volvo 850 eindhoven, heeft de overstap gemaakt naar een S70R

Gestart door Volvo 850 Eindhoven, 19-07-2007 18:42:46

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Eindhoven

bedankt voor jullie steun betuigingen  :)

CiteerKan de vrachtwagen chauffeur niet getuigen?
graag zelfs, maar aangezien we op dat punt waar het gebeurde hier al een eind van af waren kan ik mij niet herrineren van welk bedrijf deze vracht wagen was, anders hadden we uiteraard even contact gezocht. (had dit van te voren ook niet zien aankomen anders had ik er wel opgelet uiteraard)

CiteerWat moet zo'n dader  nou  op het 850forum?
dat weten we niet, maar dit vermoeden is ontstaan na een dubieuse PM, waar we niet verder over uit wijden.

CiteerVerder laat je niet intimideren door deze kl**tzakken
nu is het effe lastig, slapen toch wel redelijk slecht, gemis van de roffel, inwendige kwaadheid..... lekker draaien snachts haha, maar goed dat gaat wel weer voorbij :)

godzijdank, ook al krijg ik niks kan ik toch nog wat voor de auto vangen vanaf juni dacht ik, wanneer de nieuwe sloop regeling ingaat.
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

V3lv3T

Volvo 850 Eindhoven

CiteerHad je geen stikker van het forum op je auto ofzo?

nee die moest ik nog bestellen, maar is spijtig genoeg niet meer nodig (voor nu):(.

ooh ja dit topic mag ook vol met tips komen te staan voor een mooi vervangend exemplaar :) fleurt dit topic toch enigsinds van op.... (heb het geld nog wel niet, maar rondkijken kan om je te orrienteren nooit geen kwaad)
Mijn voorkeur gaat uit naar een 850 of s70/v70, de andere modellen zijn niet echt mijn smaak, ooh ja en iets meer als een 10 klepper zou niet on aardig zijn.

ps, het blijft jammer dit overlijden

Jeff

Wat gebeurd er met het wrak als ik vragen mag... Verkoop je dat in onderdelen hier?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Turbobiker

Citaat van: Volvo 850 Eindhoven op 26-05-2009 18:12:36
godzijdank, ook al krijg ik niks kan ik toch nog wat voor de auto vangen vanaf juni dacht ik, wanneer de nieuwe sloop regeling ingaat.

Die is alleen als je een echt nieuwe wagen koopt helaas...

En andere auto's... Tja, de beste optie heb je zelf al gegeven: bRutus. Een veel perfectere en snellere auto vindt je niet voor dat geld.
De Tussenpaus

Laserblue

Citaat van: Jeff op 26-05-2009 18:58:20
Wat gebeurd er met het wrak als ik vragen mag... Verkoop je dat in onderdelen hier?

aasgier  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Jeff

Citaat van: Laserblue op 26-05-2009 19:17:03
Citaat van: Jeff op 26-05-2009 18:58:20

aasgier  ;D

Is gewoon een nette vraag en misschien hebben nog wel meer mensen wat nodig op het forum en trekt die er zo voor zichzelf nog geld uit, ondanks dat het niet leuk is. Maar soms is dat zo...  ::)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

FrankM

6961 leden kunnen heel wat hoor................................ ;)

Groeten

Guido S70

Citaat van: Turbobiker op 26-05-2009 19:16:50

Eéntje vanaf 2001 op benzine of ééntje met roetfilter af fabriek op diesel. En verplicht kopen bij een bedrijf.

Volvo 850 Eindhoven

Citaat van: Guido S70 op 26-05-2009 21:45:41

Eéntje vanaf 2001 op benzine of ééntje met roetfilter af fabriek op diesel. En verplicht kopen bij een bedrijf.

ik dacht vanaf 2000, maar goed dat zal het toch niet worden..... 850 heeft als nog mijn absolute voorkeur, s70/v70 vind ik ook mooi maar wat smaak betreft val ik toch meer richting de 850 die iets scherpere lijnen heeft (weet niet precies hoe ik het moet omschrijven) zeker de voorkant van de wagen vind ik super!!

rijd momenteel even een S70 diesel, maar 1 ding weet ik zeker rijd liever benzine...... klinkt toch wat lekkerder vind ik persoonlijk.

thuur

Citaat van: Volvo 850 Eindhoven op 26-05-2009 22:04:36
Citaat van: Guido S70 op 26-05-2009 21:45:41

ik dacht vanaf 2000, maar goed dat zal het toch niet worden..... 850 heeft als nog mijn absolute voorkeur, s70/v70 vind ik ook mooi maar wat smaak betreft val ik toch meer richting de 850 die iets scherpere lijnen heeft (weet niet precies hoe ik het moet omschrijven) zeker de voorkant van de wagen vind ik super!!

rijd momenteel even een S70 diesel, maar 1 ding weet ik zeker rijd liever benzine...... klinkt toch wat lekkerder vind ik persoonlijk.

Hoekiger, stoerder, puurder, ...

Gr ???

PS: Maar dan moet je ook een Alter 1 kopen ;D

Lampje

Citaat van: Volvo 850 Eindhoven op 26-05-2009 22:04:36

Van de week reed er een 855 met heldere koplampen op de A12 achter me. Het is nét breedbeeldtelevisie, zó breed is die 850 in je achteruitkijkspiegel. De diagonale streep in de grille lijkt het nog eens te willen accentueren. Er gaat een bepaalde dreiging vanuit en tegelijkertijd een bepaalde klasse, ja toch ook wel een tikkeltje status 8)

Nog mooier is het dan dat dat 15 jaar oude gebakje er vervolgens vandoor spurt alsof jij met je moderne, CAN-bus gestuurde groene vierwieler, compleet stilstaat.  :eusa_boohoo:

Wout309t

Ik verbaas me er ook elke keer over dat er zoveel mensen me complimenten geven over mijn auto. Terwijl ik er zelf niet eens aandacht aan besteed. Veel mensen vinden het toch iets hebben....
2011 V70 2.0T R-Design MT

Lampje

Ik reed laatst kruip-door-sluip-door naar huis, met raam helemaal open maar met radio uit. Ik liet 'm stationair rollen door de wijk

Ik naderde een stel 45+ en mevrouw zei: "Kijk Henk, dát vind ik nou een mooie auto!".

Ik kan me nu voorstellen hoe het voelt als bloedmooie vrouw en een paar bouwvakkers roepen en fluiten complimentjes vanaf de steigers :laugh:

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*