ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Er zit standaard al wat locktide op volgens mij. Ik heb zelf (nog) nergens last van.

Kwartslag voor het afbreken is maximale wat ik zou aanraden overigens

Chris

Citaat van: Sbv op 07-11-2011 12:43:18
Er zit standaard al wat locktide op volgens mij. Ik heb zelf (nog) nergens last van.

Kwartslag voor het afbreken is maximale wat ik zou aanraden overigens

Maar dan moet je exact weten wat het afbreekmoment is.... en dat zou ik liever niet uitproberen. :eusa_whistle:

Overigens net de rubberen mattenset besteld!

Marc O.

Die rubberen matten zijn idd ideaal, ik rijd er ook het hele jaar mee rond. Wel zo handig met een kind dat behoorlijk last heeft van wagenziekte.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: elianmars op 07-11-2011 12:32:15
Citaat van: Taranis op 07-11-2011 08:30:36
Citaat van: elianmars op 06-11-2011 12:13:26
En dan bedoel ik niet het aanbevolen moment, maar gewoon knetterhard aangetrokken?

Dan breken ze.

Je moet ook stoppen, net voor ze afbreken  ::)  ;D

Daar ben ik niet zo goed in. Vraag maar aan Sander  :eusa_whistle:

Chris

Citaat van: Taranis op 07-11-2011 13:26:19
En dan bedoel ik niet het aanbevolen moment, maar gewoon knetterhard aangetrokken?

Dan breken ze.

Je moet ook stoppen, net voor ze afbreken  ::)  ;D

Daar ben ik niet zo goed in. Vraag maar aan Sander  :eusa_whistle:

Och, Volvo maakt bouten van inferieure kwaliteit. Heb er inmiddels ook al eentje afgebroken... die was alleen wat minder spannend dan die van jou ;).

elianmars

Citaat van: Marc O. op 07-11-2011 12:49:37
Die rubberen matten zijn idd ideaal, ik rijd er ook het hele jaar mee rond. Wel zo handig met een kind dat behoorlijk last heeft van wagenziekte.

Die matten zijn ideaal, maar ik vind ze er niet fraai uitzien. Zodra de winter over is, gaan de "luxe" matten er weer in.

elianmars

Citaat van: Taranis op 07-11-2011 13:26:19

Dan breken ze.

Je moet ook stoppen, net voor ze afbreken  ::)  ;D

Daar ben ik niet zo goed in. Vraag maar aan Sander  :eusa_whistle:

;D

Chris

Citaat van: elianmars op 07-11-2011 18:25:26
Citaat van: Marc O. op 07-11-2011 12:49:37

Die matten zijn ideaal, maar ik vind ze er niet fraai uitzien. Zodra de winter over is, gaan de "luxe" matten er weer in.

Ik vind ze ook vooral praktisch, en ze gaan er dus ook alleen in de winter in komen. Zodra het voorjaar wordt gaan de zomermatten er weer in.

Misschien moet ik daar echter ook nog een nieuwe set voor kopen. De matten die er nu in liggen, voorzijde dan, beginnen aan de randen kapot te gaan als gevolg van de schoenen die er langs gaan. Niet erg fraai, maargoed.. valt nog niet heel erg op dus komend seizoen maar weereens kijken.

Chris

Vandaag ook maar even nieuwe ruitenwissers besteld. De oude zijn nu echt wel op.

Het zijn weer de bosch aerotwins (retrofit) geworden, die heb ik nu ook. Ik ben er redelijk tevreden over, ze zijn niet briljant maar wel prima. Als het heftig regent wil de wissers aan de bestuurderskant weleens een beetje water op de ruit aan de passagierskant gooien als hij naar beneden komt. Maargoed, dat stoort niet echt en is alleen bij hele heftige regen.

Bouke

Dat met die bestuurderskant had ik ook :-\ tot dat ik mijn wisserarm iets had gebogen ;D

Chris

Citaat van: Bouke op 08-11-2011 19:23:42
Dat met die bestuurderskant had ik ook :-\ tot dat ik mijn wisserarm iets had gebogen ;D

Dank voor de tip ;D!

elianmars

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 08-11-2011 21:01:04
*KRAK*  :evil:

Hahaha  Ik zat te denken: welke kant op?
Maar die van jou is leukerder :eusa_clap:

Chris

Chris

Vandaag een belletje gehad van Volvo dat de matten binnen zijn :). Zaterdag even ophalen, ze gaan gelijk de auto in.