Vakantiefoto's (met roffel)

Gestart door Domaso, 22-07-2007 14:59:26

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Sorry, foonfoto (in je adresbalk of op tabblad slepen voor full size):

Gr 8)

axelvr

Citaat van: VolvoMafia op 31-08-2009 08:20:35
Citaat van: MarkoC70T5 op 30-08-2009 13:25:44
Hier een foto van mijn C70 op een berg bij Angelholm in Zweden.
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs147.snc1/5453_100451503304786_100000198099571_11444_302427_n.jpg

Geweldige foto Marko!

Citaat van: axelvr op 30-08-2009 17:08:13
nog in Båstad geweest?

Ben daar in 2005 geweest, zou helemaal geweldig moeten zijn, dé badplaats van SE. Dan wil ik niet weten hoe de rest is, vond het een saaie, duffe bedoeling... Kan je beter naar Ystad gaan, is veel gezelliger. Of Kristianstad

Wij gingen daar vroeger altijd naartoe op vakantie , bovenop de Hallandsås hadden we een huisje met fenominaal uitzicht.
Båstad zelf is iid niet heel erg spannend , maar Torekov of Halmstad is wel veel levendiger

De Båstad Open is wel altijd erg leuk en goedkoop om te bekijken.

iemand anders bekend in die regio?

Jeroen V70

Op een heuveltje in de Dolemieten
Racing is life, everything in between is just waiting

Joeri

Gisteren terug gekomen uit Corsica, net onder Bastia 2 weken gekampeerd. Hier een paar sfeer plaatjes met de swedish chef  8)

Net aangekomen met de Ferry (07:06 uur) :

Ons plekje  8) :

In de bergen een drukke mestkever tegengekomen. Zijn vriendje, die al wat verder onderweg was naar de overkant, werd luttele momenten later wreed uit het leven gegrepen door een voorbijrijdende fransoos  :-\ :

De chef diende ook als waslijnknoopppunt  ::) :

Onderweg naar Bastia, samen met een jong italiaans zusje  ;D :

Onderweg naar de Cap corse (west), uitzicht op Lido de Marana:

Cool istie heh  :D :

Ondergaande zon, romantisch samen met de swedish chef  :-* :

En de vakantie is weer voorbij  :eusa_doh: Op naar het volgende avontuur met de chef  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

smeekens88

daar sta je dan in frankrijk met je volvo
de geleiderol van de multi riem was los gelopen (athans het plastic gedeelte van de rol was los gekomen van het ijzeren lager gedeelte) en deze had ik een jaar daarvoor uit voorzorg vervangen een beetje jammer
na 4 dagen en 180 euro armer (e word opgelicht waar je bij staat maarja je wild verder en zij spreken geen engels en ik amper frans) mocht ik hem weer ophalen bij de plaatselijk gerage.

ik had nog meer foto's maar mijn eigen telefoon is gestolen die vakantie dus vandaar dat dit de enige is

)()()sT

Da's dubbel balen  :-\
Verder heeft ie wel goed geroffeld?

elianmars

Bah, ik moet gelijk denken aan december 2008......  >:(
Bij ons was het nog iets donkerder:

Balen joh. Gelukkig valt de schade nog mee.

jan piet

Citaat van: smeekens88 op 08-09-2009 19:40:45
http://i30.tinypic.com/343os9t.jpg

de geleiderol van de multi riem was los gelopen (athans het plastic gedeelte van de rol was los gekomen van het ijzeren lager gedeelte) en deze had ik een jaar daarvoor uit voorzorg vervangen een beetje jammer
na 4 dagen en 180 euro armer (e word opgelicht waar je bij staat maarja je wild verder en zij spreken geen engels en ik amper frans) mocht ik hem weer ophalen bij de plaatselijk gerage.

ik had nog meer foto's maar mijn eigen telefoon is gestolen die vakantie dus vandaar dat dit de enige is

Fijn land hé, Frankrijk in combinatie met Volvo.... Breek mij de bek niet open. Dynamo vervangen  :eusa_wall: :eusa_wall:

elmarconi

Citaat van: thuur op 03-09-2009 00:54:44
Sorry, foonfoto (in je adresbalk of op tabblad slepen voor full size):

http://thuurbo.nl/volvo/v70/ola.jpg

En zo leer je elke keer weer wat...
--
Autogas Inside . . .

smeekens88

voor de rest was het wel genieten in de bergen dan merk je pas echt dat je vermogen hebt dus dat maakte veel goed maar weer wel een ervaring rijker en toch wel mijn eindbestemming gehaald op 12 km na dan

DopdeDouwer

Citaat van: jan piet op 08-09-2009 20:29:38
Citaat van: smeekens88 op 08-09-2009 19:40:45
http://i30.tinypic.com/343os9t.jpg

Fijn land hé, Frankrijk in combinatie met Volvo.... Breek mij de bek niet open. Dynamo vervangen  :eusa_wall: :eusa_wall:
Breek met de bek niet open 2:
Franse diagnose; auto economische totallos, blijft in FR en zal worden gesloopt... (ANWB neemt dat vervolgens klakkeloos over).
Dacht het niet monseigneur: dealer in NL constateerde dat het slechts een lekke injector was...
Vierkant Rules

The Volvoboy

Op vakantie naar Frankrijk geweest. Best veel foto's gemaakt (Canon PowerShot A470 7.1 MP)

The Boss

Op de eerste doortrekcamping

Even een col beklimmen

Even wat foto's op de campingplaats.

En een leuke kilometerstand
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Domaso

Voor vertrek

Op de overnachtingscamping

Op plaats van bestemming
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

StefanCJ

Een foto van de S70 tijdens een minivakantie:

Binnenkort foto`s van de S70 naast de tent en naast de Airstream ... Zin in de échte vakantie!  :eusa_dance:

old but fast

holla
ok is geen volvo ,maar zou ook niet kunnen daarzo [ namibie ],we waren erin maart en begin april,het was supah groen,ipv semi dessert,aardig wat regen gehad ,maar dat mocht de pret niet deren ,lekker door rivieren heen ploeteren etc.
deze suzuki jimny was iets tever naar rechts gereden ,dus zat vast [schokbreker gebroken ] tussen de rotsen .
ff touwtje ertussen en hopla suzuki los, filmpie hebben we erook van  :eusa_clap:

28 dagen rond baggeren daarzo 8282 km gereden ff rondtje namibie en botswana in voor alleen stempel :D :D :D

mvgr joris