volvo 850 eindhoven, heeft de overstap gemaakt naar een S70R

Gestart door Volvo 850 Eindhoven, 19-07-2007 18:42:46

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Eindhoven

Citaat van: hathu op 02-05-2009 10:34:42
http://link.marktplaats.nl/247969794  Niet deze maar wel dit type zit er bij mij onder. Ik heb gekozen voor deze omdat met 16" het comfort gewaarborgd is.

hey,

bedankt voor het mee kijken, echter denk ik dat 16 inch te klein is voor mij, ik heb er nu al 15 inch onder liggen. 16 inch is slecht 1 stapje grote en zal niet veel doen voor mijn gevoel. (moet een keer naar zon banden tinus die er verschillende maten op legt kijken wat voor mij nou geschikt zal zijn).

Sorry mensen ben soms net een vrouw.... sommige keuzes blijven lastig zeker omdat ik het naar mijn smaak zo mooi mogelijk wil doen en dat kost soms veel tijd energie en vooral ergernis haha.

ik zal komende tijd eens veel plaatjes gaan bekijken :eusa_dance:

nu eerts mijn spatscherm vervangen want die deuk :'( kan ik er straks weer met een gerust hart naar kijken :eusa_dance:
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

Jeff

Mooi project leuk om te lezen...

Hoeveel % ga je de ramen laten blinderen?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Volvo 850 Eindhoven

CiteerMooi project leuk om te lezen...

Hoeveel % ga je de ramen laten blinderen?

dit zal naar awaarschijnlijk als volgt worden:
voorportier ruiten: 30% (verduisterend max toegestaan)
achter portier ruiten: 40% (verduisterend)
driehoekige vast: 45% (verduisterd)
achterruit: 50 % verduisterd.

echter ga ik me in de aankomende week tot 2 weken even verdiepen bij diverse
tintshops. Ben namelijk als de dood dat mijn ramen TE donker worden, omdat de auto
natuurlijk al zwart is.
(heb black magic al pb gestuurd dat van hem vond ik mooie sterktes hier ga ik even mee
naar de tintshops)

verder moet ik besluiten of het folie of coating word, hoor zojuist van black magic dat de folie belletjes gaat vertonen op
de achterruit vanwege de bolling die dit raam heeft.

houd jullie wel op de hoogte  :)

Met vreugde deel ik ook even mede dat eindelijk die lelijke deuk uit mijn spatbord is (ook wel spatbord vervangen)
kleur verschil is niet met het blote oog te zien. moet alleen even gepoetst worden (er zit helaas 1 kasje op van ongeveer 0,5cm niet diep dus goed weg te werken)
de andere deuk was ook niet echt te zien zoal je ziet op laatst geplaatste foto's, maar stoorde mij heel erg.

erg blij met het resultaat iig en weer een mooi stukje er bij om in de woonkamer op te hangen  8) :eusa_dance:

Volvo 850 Eindhoven

Zoals de titel al zegt, is mijn auto vandaag express in elkaar gereden door drie peper dure auto's die vinden dat ik niet hard genoeg reed of zo...
ik kan hier niet heel het verhaal plaatsen onderzoek van politie loopt nog. :'(

2 van de 3 wagens zijn in beslag genomen + andere goederen (waar het over gaat is ons nog niet duidelijk)

Mijn auto is niet veel meer van over, door o.a mijn rijstijl om aan deze gekke te ontsnappen, ophanging is totaal vernietigd.

Voor alle mensen die in eindhoven, kennedylaan richting anac (poets straat, waar ik eigenlijk naar op weg was) en richting woensel centrum graag melden als Je wat gezien hebt wij kunnen getuigen gebruiken. Onder onze vlucht poging zijn wij enkele mede 850'ers tegen gekomen wij hopen dat ze hier te vinden zijn.

Ook ons excuus voor de gevaarszetting die hier uit voort gekomen is aan de mensen die er hinder van hebben onder vonden.

Hopen op een goede afloop, ik ga zo foto's plaatsen die gemaakt zijn met de telefoon.... hoop dat ze beetje duidelijk worden maar ik baal enorm, heb echt even goed zitte janken..... bekijk het nu al positiever.... is deze wagen totall loss zat het toch een R worden (alles heeft een positieve kant) "kleine glimlach"

Het ging om de volgende 3 auto's op dealer kenteken platen:
Mercedes AMG (nieuwste model)
BMW M3 (nieuwste model)
en nog een Volgwagen polo GTI

Scooby Doo

Oei, dat is kl*te man!  >:(

Dealer kenteken, dus wagens van de garage? (Werknemers van bij de dealer).

Zie je hier in België ook vaak, met de garageplaten de l$l uithangen en iedereen van de baan proberen rijden (heel veel auto's met hoepeltjes in de grille  :evil:).

Veel su6 met de afhandeling.
Puppy Power!!!

