S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TIMON

Citaat van: Eugene op 05-02-2010 10:04:00
Citaat van: mitchelli op 05-02-2010 09:57:37
Oke,is ook het nieuwe type 3wegklep te gebruiken?

Ja

denk er om ze zijn niet allemaal het zelfde zeker niet van de nieuwe type,s!!!!!
85011940

850 Ra$ing

Citaat van: mitchelli op 04-02-2010 07:52:41
CiteerMooie cijfers idd, en nu niet meer mauwen!

Even iets anders doe je nog mee met de Vista dit jaar?

;D

Ja ik doe weer mee  :) Hoop weer een finale plek te bemachtigen.  :D We gaan voor de vragen naar Breda.....Jij?

Zondag ga ik denk even het inlaatspruitstuk verwijderen om de afgebroken buis van de carterventilatie om te leggen naar buiten het motorcompartiment.Ook dan maar een buis monteren tbv koeling van het inlaatwiel dmv rijwind  :)
Volgende week de rubbers van de draagarmen vervangen voor rubbers van powerflex.

Ik moet in Arnhem de landelijke ronde maken. misschien zien we elkaar weer bij het weekendje weg, of de finale natuurlijk (heb ik 1x gehaald)

Emiel

Ik ben vanmiddag nog jouw oude C70 tegengekomen in Amersfoort... :eusa_shifty:

mitchelli

#2523
Heb een 3wegklep van een v40 2.0T gebruikt. En het werkt weer allemaal perfect.Het lijkt zelfs wel of het toerental sneller terug valt na schakelen,en lijkt ook sneller op te pakken  :eusa_dance:


CiteerIk moet in Arnhem de landelijke ronde maken. misschien zien we elkaar weer bij het weekendje weg, of de finale natuurlijk (heb ik 1x gehaald)

tot dan dan maar  :)

Citaat van: Emiel op 07-02-2010 01:11:06
Ik ben vanmiddag nog jouw oude C70 tegengekomen in Amersfoort... :eusa_shifty:


En.....kwam hij met tikkend blok voorbij  ;)

Hier nog wat foto`s van carbon raamband en opnieuw geblindeerde achterruit. Zit er nog aan te denken om de motorkap ook te laten wrappen met carbon folie. Wat kost eigenlijk een echte carbon motorkap voor onze 850`s?

Moet nog steeds de carterventilatie omleggen,maar dat komt volgende week wel..Zoveel last heb ik er niet van.

De structuur van het carbon folie is op de foto helaas niet zo goed te zien...tel pic...




mooi setje....polo gti van m`n vriendin met porsche Gdeck velgen.

Dit weekend even de orginele bbs velgen gemonteerd,zodat de porsche velgen opgeknapt kunnen worden...

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Jeff

Ziet er stoer uit Mitchell :) Ben benieuwd of je die carbonmotorkappen nog kan vinden, volgens mij zijn die dingen namelijk niet meer leverbaar...

Waar heb jij de raamband vandaan gehaald eigenlijk en waar wil je eventueel de motorkap laten beplakken? ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

peteRRR

Staat er weer goed bij Mitchell.
Ik hoorde trouwens van een wrap specialist dat die carbon met structuur op den duur zijn kleuring verliest,hij adviseerde de gladde folie te nemen die met glans af gewerkt is.
Wil graag mijn dak ook doen,maar heb eerst even de huiskamer en keuken aan gepakt,eerst weer even sparen.
En heb jij nou je achterlichten gespoten?(zwarte rand)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

mitchelli

Heb me laten vertellen dat het minimaal 5 jaar meegaat...Heb mijn folie op een nissan gt-r gezien,en zag er echt super dik uit.
En heb idd m`n achterlichten gespoten (de randjes).Maar dat is alweer een tijd geleden gebeurt. Moet je even wat pagina`s terug kijken  ;)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

850 Ra$ing

Waar zit die 3 wegklep eigenlijk, heb jer misschien een foto van?

