Vakantiefoto's (met roffel)

Gestart door Domaso, 22-07-2007 14:59:26

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: mehn op 09-08-2009 11:33:17
Citaat van: arjen850 op 09-08-2009 11:16:49
Citaat van: ief op 08-08-2009 00:18:39
CiteerBen in oostenrijk geweest en heb daar een aantal leuke passen gereden waaronder de grossclockner..
En dan niet ff een bakkie komen doen...... :eusa_naughty:
had idd ook best wel gekund,waar zat je ergens?

Waarschijnlijk gewoon thuis.

Briljant! :eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

denkweb

zag ik nou tie-wraps om een stuur vast te houden...?  ;D

Lampje

Yep,

De reparatiediensten kunnen in die landen met tyraps echt van alles repareren ;D

M a r c

Gisteren, regio Stockholm (toen het nog droog was...)  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fearless

Citaat van: M a r c op 13-08-2009 20:31:35
http://i288.photobucket.com/albums/ll168/Marchesselberth/Volvo%20C30%20T5%20DEMOCAR/12082009711.jpg

Gisteren, regio Stockholm (toen het nog droog was...)  :)

Dus jullie zijn toch met 2 auto's die kant op gegaan.  8)   Toch wel een verstandige keuze geweest om die kever van je op een GT-R in te ruilen.  :eusa_clap:

en even een fotootje...

met stukje roffel...

Zonder roffel...

:)

Hans Duiven

Die laatste (mooie) foto geeft toch wel een behoorlijke Pipi Langkous flashback  ;D  ;)

Hans

Marc O.

Even op bezoek bij Ief. Kinderstoeltje ligt in de zon te drogen na volgebrokkeld te zijn door de kleine.

Bovenop de Stelvio, tussen de verschillende verschijningsvormen van Duits en Italiaans blik:

Tijdens het beklimmen van de Stelvio: "SNEEUW PAPA!!" Op een stukje sneeuw van 2x2meter laat de kleine vervolgens zien hoe je moet skiën (op schoenen) ;D

...The Nile isn't just a river in Africa...

MM

Citaat van: Marc O. op 14-08-2009 10:38:08
Even op bezoek bij Ief. Kinderstoeltje ligt in de zon te drogen na volgebrokkeld te zijn door de kleine.

...leuke bergweggetjes?

Daf46

Oef ik dacht al dat alleen mijn kinderen die afwijking hadden  ;D

Marc O.

Citaat van: MM op 14-08-2009 19:16:58

...leuke bergweggetjes?

Wat mij betreft idd leuke bergweggetjes (m.n. de Gerlospas en de weg die het Raurisdal ingaat waren de boosdoeners). De kleine dacht daar wat anders over  :eusa_doh:

Citaat van: Daf46 op 14-08-2009 22:38:25
Oef ik dacht al dat alleen mijn kinderen die afwijking hadden  ;D

Ik kan je Vertirosan aanraden (gekocht bij een Oostenrijkse apotheek, weet niet of het hier ook verkrijgbaar is). Van Primatour werd mijn zoontje helemaal apatisch/afwezig, van Vertirosan niet. Bovendien werden bergweggetjes een feest ipv een drama. Hoe harder de haarspelden genomen werden, hoe beter :eusa_clap: ;D

Marc O.

En even offtopic: de Gerlospas en alles daarna, totaan Rauris, is door mijn zoontje omgedoopt tot "weg naar Ivo". En een bepaald soort koekje, door hem in grote aantallen genuttigd bij Ief, heet tegenwoordig "Ivokoekje" ;D

Domaso

Overnachten op de heenreis naar Italie in Donaueschingen

Caino, Monte Vercana

Klaar voor de terugreis

Lunchpauze op de Julier

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

coyote1980

Zo, weer terug van twee weekjes Zweden! 8)   Heerlijk vakantie gehad, en gelukkig met prima weer, niet te heet, wel droog (bijna de hele tijd) en ff twee weken helemaal geen gedoe aan mn hoofd.