Volvo 850 Eindhoven

in middels wel weer wat meer info, maar goed dat is voor het forum niet van toepassing.
hier volgen enkele foto's van de auto.

zo op het eerste oog lijkt het mee de vallen, maar met 140 over een 15 a 20 cm hoge stoeprande lever veel schade op, lekt ook van alles aan de onder kant.
vering is lek, en boven in het motor compartiment er uit gekomen :'(

ondanks alle inwendige schade rijd hij nog wel, redelijk stabiel dus zweedse tank is nog altijd de waarheid........ of het veilig is blijft uiteraard de volgende vraag wat we er mee gaan doen weet ik nog niet, maar ik vermoed dat deze in onderdelen verkocht zal gaan worden. Uiteraard eerst kijken wat de verzekering gaat doen.

Spin!

Citaat van: Scooby Doo op 23-05-2009 20:54:34

Zie je hier in België ook vaak, met de garageplaten de l$l uithangen en iedereen van de baan proberen rijden (heel veel auto's met hoepeltjes in de grille  :evil:).

hmm, met dealerplaten mag je de grens niet over...denk dat deze gestolen waren en op weg naar een plek voor demontage of zoiets. Vandaar de haast.

Neem aan dat je vanaf de Kennedylaan naar de Europalaan hebt gereden, Veldmaarschalk Montgomerylaan overgestoken...ben er wel geweest vandaag, maar niks geks gezien. Maar wel klote voor je zeg, niet alleen het blik maar ook de schrik zal wel even gaan spelen. Sterkte ermee!!

www.vm-parts.nl

Hans Duiven

Dat is enorm schrikken en achteraf balen. Wat een e*kels.  >:(

Succes met de afhandeling!

Hans

Laserblue

Citaat van: Hans Duiven op 23-05-2009 21:09:07

Hans

+ 1
misschien drugsrunners of inderdaad gejatte bakken? :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Volvo 850 Eindhoven

Citaat van: Spin! op 23-05-2009 21:07:42
Citaat van: Scooby Doo op 23-05-2009 20:54:34

hmm, met dealerplaten mag je de grens niet over...denk dat deze gestolen waren en op weg naar een plek voor demontage of zoiets. Vandaar de haast.

Neem aan dat je vanaf de Kennedylaan naar de Europalaan hebt gereden, Veldmaarschalk Montgomerylaan overgestoken...ben er wel geweest vandaag, maar niks geks gezien. Maar wel klote voor je zeg, niet alleen het blik maar ook de schrik zal wel even gaan spelen. Sterkte ermee!!

klopt het was die route, ik reed tegen het verkeer in met zon kleine 140 km/h over stoepen en alles gelukkig konden hun niet verder en ben ik tussen de mensen gaan staan in het centrum wachten op politie. hoop dat we hem nieuw leven kunnen inblazen met hulp van de verzekering maar ben er bang voor dat dit toch niet zal gaan lukken. Zojuist een telefoontje gehad van de politie en er is te weinig bewijs voor poging tot doodslag (wat voor ons wel zo oogt) en zijn dus als nog op zoek naar goede betrouwbare getuigen.

Keuze voor deze vlucht was niet zo lastig na vast gereden te worden door 3 auto's gevuld met minimaal 2 personen per wagen, ik was slechts met mijn vriendin. En dit alles was ontstaan omdat ik een vrachtwagen ging inhalen, en niet had verwacht dat ik zo hard ingehaald zou worden tot 3 keer toe en 3 x bijna een aanvaring had. Dit leken ze niet te accepteren en het bleek ook zo te zijn. (snelweg bij ikea begon het al 70 km/h toegestaan, ik reed 90 en hun minimaal 2x zo hard.) Oorzaak is dus ook echt niet onze schuld, en voel me dus ook niet schuldig voor mijn daar op volgende rij gedrag dit zal iedereen gedaan hebben op zon moment. (achter af kun je wel denken had beter dit en beter dat... Te laat).... hopenlijk krijg ik wat terug betaald.

Dit alles vond plaats rond 16:30 uur, als ik me goed herriner.

Positief nieuws heb al een mooie wagen gezien hier op het forum.... daar ga ik zo dadelijk even naar toe mailen. De wagen van Emiel d8 ik die van af juni of juli beschikbaar is.
dus hopelijk heeft de verzekering dan al wat laten weten.

fbm

Sterkte man! En die wagen van Emiel is echt een mooie!  :eusa_dance:

Volvo 850 Eindhoven

Citaat van: Laserblue op 23-05-2009 21:14:14
Citaat van: Hans Duiven op 23-05-2009 21:09:07

Hans

denk het niet, de personen zelf zijn niet opgepakt slechts hun wagens en bezittingen zijn in beslag genomen......
des al niet te min had ik het beter anders kunnen doen, blijven wachten in de auto tot ze uitstapte... en dan volgas
er over heen minder schade.... wel zo effectief... gevolgen zijn dan wel minder maar goed het is gelopen zoals het gelopen is.

Nu hopen op een goede afloop, zo maar eens een biertje pakken en effe bijkomen van vandaag had me weekeinde anders voor gesteld.
+ 1
misschien drugsrunners of inderdaad gejatte bakken? :-\

Volvo 850 Eindhoven

razorx

Volvo 850 Eindhoven

Citaat van: Claudia op 23-05-2009 21:39:02
Niet te filmen....
Je zou er van gaan emigreren naar een 10-koppen tellend gehucht in het noorden van Zweden.

Succes...
was het maar gefilmd, dan had ik bewijs.

klinkt niet verkeerd emigreren naar dat land :D