My Swedish pride 2 volvo 960II

Gestart door fbm, 16-07-2007 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Joachim1

Citaat van: 850 Ra$ing op 24-12-2007 18:43:15
Citaat van: Johann op 24-12-2007 17:36:19
KW V1 zou dan de tegenhanger zijn. Is die er wel voor 850?

nope is er niet.
Hier even linkje van een schroefset van FK (als die het doet)
http://www.fk-automotive.de 
klik even op GO dan kan je de gegevens van je auto invoeren pag 3 staat het.
Dus enkel de hoogte is verstelbaar en tot 6cm?

850 Ra$ing

Citaat van: Joachim1 op 25-12-2007 17:55:47

nope is er niet.

Ik dacht tot 85mm verstelbaar, of heb je iets anders zien staan?

Joachim1

Citaat van: 850 Ra$ing op 26-12-2007 16:07:54
Citaat van: Joachim1 op 25-12-2007 17:55:47

nope is er niet.

Ik dacht tot 85mm verstelbaar, of heb je iets anders zien staan?
Bij de set van 700euro op pag 3 zie ik geen hoogte ofzo staan?8,5cm lijkt mij wel heel veel?

fearless

Citaat van: Joachim1 op 27-12-2007 11:53:36
Bij de set van 7000euro op pag 3 zie ik geen hoogte ofzo staan?8,5cm lijkt mij wel heel veel?

Tja voor de prijs van 7000 euro zou ik toch voor een KW set gaan.  :eusa_whistle:

En wat betreft 85mm is heel goed mogelijk met een schroefset, tenminste aan de voorkant bij een 850.

Joachim1

Citaat van: fearless op 27-12-2007 12:58:18
Citaat van: Joachim1 op 27-12-2007 11:53:36
Bij de set van 7000euro op pag 3 zie ik geen hoogte ofzo staan?8,5cm lijkt mij wel heel veel?

Tja voor de prijs van 7000 euro zou ik toch voor een KW set gaan.  :eusa_whistle:

En wat betreft 85mm is heel goed mogelijk met een schroefset, tenminste aan de voorkant bij een 850.
:eusa_shifty: ik zal mijn roffel nog wel 2cm lager wilen hebben komt het op 6cm, maar om hier nu een KW setje
voor te gaan kopen  :eusa_think:   

fearless

FK heeft dus ook veren die tot 6cm verlagen. Of toch voor een FK schroefset gaan. Alleen geen id wat de kwaliteit is van zo'n set.  :eusa_think:

Joachim1

Citaat van: fearless op 27-12-2007 13:43:36
FK heeft dus ook veren die tot 6cm verlagen. Of toch voor een FK schroefset gaan. Alleen geen id wat de kwaliteit is van zo'n set.  :eusa_think:
vind het er  niet echt super uitzien maja kan best wel goed zijn...

850 Ra$ing

Citaat van: Joachim1 op 27-12-2007 14:47:46
Citaat van: fearless op 27-12-2007 13:43:36
vind het er  niet echt super uitzien maja kan best wel goed zijn...

Het is goed kan ik je zeggen. Ik heb al heel wat auto's verlaagd en dus ook veren in de handen gehad en deze zagen er verreweg het best uit. Ze zijn goed dik past echt perfect en zijn niet super stug.
Wat betreft de schroefset volgens de verkoper dus verlaging mogelijk tot 85mm.
De kwaliteit van de schroefset alleen op het uiterlijk afgaande ziet het er super netjes uit, ik heb er verder geen ervaring mee dus daar kan ik je niks over zeggen.

M a r c

Ik wil niet lullig doen hoor, maar je kunt niet aan een veer 'zien' of ie goed is....  :eusa_doh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Joachim1

Citaat van: M a r c op 28-12-2007 19:50:07
Ik wil niet lullig doen hoor, maar je kunt niet aan een veer 'zien' of ie goed is....  :eusa_doh:
Ziet er sterk uit en past mooi....kun je zien maar of ze goed op je auto matchen weet je natuurlijk niet.
Uiterlijk van de schroefset FK vind ik niet super mooi maar kan best goed zijn,heb al eens eerder een soort
TUV merk ui DE voor de saab gekocht en zag er op de foto wel aardig uit maar was erg dun spul en de set deed ook niet wat ik had verwacht.

850 Ra$ing

Citaat van: M a r c op 28-12-2007 19:50:07

Je hebt gelijk. Ik bedoelde eigenlijk dat ik de veren er goed uit vind zien. Nu ik ze er een aantal weken onder heb zitten, en al een aardig eindje mee gereden heb kan ik wel zeggen dat ik ze goed vind.

fbm

Zo ben afgelopen weekeinde begonnen met het zelf maken van een onderlip voor de VST spoiler, want een originele is me ''VEEL'' te duur!
Het gaat dus om het onderste deel van de spoiler op de foto (bij MARC is hij nu geel)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E4SX6ZTG.jpg  (van MARC)

Die VST spoiler lijkt erg veel op de oooohzo mooie BTCC 850 sedan voor spoiler, maar mist gewoon iets vind ik. VST heeft er een onderlip voor maar heeft ook (g)een leuke prijs. Heb toch wel even lopen  :eusa_think: "zal ik wel, zal ik hem niet kopen" Samen zou hij dan op 914,- komen :o en dan nog spuiten! Nou heb ik redelijk veel met polyester gewerkt en ga dus de uitdaging aan om er zelf 1 te maken :eusa_dance: En als ik hem stuk rij is hij zo te vervangen voor een nieuwe :eusa_dance:

Ben nu met de mal bezig en komt wel goed. Nu zat ik vanavond "How it's made" te kijken hoe ze die houten kano maakte en gebruikte Carbon matten :eusa_clap:
Heeft 1 van jullie daar wel eens mee gewerkt? Het lijkt mij nog veel beter te bewerken, dan die glasvezelmatten.

Hoor het graag
Remco

En foto's komen later!

fbm

Ben weer even bezig geweest, heb eerst een houten lip gemaakt. Deze is zo gemaakt als de polyester lip moet worden, waar ik nu een negatieve mal van aan het maken ben. Zou natuurlijk om de houten lip polyester kunnen doen, zou wel het makkelijkst zijn maar maakt hem ook erg zwaar en dat wil ik niet. :eusa_naughty: Maak een mal om de lip dan alleen uit polyester te maken , wat hem erg licht houd. Maar ook als ik hem stuk zou rijden heel gemakkelijk een nieuwe kan maken :eusa_dance:

Heb hem even op de foto gezet, zoals hij moet gaan worden maar dan van polyester of misschien wel een keer van carbon :eusa_dance: wie zal het zeggen ;D
Denk dat het wel gaat lukken en zo ja heb ik al een lang verlang lijstje wat ik nog meer wil gaan maken :eusa_dance: (maar eerst is zorgen dat dit gaat lukken ;))

Hier nog van hout ,maar moet polyester worden!

Is natuurlijk een raar gezicht zo, maar geeft wel een idee hoe het moet worden.
Hoop dat ik snel weer verder kan  :eusa_doh: heb VEEL te weinig tijd! :eusa_wall:

En ja, had hem natuurlijk ook gewoon van VST kunnen kopen. ::)

Misha

De mal goed bewaren, denk ik dan !
Verdient zichzelf wel terug...

Mooi werk
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

michiel

Ik heb daar toch zo'n ontzettende hekel aan, die mensen die alles kunnen maken wat ze bedenken en/of zien. Bah!  >:(  ;D

En nee, ik ben niet jaloers. Maar wel een beetje afgunstig...... :-[
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken