RICHTINGAANWIJZER LOOPT OPEENS ZWAAR

Gestart door jasperse, 18-07-2007 23:03:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jasperse


Nieuw lid

Online

Berichten: 7


Volvo 850 station 2,5 uit 1994 260.000km


     richtingaanwijzer: hendel gaat opeens erg zwaar
« Gepost op: Vandaag om 22:31 »     

--------------------------------------------------------------------------------

Een paar jaar geleden al eens bij onze 850 uit 1994 een afgebroken hendel laten vervangen.
Ondertussen staat de teller op 320.000 en sinds vanavond gaat de hendel zowel voor links als rechts erg zwaar. Tterug in de neutraalstand gaat niet meer automatisch dus je moet even hellpen.
Het is overigens een hendel voor uitsluitend richtingaanwijzen, dus hierop zit geen cruise controll.
Ik ga zondag op vakantie.
WIE HELPT ZODAT WE NIET BIJ ELKE BOCHT DE RAMEN OPENENEN MOETEN EN DE ARMEN MOETEN GEBRUIKEN?

 


Taranis

Ik heb er nog 1 liggen voor je, als je interesse hebt. Monteren is een eitje maar als je in de buurt woont kom je maar langs, doe ik het wel als je dat zelf niet ziet zitten.

jasperse

Hoi Ludo,

Ziet er voor een kantoormannetje zoals ik toch een beetje eng uit.
Morgen gaat mijn vrouw voor de zekerheid ( en de snelheid ) gelijkeven bij Estate Services langs.
In elk geval bedankt.

jasperse

Goes is een prachtige plaats en ik hou van vis maar op dit moment geen optie.
Vanuit Heerhugowaard beetje te ver.
In elk geval bedankt

-D©©©L-

Citaat van: jasperse op 18-07-2007 23:12:34
Goes is een prachtige plaats en ik hou van vis maar op dit moment geen optie.
Vanuit Heerhugowaard beetje te ver.
In elk geval bedankt

hmmm, is de post zo traag daar ? voor die 6,50 kan je niet op en neer rijden (zelfs niet op LPG)

Taranis

Citaat van: -D©©©L- op 18-07-2007 23:24:52
hmmm, is de post zo traag daar ? voor die 6,50 kan je niet op en neer rijden (zelfs niet op LPG)

Hier is het gewoon voor 17.00 op de post volgende dag bezorgd. Dat ze in Heerhugowaard blijkbaar trager zijn...  :evil:

-D©©©L-

Een vraag stellen en na 7 minuten zelf het antwoord geven ?!  :eusa_think:

Citaat van: jasperse op 18-07-2007 23:03:00
WIE HELPT ZODAT WE NIET BIJ ELKE BOCHT DE RAMEN OPENENEN MOETEN EN DE ARMEN MOETEN GEBRUIKEN?

Citaat van: jasperse op 18-07-2007 23:10:20
Morgen gaat mijn vrouw voor de zekerheid ( en de snelheid ) gelijkeven bij Estate Services langs.
In elk geval bedankt.