volvo 850 eindhoven, heeft de overstap gemaakt naar een S70R

Gestart door Volvo 850 Eindhoven, 19-07-2007 18:42:46

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

sjeezus man wat een verhaal,en dan te bedenken dat ik regelmatig in Eindhoven ben. :eusa_think:

succes met de afwikkeling maar zo te lezen gaat dat niet meevallen. :eusa_wall:

Jij hebt nog niet veel geluk gehad,net de auto weer in orde en dan dit. :'(

Hopelijk heb je meer geluk met de opvolger.

razorx

Helaas komt het te vaak voor.

Kan van alles zijn: Gekken onder de invloed van een coctail van Rohypnol en andere middelen.
Vinden het reuze leuk om iemand even te grazen te nemen. En misschien nog even wat stelen.

Het raarste is dat dit soort daders (als dit hier het geval is) inwendig vaak vrij angstig en onzeker zijn.

Kijk maar naar de kliertjes op school.

Nogmaals sterkte met de afwikkeling en verwerking.

fearless

Hmmm erg vaag, maar ook erg klote.

Sterkte en succes er verder mee.

V3lv3T

Eh tsjah... Eigenlijk alles wat hierboven al is gezegd...

Sterkte in ieder geval! Ook emotioneel gezien.

Freakybaby

Balen... Hopelijk komen jullie een beetje over de schrik heen!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Vulk

Dat is inderdaad minder fijn nieuws. Gekken vind je blijkbaar overal.
Hopelijk komt alles in orde met de verzekering etc!

Lampje

Wat een verhaal.

Zo zie je maar weer, je moet nóóit een vrachtwagen inhalen :police:

Sterkte met de afwikkeling van de schade; ik hoop dat de verzekering (van de eigenaar van de groene platen) genoeg uitkeert om snel weer een mooie roffel uit te kunnen zoeken!

GeertG

Inderdaad, jee wat een verhaal.
Sterkte met verwerking en afhandeling.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Volvo 850 Eindhoven

bedankt voor al jullie reacties, volvo rijders united? ;D heb iig toch goed geslapen vanacht ondanks alles.

Citaat van: Lampje op 24-05-2009 08:16:21
Wat een verhaal.

Zo zie je maar weer, je moet nóóit een vrachtwagen inhalen :police:

Sterkte met de afwikkeling van de schade; ik hoop dat de verzekering (van de eigenaar van de groene platen) genoeg uitkeert om snel weer een mooie roffel uit te kunnen zoeken!

zal er voortaan achter blijven...... ??? liefst zou ik deze op knappen maar aan de schade te zien zal ik hier niet genoeg voor terug krijgen om dit voor alkaar te krijgen.
gerust stellend is dat die amg en bmw goed veel schade hebben, en dat ze me toch niet bij konden houden ondanks dat ik een niet al te snelle wagen heb......

verder als ik een nieuwe roffel zoek, heb ik er hier op het forum al 1 gezien. Ook al contact mee gehad, zie onderstaande advertentie.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,33569.0.html

CiteerHelaas komt het te vaak voor.

Kan van alles zijn: Gekken onder de invloed van een coctail van Rohypnol en andere middelen.
Vinden het reuze leuk om iemand even te grazen te nemen. En misschien nog even wat stelen.

Het raarste is dat dit soort daders (als dit hier het geval is) inwendig vaak vrij angstig en onzeker zijn.

Kijk maar naar de kliertjes op school.

Nogmaals sterkte met de afwikkeling en verwerking.

Ik hoop toch niet dat dit me nog een keer overkomt, ook ben ik er echt bang voor dat de daders hier gewoon weer mee wegkomen......
denk niet dat ik het zou laten rusten financieel moet ik uiteraard eerst wat beuren.... hun zouden van de weg geplukt moeten worden dit soort
idioten horen hier niet op de weg thuis :police:

Blijft balen dat me auto nu thuis in de garage staat en niet kan rijden.....

Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

hathü

Je schrijft dat twee van de drie auto,s in beslag zijn genomen, de bestuurders/inzittenden ook? Of zijn die er tussenuit gegaan.