Leuke Polo trouwens, zijn snelle blokjes.

Jeroentjuh

Citaat van: 850 Ra$ing op 05-02-2010 19:58:23
Ik moet in Arnhem de landelijke ronde maken.

Ik ook weer  ;D

Emiel

Citaat van: mitchelli op 07-02-2010 16:47:25
En.....kwam hij met tikkend blok voorbij  ;)

Niet hoorbaar iig. Auto kent maar 1 stand van het gaspedaal van wat ik gehoord heb.

Ik mag met Vista naar Beesd :eusa_wall:
De logica van de Vista-locaties ontgaat me een beetje.

Misha

Citaat van: Emiel op 07-02-2010 21:06:26
Ik mag met Vista naar Beesd :eusa_wall:
Da's om de hoek ! :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

mitchelli

Ja die locaties kloppen voor geen meter...

beesd was veel beter geweest....Maar ja ,we mogen gelukkig met de auto van de zaak (xc60).

zal wel eens een foto maken van de driewegklep. Heb de auto toch nog een keer kunnen betrappen op 1.1bar ipv 1.5bar  :eusa_wall: Weet even niet meer waar ik het in moet zoeken....Waste gate?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

SirRutte

Citaat van: mitchelli op 07-02-2010 16:47:25
Hier nog wat foto`s van carbon raamband en opnieuw geblindeerde achterruit. Zit er nog aan te denken om de motorkap ook te laten wrappen met carbon folie. Wat kost eigenlijk een echte carbon motorkap voor onze 850`s?

Moet nog steeds de carterventilatie omleggen,maar dat komt volgende week wel..Zoveel last heb ik er niet van.

De structuur van het carbon folie is op de foto helaas niet zo goed te zien...tel pic...

http://i184.photobucket.com/albums/x16/mitchelli19t/194.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x16/mitchelli19t/12.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x16/mitchelli19t/1443.jpg
mooi setje....polo gti van m`n vriendin met porsche Gdeck velgen.
http://i184.photobucket.com/albums/x16/mitchelli19t/392.jpg
Dit weekend even de orginele bbs velgen gemonteerd,zodat de porsche velgen opgeknapt kunnen worden...
http://i184.photobucket.com/albums/x16/mitchelli19t/5934.jpg

Staat er mooi bij! Welke bandenmaat heb je om je Titans?

Turbo-Geek

#2534
Citaat van: mitchelli op 01-02-2010 19:50:03
Vandaag weer naar rica geweest voor de fine tuning. Na 2uur vogelen met de laptop(en 20 liter ron 98 verder) op de rollenbank een eindresultaat van 365pk en 485nm bij een aanzuiglucht van 22 graden. En een perfect verloop van de afr...Verloop van de grafiek lijkt wel op dat van 1 die zo uit de fabriek komt  :eusa_clap:
Volop lof dus voor Roel senior en rica! Ben weer echt heel goed geholpen.

Hij heeft alleen heel soms vanuit het niets een turbodruk lekkage/verrmindering.Hij houdt de max turbodruk dan niet vast. Ik denk dat het te maken heeft met de bov (greddy type S). De klep ervan is af te stellen.Dus denk dat ik die wat strakker ga zetten zodat hij minder snel afblaast. Dan is het maar afwachten,want hij heeft dat probleem maar heel soms. En anders misschien een dubbelkleps bov monteren.....Of ik moet er een closed loop van maken....maar even uittesten  :)


Mitch je had de HKS moeten houden ;)
Door zijn constructie kan je in principe alle drukwaardes aan en heb je geen afstel gedoe.
Closed loop (recirculation) BOV setup heeft geen zin omdat je dan evt drukverlies weer voor de turbo uitkomt en je er dus niks mee op schiet.

Btw Carbon motorkap worden niet meer gemaakt, tenminste niet door het bedrijf wat ze maakte, ben er ook al achteraan geweest maar helaas.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------