My Swedish pride 2 volvo 960II

Gestart door fbm, 16-07-2007 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: Esveldt op 16-07-2007 12:19:33
Goed verhaal!
Ben benieuwd naar het audio en dvd verhaal!

Ben er al best lang mee bezig (met zoveel eigenlijk) Er zat bij de aankoop van de T5 toch al niet zo'n mooie radio in, dus wat komt er dan in? Kwam een leuk setje tegen, een los scherm en DVD/radio/cd dat me wel wat leek! Ik wilde mijn vriendin gewoon een dvd-tje kunnen laten kijken als we een lange rit doen. Zo'n scherm op het dachboard vind ik maar niks. Op de plek waar nu toch geen radio zit lijkt me wel wat, dus slopen dat scherm!
Even een paar uurtjes puzzelen en meten, zelf een frontje gemaakt wat perfect past in de opening van het dachboard. Alles netjes erachter weggewerkt en klaar. :eusa_dance:

Maar waar laat ik nu mijn radio  :eusa_think:
Had hem eerst in het dachboardkastje, maar was totaal niet handig :eusa_naughty: Het dachboardkastje moest altijd open staan :eusa_wall:
Waar moet hij dan komen, natuurlijk eronder! ;D
Dus plastick kap eraf gehaald, en in een audio zaak een soort sleede gekocht en met polyester in de kap weggewerkt :eusa_dance: daarna weer in de goede kleur gespoten.

Over de speakers moeten we het nog maar even niet hebben, ben daar nog niet helemaal klaar mee. Zit wel alles in, maar nog lang niet naar m'n zin! :eusa_doh:

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Esveldt

Hmmm, apart.

Wel goed gevonden die plek voor de radio.

Marc O.

Erg mooi ingebouwd. Maar zit die radio niet op een plek waar hij kwetsbaar is? Nou zal je vriendin weliswaar geen schoenen met stalen neuzen hebben, maar een krasje is snel opgelopen lijkt me....
...The Nile isn't just a river in Africa...

fbm

Citaat van: Marc O. op 23-07-2007 11:00:53
Erg mooi ingebouwd. Maar zit die radio niet op een plek waar hij kwetsbaar is? Nou zal je vriendin weliswaar geen schoenen met stalen neuzen hebben, maar een krasje is snel opgelopen lijkt me....

Stalen neuzen :eusa_naughty: Nee gelukkig niet. ze heeft ruimte genoeg en zo laag zit die radio nou ook weer niet!

fbm

Citaat van: Esveldt op 23-07-2007 10:57:54
Hmmm, apart.

Zij gebruikt hem altijd, van mij hoeft het niet. Ik luister wel naar het geluid van de roffel ;D

Jeff

Citaat van: fbm op 23-07-2007 11:09:08
Citaat van: Esveldt op 23-07-2007 10:57:54
Hmmm, apart.

Zij gebruikt hem altijd, van mij hoeft het niet. Ik luister wel naar het geluid van de roffel ;D
Denk al, als je een andere zender op wilt zitten ofzo dan ben je aardig afgeleid denk ik ;D Maar toch mooie plek
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

M a r c

Moet ze wel opletten met korte rokjes.... een soort van spotlight-idee krijg je dan... leuk voor de truckers  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbo-Geek

Hele nette inbouw en zeker origineel !
Vraag me alleen af of er vanaf de bijrijderstoel goed op het scherm gekeken kan worden gezien de licht hoek waarmee de console richting de bestuurder is gericht.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

fbm

Citaat van: M a r c op 01-08-2007 18:06:50
Moet ze wel opletten met korte rokjes.... een soort van spotlight-idee krijg je dan... leuk voor de truckers  ;D  ;)

Is niet zo'n verlichte TL bak, die radio! en die truckers gaan toch maar 80km en ik zeker niet!

Citaat van: Turbo-Geek op 01-08-2007 23:05:36
Hele nette inbouw en zeker origineel !
Vraag me alleen af of er vanaf de bijrijderstoel goed op het scherm gekeken kan worden gezien de licht hoek waarmee de console richting de bestuurder is gericht.

Soms mag ik even meerijden en kijk dan zelf wel is een dvdtje of zit ik er gewoon mee te spelen.
Je kan het scherm goed zien. Beeld is wel iets donkerder maar is niet hinderlijk om naar te kijken! Valt niet echt op!

Emiel

Scherm ziet er echt super uit. Professioneel hoor!

fbm

Eerste dag van onze vakantie  :eusa_dance: Toch even wat dingen doen.

Stoorde me al een tijd aan die zijknippers had van die heldere  :eusa_doh: natuurlijk stond hier ook een laag water in en daar baalde ik van, dus eruit!

(zie mezelf) ;D

Na een hoop geklooi met de achterruit "het blinderen dan wel te verstaan" zij ruiten waren totaal geen probleem, eindelijk klaar :eusa_doh: hoop geergerd wat een werk. Maar het is gelukt :eusa_dance: Niet te donker!

En zoals je kan zien heb ik ook van die windschermen geplaatst boven de ramen, werkt echt goed. Je moet wel als je geen airco hebt :-[ krijg je het soms toch wel warm

Ook de eind pijp even weer schoongemaakt is nu weer chroom en niet zwart ;)
Ben er weer blij mee! :eusa_dance:

M a r c

Very very nice! Die USA plaatjes i.p.v. de knipperlichtjes is helemaal super. Moet ik ook maar eens gaan doen  8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fearless

Staat er weer erg mooi bij, die windschermpjes staan hem ook zeker weten erg leuk.

Domaso

Citaat van: fbm op 03-09-2007 18:11:02
Eerste dag van onze vakantie  :eusa_dance: Toch even wat dingen doen.

http://i53.photobucket.com/albums/g72/fbm850/PIC01260.jpg

Stoorde me al een tijd aan die zijknippers had van die heldere  :eusa_doh: natuurlijk stond hier ook een laag water in en daar baalde ik van, dus eruit!

http://i53.photobucket.com/albums/g72/fbm850/PIC01261.jpg

(zie mezelf) ;D

http://i53.photobucket.com/albums/g72/fbm850/PIC01262.jpg

Na een hoop geklooi met de achterruit "het blinderen dan wel te verstaan" zij ruiten waren totaal geen probleem, eindelijk klaar :eusa_doh: hoop geergerd wat een werk. Maar het is gelukt :eusa_dance: Niet te donker!

http://i53.photobucket.com/albums/g72/fbm850/PIC01264.jpg

http://i53.photobucket.com/albums/g72/fbm850/PIC01265.jpg

En zoals je kan zien heb ik ook van die windschermen geplaatst boven de ramen, werkt echt goed. Je moet wel als je geen airco hebt :-[ krijg je het soms toch wel warm

http://i53.photobucket.com/albums/g72/fbm850/PIC01263.jpg

Ook de eind pijp even weer schoongemaakt is nu weer chroom en niet zwart ;)
Ben er weer blij mee! :eusa_dance:

Zijn die windschermen origineel Volvo? Zo niet waar heb je ze vandaan? En in beide gevallen: wat kosten ze?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!