Volvo 850 Eindhoven

Citaat van: hathu op 24-05-2009 11:00:08
Je schrijft dat twee van de drie auto,s in beslag zijn genomen, de bestuurders/inzittenden ook? Of zijn die er tussenuit gegaan.

die zijn voor zover nog vrij uit gegaan :'(, maar namen etc zijn bekend.... maar nog te wijnig omhanden om ze te kunnen pakken. Auto's zijn in beslag genomen vanwege de dealer kenteken platen waarbij de wagen niet gebruikt werd als proefrit. (met deze platen mag je blijkbaar alleen een proefrit maken nie rustig rond touren)

ik hoop echt snel op meer info....... tot dusver weten wij niks meer dan dit en dat alles heel snel gebeurt is :'(

jan piet

FrankM

Veel sterkte !
Tis nogal niet niks zo te lezen.
En daders vrij uit ?

Lang leve Nederland, wordt steeds gekker hier !
Ze brengen jou en je vriendin bewust in gevaar..................

Groeten

-D©©©L-

Citaat van: Volvo 850 Eindhoven op 23-05-2009 21:23:49En dit alles was ontstaan omdat ik een vrachtwagen ging inhalen, en niet had verwacht dat ik zo hard ingehaald zou worden tot 3 keer toe en 3 x bijna een aanvaring had. Dit leken ze niet te accepteren en het bleek ook zo te zijn. (snelweg bij ikea begon het al 70 km/h toegestaan, ik reed 90 en hun minimaal 2x zo hard.)

Misschien heel gek dat ik het vraag, maar als je de snelheid zo precies kon inschatten (wat op zich al een kunst is in een rijdende wagen), dan heb je ze toch ook zien aankomen ? Inhalen als er verkeer aankomt  (tot 3 keer toe) ?

Citaat van: Spin! op 23-05-2009 21:07:42
hmm, met dealerplaten mag je de grens niet over...
Met nederlandse garage platen mag je in de benelux rijden.

Volvo 850 Eindhoven

CiteerEn dit alles was ontstaan omdat ik een vrachtwagen ging inhalen, en niet had verwacht dat ik zo hard ingehaald zou worden tot 3 keer toe en 3 x bijna een aanvaring had. Dit leken ze niet te accepteren en het bleek ook zo te zijn. (snelweg bij ikea begon het al 70 km/h toegestaan, ik reed 90 en hun minimaal 2x zo hard.)

Misschien heel gek dat ik het vraag, maar als je de snelheid zo precies kon inschatten (wat op zich al een kunst is in een rijdende wagen), dan heb je ze toch ook zien aankomen ? Inhalen als er verkeer aankomt  (tot 3 keer toe) ?

Hey tuurlijk mag je dat gewoon vragen, die minimaal 2x zo hard bazeren wij op het feit dat we ingehaald werden uit het niets, en leek als of we stil stonden. Met inhalen kijk ik binnen, buiten spiegel je kent het ritueel, maar op een gegeven moment zie je in de verte wel een wagen aankomen waarvan je never nooit niet de snelheid kan inschatten. afstand is op het moment van kijken groot genoeg dus je zet de inhaal actie in......... pas dan zie je hoe hard ze echt reden als ze in eens bij je zijn en net lijkt of je stil staat.

Ook was het niet zo dat ze op elkaars bumper reden, want je schrikt gaat terug achter de vracht wagen, en door de schrik wacht je wel even kijkt op nieuw en verhaal begint van vooraf aan. We rijden hier tenslotte niet in duitsland, en dus houd ik (zeker bij weg werkzaamheden) minder in de gaten of een auto zo hard komt aan gereden.

Correct me if I'm wrong maar ik geloof niet dat jij bij elke vracht wagen die je gaat inhalen eerst 5 min gaat zitten kijken hoe hard er een auto naar je toe komt, je kijkt is er genoeg ruimten, neemt een besluit en dan komt er iemand met zon hoge snelheid aan.

daarbij als je met zon snelheid rijd moet je rekening houden dat mensen je verkeerd inschatten, en als je met zon snelheid rijd, en iemand schat het verkeerd in (in dit geval ik) heb je niet het recht die persoon met 3 wagens klem te rijden te rammen, en daarna te achtervolgen.

denk dat ik me zo iets duidelijker heb uitgedrukt?