3e groupbuy heldere lampen 850 / x70 [GESLOTEN]

Gestart door WYD, 17-07-2007 17:23:01

Vorige topic - Volgende topic

Dave

Montage is doodeenvoudig, dat kan het kleinste kind. Een paar stekkers los maken en 3 vijsjes los draaien.
Afstellen heb ik in de garage laten doen omdat deze hiervoor de juiste apparatuur hebben.

Lampen werken ook goed in combinatie met xenon. Geeft een zeer goed lichtbeeld vind ik (mede door die lens), heb er al genot met gehad tijdens de nachtelijke ritten van en naar mn vakantiebestemming.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Arien

Jongens, levert Volvo zelf geen OEM heldere lampen met betere dichtingen die ook beter passen?

Rayman

Citaat van: Arien op 28-07-2007 16:03:27
Jongens, levert Volvo zelf geen OEM heldere lampen met betere dichtingen die ook beter passen?

Daar hangt een ander prijskaartje aan...;)

Arien

Citaat van: Rayman op 28-07-2007 16:05:47
Citaat van: Arien op 28-07-2007 16:03:27

Daar hangt een ander prijskaartje aan...;)

Oke, ga ik ff over nadenken dan,... ik volg de post nog wel ff

Turbo-Geek

Vwb lampen afstellen.

S' avonds een mooie muur of garage deur opzoeken en allebei de lampen op dezelfde hoogte afstellen.
Dan gaan rijden en als je na flink wat km's niet constant grootlicht krijgt van medeweg gebruikers dan staan ze in ieder geval niet te hoog.
Als dat wel zo is, weer een muur opzoeken en dan iets lager instellen.

Zo deed ik dat altijd.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Turbo-Geek

vwb het prijskaartje, als je pech hebt en je hebt een steen die je fabrieks koplamp vernielt dan ben je bij de dealer al meer kwijt voor een hele set via de GB en dan heb je nog geen knippers.
Wat dat betreft hoef ik geen 2 keer na te denken over deze aktie.
  The things you own end up Owning you !

mehn

Citaat van: Turbo-Geek op 29-07-2007 18:25:04
als je pech hebt en je hebt een steen die je fabrieks koplamp vernielt dan ben je bij de dealer al meer kwijt voor een hele set via de GB

Tsja, alleen rijd je dan wel mooi voor aap :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

devince

Hier even een vraagje over de heldere koplampen voor de S/V70
Heb enkele artikelen iets gelezen over led lampjes.
Wat is hier precies het probleem mee?
Kunnen deze gewoon geplaatst worden?
Wie heeft er duidelijkheid over?
Nou maar hopen dat de groupsbuy doorgaat.
gr Vincent

WYD

Marc (European Tuning) is nog op vakantie denk ik, want ik krijg m'n emails onverzonden retour gestuurd.
Een andere aanbieder zegt dat de 850 lampen niet meer gemaakt worden. Dit bericht wordt bevestigd door Scantech.  ???
ACTuning zegt alleen het totaalbedrag af te kunnen ronden in ons voordeel. Klinkt ook niet echt als een aanbieding waar we wat mee opschieten dus.

Het is dus nog even afwachten allemaal.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

johno

Marc ET volgende week weer terug?

'k moet er niet aan denken dat ze niet meer gemaakt worden ........

M a r c

Laatste nieuws is nog steeds dat ik 10 sets zwart en 10 sets chrome onderweg heb. Toevallig nét mijn leverancier gemaild over de status. Ik zal de info hier t.z.t. wel posten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

WYD

Kijk, dat is nog eens goed bericht!
We wachten het dan verder rustig af.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

M a r c

Update:  eind deze week komen de zwarte lampen binnen, alleen.... zonder de knipperlichten  :( Die komen dan pas weer begin september... grrrr
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Black Magic

Is dat ook de status voor de 2de groupsbuy dat de knipperlichten begin september geleverd worden  ??? :eusa_doh: