Vakantiefoto's (met roffel)

Gestart door Domaso, 22-07-2007 14:59:26

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Van een waterpijp hoef je niet per sé high te worden. Is (Youssouf-mode on) in Arabische landen meer een sociaal gebeuren (Youssouf-mode off). :D 8)

FGG

Citaat van: Joris_Scholte op 20-08-2009 12:37:33
Van een waterpijp hoef je niet per sé high te worden. Is (Youssouf-mode on) in Arabische landen meer een sociaal gebeuren (Youssouf-mode off). :D 8)

Niet high, stoned! Jaren genoten van zo'n ding. Borreltje erbij in...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

Nog beter: pepermunt likeur,: stoned met frisse adem!!!! :laugh:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Laserblue

nou, als ik de ogen van de dame links zie   :eusa_think: ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Kingfisher

Citaat van: Laserblue op 20-08-2009 13:19:56
nou, als ik de ogen van de dame links zie   :eusa_think: ;D
*niet reageren, niet reageren, niet reageren Kingie...................*
:eusa_silenced: :eusa_silenced: :eusa_silenced:

michiel

Citaat van: Laserblue op 20-08-2009 13:19:56
nou, als ik de ogen van de dame links zie   :eusa_think: ;D

Ik wilde net gaan schrijven.............
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

volvoc70T5

om daar nog even op terug te komen:

gast reed`m `r zelf tegenaan..

trekhaak zit er trouwens even tijdelijk onder ivm ik dus een vouwcaravan moest slepen..
gaat er binnenkort wel weer onderweg (de haak zelf dan, geraamte blijft wel zitten)

Citaat van: Turbo-Geek op 19-08-2009 23:21:00
Besides het trekken is de trekhaak ook een prima 'Parkeer Sensor'  :evil: :evil: :evil:
En dan met name voor mensen die denken ff jouw bumper te moeten kussen bij het in/uit parkeren.

MM

och... 't is een Duitse bumper...

breakman

Citaat van: )()()sT op 20-08-2009 08:04:28
Citaat van: Turbo-Geek op 19-08-2009 23:21:00
Besides het trekken is de trekhaak ook een prima 'Parkeer Sensor'  :evil: :evil: :evil:
En dan met name voor mensen die denken ff jouw bumper te moeten kussen bij het in/uit parkeren.

Juist!
Daarom mocht ik de afneembare trekhaak bij de V70 van mijn pa er niet afhalen  ;D

rondrijden met afneembare trekhaak zonder je iets trekt levert in België een boete van 50 EUR op  :eusa_sick:

Ludo

Citaat van: breakman op 22-08-2009 18:26:12
rondrijden met afneembare trekhaak zonder je iets trekt levert in België een boete van 50 EUR op  :eusa_sick:

???
Op basis waarvan dan?.

wepster

dat is voor mij ook iets nieuws of ze hebben je bedonderd of die belgen hebben weer eens zo'n onozel regeltje gemaakt om geld te vangen

Starbuck

Of ik me maak me belachelijk of...
Had dit niet iets te maken met de veiligheid?
Een trekhaak vangt bij een aanrijding achteraan toch een groot gedeelte van de schok op, niet?
Met alle gevolgen en schade van dien bij de wagen (en de personen die er inzitten)  die er achter in knalt.
Was het niet zo dat wanneer dit vermeden kan worden ( afneembare trekhaak) je verplicht bent dit te doen?
En als je dit niet doet een inbreuk op de verkeersveiligheid pleegt, met een boete als gevolg?
Staat me ergens achter in het hoofd dat het onder invloed van de verzekeringsmaatschappijen was.
Maar het kan dat ik een paar dingen door elkaar haal, want ik weet het niet zo heel zeker meer :eusa_sick:

Raf

Citaat van: breakman op 22-08-2009 18:26:12

Echt??? ik rij zo al jaren rond.
Alleen voor een meeting haal ik die eraf omdat er toch altijd weer iemand (lees: één of andere Hollander ;D) moet komen vertellen dat het heel lelijk is! :D

Raf
De gustibus non disputandum est!

Ludo

Citaat van: Starbuck op 22-08-2009 20:05:00
Maar het kan dat ik een paar dingen door elkaar haal, want ik weet het niet zo heel zeker meer :eusa_sick:

Volgens mij haal je inderdaad enkele dingen door elkaar.
Ik vind er alleszins niks over in het Belgisch verkeersregelement, noch een Koningklijk besluit dat dit zou bevestigen.
Het enige dat niet toelaatbaar is, en waarvoor je beboet kan worden, is als je de haak voor de nummerplaat bevestigd.
Dat geld dan voor zowel een vaste, als afneembare trekhaak.

Piere

Citaat van: Ludo op 22-08-2009 21:38:59
Citaat van: Starbuck op 22-08-2009 20:05:00

Volgens mij haal je inderdaad enkele dingen door elkaar.
Ik vind er alleszins niks over in het Belgisch verkeersregelement, noch een Koningklijk besluit dat dit zou bevestigen.
Het enige dat niet toelaatbaar is, en waarvoor je beboet kan worden, is als je de haak voor de nummerplaat bevestigd.
Dat geld dan voor zowel een vaste, als afneembare trekhaak.

Lijkt mij ook zever, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat'm een boete heeft gehad voor die reden..
Zou belachelijk zijn ook trouwens :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/