdelerkap op. Dus gister meteen nieuwe orginele bougiekabels,bougies,rotor en verdelerkap gemonteerd.Daar ging hij nog veel beter meelopen.Eigenlijk zou ik nog een keer moeten banken voor de exakte pk`s.Maar ik ben er zeer blij mee.
mooi man!klinkt vet 300+pk en 400nm!
Maar ga je nog wat aan de wegliging en remmen doen met dit dikke vermogen?
Wel leuk dat deze auto nu ook een dikke turbo en DP heeft  ;D

Ricardo

dikke turbo en DP? Die hebben we toch allemaal?   ;D

Inderdaad wel hele leuke cijfers! Zeker voor de bank van Rica. Benieuwd wat dat in Goespks betekend.

Emiel

Had je die dikke IC ook al gemonteerd?

Joachim1

Citaat van: Ricardo op 26-07-2007 21:35:40
dikke turbo en DP? Die hebben we toch allemaal?   ;D

Inderdaad wel hele leuke cijfers! Zeker voor de bank van Rica. Benieuwd wat dat in Goespks betekend.
bewust geen dikke turbo voor mijn roffel maar wel de dp en intercooler  :eusa_think:

mitchelli

CiteerInderdaad wel hele leuke cijfers! Zeker voor de bank van Rica. Benieuwd wat dat in Goespks betekend.

Is die bank bij rica dan zo zuinig met pks?

De grotere remmen gaan er zeker komen,is wel nodig ook.

Ik ga er zeker van genieten van al die pk`s,probeer zo weinig mogelijk te blazen,zodat het misschien langer leuk blijft,en langer mn rijbewijs houdt.

Heb ook geen grotere injectoren,maar die komen er ook nog aan met asndere benzine pomp.Maar mot weer effe sparen ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Dikke ic en reversed ic buizen komen snel!
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Ludo

Citaat van: mitchelli op 27-07-2007 12:46:36
CiteerInderdaad wel hele leuke cijfers! Zeker voor de bank van Rica. Benieuwd wat dat in Goespks betekend.

Is die bank bij rica dan zo zuinig met pks?

nee meestal andersom.  ;D
maar het is ook niet altijd duidelijk of er over wiel pk's of krukas pk's geluld word.

mitchelli

#74


Hier effe fototje van rollenbank.Heb vandaag effe mn raambanden aan de voor en achterzijde laten plakken.foto`s volgen.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....