S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

mitchelli

Januari,februari weer me(e)ten.Leuke foto trouwens!Maar idd repost (lekker boeiend).
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

morgenmiddag eindelijk naar rica voor controle en fine tuning!Kan ik daarna eindelijk echt eens volgas geven  :eusa_dance: En dat in combinatie met de schroefset binnenkort zal het nog fijner rijden zijn. Volgende week vakantie,dus komt goed uit dat dan mn bakkie aardig klaar is.Staat uiteraard een dagje ring gepland,om de laatste steentjes bij te dragen aan het inrijden  ;D

Denk btw dat me remmen het heel goed gaan doen op de ring (nu 302 mm schijven en redstuff)  :P  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

#1608
Ben geweest....Wat een mooie dag vandaag!Het bezoek bij rica was niet tevergelijken met de vorige keren.Ben door Roel jr uitstekend geholpen.Koffie,klantvriendelijkheid,inzet,nuttige info en tips waren allemaal aanwezig!Ze hebben eindelijk een goeie indruk overgehouden.Misschien dat die 660 euro voor de drijfstangen mee hebben geholpen  :P .Maar goed.Software aangepast.Hogere turbodruk (max 1.55 bar),en afr gecontroleerd.En goede resultaten geboekt (zie foto)!!!De auto rijdt als een idioot.Echt niet normaal.Nog velen malen beter dan voor de revisie.

Binnenkort voor nog meer pk`s.Ga de inlaatnokkenas vervangen voor een van een glt+ grotere sproeiers.Daarna weer na rica voor software aanpassing.Roel zegt dat dit nog een hoop gaat schelen,vooral in koppel...En het laatste kronketje in de grafiek zal er ook uit zijn.Ben benieuwd!!  :eusa_dance:

:o  :o (+buitentemp rond de 28 graden!!!)




Even wat nulletjes en eentjes veranderen
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Joachim1

Oke dan  :D mooi dat je goed geholpen bent man!
Cijfers zien er ook erg leuk uit  :evil: maar afr,s gemeten aan het einde van de uitlaat?en de grafiek met lambda waarden heb je die ook op je uidraai staan?

Ben ook benieuwd of je er meer uit gaat krijgen met de glt nokjes maar denk dat je dan eerst voor een dikke koppeling moet..of?

mitchelli

De afr grafiek had hij ook uitgedraait,maar ben ik vergeten mee te nemen  :eusa_wall: Maar het was echt goed hoor.

Deze standaard koppeling houdt het prima.En zolang hij het houdt,houd hij het.Daarna komt spec 3
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

JCviggen

Let op dat Turbo-Geek de verlieswaardes niet in het oog krijgt!  ;D  ;)

Lekker koppel ook! Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo weg ben van onderin de turbo leeg te blazen maar het zal wel lekker voorbij steken  ;D
Je ziet wel dat ie z'n max vermogen daardoor niet lekker vol wil houden, 300rpm na max vermogen ben je 25pk kwijt...puur in acceleratietijd denk ik dat het sneller zou kunnen door iets minder hard op te bouwen.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

J a a p

Mooie waarden man! Felici! Ben heel benieuwd hoe dat nou rijdt  :eusa_whistle: :eusa_clap:
Wannabe C70 rijder.

Joachim1

Citaat van: JCviggen op 01-07-2008 19:41:01
Let op dat Turbo-Geek de verlieswaardes niet in het oog krijgt!  ;D  ;)

Lekker koppel ook! Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo weg ben van onderin de turbo leeg te blazen maar het zal wel lekker voorbij steken  ;D
Je ziet wel dat ie z'n max vermogen daardoor niet lekker vol wil houden, 300rpm na max vermogen ben je 25pk kwijt...puur in acceleratietijd denk ik dat het sneller zou kunnen door iets minder hard op te bouwen.
koppel is wel ziek hard(550nm@3000tpm) idd!maar zal wel goed gaan met je dikke drijfstangen nu.
Ben benieuwd wat je results zijn op de bank in Goes in vergelijking met de vorige keer  :evil:

mitchelli

Misschien actuatorstang nog iets slapper zetten.Zal zoiezo vragen bij volgende remap met nokkeas om te zorgen dat de turbo iets minder hard inkomt bij lage toeren.

Maar waardes en acceleratie zijn desalniettemin niet misselijk  8)


CiteerBen benieuwd wat je results zijn op de bank in Goes in vergelijking met de vorige keer 

Daar ben ik ook heel benieuwd naar  :evil:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbo-Geek

CiteerLet op dat Turbo-Geek de verlieswaardes niet in het oog krijgt!   

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Blijf het absurd vinden ......  :police:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

reneetje

Mooie cijfers hoor, dat die koppeling dat hebben kan  :o

Tja dat heftige inkomen ken ik wel , zal wel de huisstijl van RICA wezen , ik heb dat ook, en vind het nog fijn worden ook.

We hebben het er eerder over gehad hier, maar blijf erbij dat een (vroeg) hoog koppel voor veel rijplezier zorgt, tenminste in het dagelijkse verkeer.Vorige week nog een forum lid in mijn wagen laten sturen , zijn wagen had de opbouw pas in de hogere toeren , maar hij stond toch te kijken hoe de andere kant van de medaille was.

Praten we over de ring en andere circuits dan wou ik de koppel opbouw ook anders hebben.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Emiel


mitchelli


CiteerWe hebben het er eerder over gehad hier, maar blijf erbij dat een (vroeg) hoog koppel voor veel rijplezier zorgt, tenminste in het dagelijkse verkeer.Vorige week nog een forum lid in mijn wagen laten sturen , zijn wagen had de opbouw pas in de hogere toeren , maar hij stond toch te kijken hoe de andere kant van de medaille was.

Praten we over de ring en andere circuits dan wou ik de koppel opbouw ook anders hebben.

Als ik er gewoon mee op de weg rijd,voelt het niet alsof het koppel en pk minder wordt bij hoge toeren.Vermogen knalt er heel snel in,en stopt pas met minder worden bij de toerenbegrenzer  ;D Hij loopt echt goed..  :eusa_dance:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Ludo

mooi cijfers Mitch.
hopelijk heb je er nu wat langer plezier van.  :D