Heenreis is soepel gegaan, zijn vrijdag de 31e om 4:00 vertrokken uit Groningen en reden om 11:15 door de tolpoortjes van de Oresundbrug in Malmö. Doorgereden naar Jönköping en daar in een hotelletje.

Zaterdag door naar Gyttorp in de buurt van Örebro voor een weekje in ons eerste huisje. Regio Örebro  is niet echt een aanrader om langer dan een week te zitten, althans, niet in onze ogen. Stockholm was de vorige keer super bevallen, dus weer een dagje met de trein naar Stockholm geweest, lekker wandelen, shoppen, volproppen bij de Chokladfabriken, etc...

Dit is 'Svampen' (de paddestoel) in Örebro, een grote watertoren met restaurantje boven en je kunt op de ring rondlopen en van het uitzicht genieten. De grote schrijf hebben ze overigens als eerste gebouwd, en steeds verder omhoog gewerkt terwijl ze de paal eronder aan het bouwen waren.

De tweede week zaten we op een half uurtje rijden van Göteborg (paar km. van Kvarnabo). Heerlijke tweede week gehad met bezoekjes aan Nordens Ark, rondrijden op de eilanden Tjörn & Orust, Göteborg stad bezoeken, Kungsbacka (wel Freeport, maar helaas geen tijd meer voor de Kungsmässan), met de AGJ (Anten Gräfsnäs Järnväg). De tijd vliegt helaas om. (Sorry@viking dat we niet langsgeweest zijn voor de koffie ;))

Nog even een mooi plaatje geschoten vlakbij Vänersborg.

In Göteborg m'n sterretje laten harsen!  :evil:
Een bermmaaier vond het nodig een steentje tegen mn voorruit te slingeren. Carglass Nederland gebeld en binnen 10 minuten werd ik door Carglass Zweden teruggebeld met adresgegevens waar ik terecht kon, werd meteen geholpen dus het oponthoud viel weer mee.

Twee mooie sfeerfotos genomen toen we een avond rond 21:00 naar ons huisje terugreden op de weg Skepplanda-Kvarnabo.

Gisteren weer teruggereden. Nog even snel langs Frölunda Torg in Göteborg voor een ansichtkaart en om 11:20 weggereden. Om 21:45 waren we weer thuis in Groningen. Ook leuk: bij de veerboot in Puttgarden door de poortjes en in de strook gaan staan. Vooraan sprong het licht inmiddels op groen, stappen een paar Duitsers in de wagen voor me uit. Ff geseind en gewezen dat we gaan rijden, haalt zn schouders op en gebaart 'rustig rustig'. Voor hem begint men al te rijden, dus maar ff om hem heen gegaan waarna hij het ook doorkreeg... Maar goed dat ik eromheen gegaan ben, was de laatste wagen in de rij die nog meekon  ;D

Wilde nog ff stoppen in Vallåkra op de terugweg gisteren, maar het was zulk smerig weer   >:(      Volgend jaar hopelijk weer gewoon drie weken Zweden! En zal blij zijn als het VROM in 2012 weer een ouderwetsch drie dagen programma heeft!
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

viking_in_shorts

Citaat van: coyote1980 op 16-08-2009 18:22:35
http://img.photobucket.com/albums/v24/coyote1980/sweden2009_850/04_tweede_huisje.jpg
De tweede week zaten we op een half uurtje rijden van Göteborg (paar km. van Kvarnabo). Heerlijke tweede week gehad met bezoekjes aan Nordens Ark, rondrijden op de eilanden Tjörn & Orust, Göteborg stad bezoeken, Kungsbacka (wel Freeport, maar helaas geen tijd meer voor de Kungsmässan), met de AGJ (Anten Gräfsnäs Järnväg). De tijd vliegt helaas om. (Sorry@viking dat we niet langsgeweest zijn voor de koffie ;))

Jammer... de afgelopen 4 dagen ook al Taranis op bezoek gehad. Iemand extra was alleen maar gezelliger geweest.

fearless