ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Taranis op 21-08-2010 17:58:35
Voor jou niet naast de deur maar vervoer valt te regelen: www.zeelandlakbescherming.nl.

Heb de XC70 er vorig jaar ook laten doen en die is behoorlijk opgeknapt. Tarief was vrij redelijk :)

Owja, je had me daar volgens mij al eens over getipt. Is ook wel een optie.. kijk ik jou even lief aan om me terug te brengen ;).

Om die bruine 'pitjes' die volgens mij van bomen afkomen eraf te krijgen zal je de wagen zeker moeten (laten) kleien?

Sbv

Een keer flink kleien en dan stuk voor stuk doen, eventueel beginnen met motorkap. Het kan in delen.
Vieze bomenzooi krijg je er dan wel ad

Nieuwe S60 is een kanppe auto geworden, ben benieuwd hoe het rijdt

Taranis

Citaat van: Chris op 21-08-2010 18:08:35
Voor jou niet naast de deur maar vervoer valt te regelen: www.zeelandlakbescherming.nl.

Heb de XC70 er vorig jaar ook laten doen en die is behoorlijk opgeknapt. Tarief was vrij redelijk :)

Owja, je had me daar volgens mij al eens over getipt. Is ook wel een optie.. kijk ik jou even lief aan om me terug te brengen ;).

Dat is goed! In ruil voor dat lang verwachte biertje in Rotterdam :P

elianmars

Als ik de website bekijk, lijkt me dat ook wel wat voor mijn wagen......

)()()sT

Marcel, jij ging toch een carport maken? ;D

Taranis

Citaat van: elianmars op 22-08-2010 00:15:10

Als ik de website bekijk, lijkt me dat ook wel wat voor mijn wagen......

Gewoon een keer bellen en vragen naar de mogelijkheden :) Zo ver is het niet vanaf Renesse.

elianmars

Citaat van: )()()sT op 22-08-2010 08:30:06

Gaat wel een keer komen. Maar ik kan moeilijk de carport aan de auto vastmaken, als ik ergens heen ga  :eusa_shifty:

Misha

Citaat van: elianmars op 22-08-2010 11:46:17

Gaat wel een keer komen. Maar ik kan moeilijk de carport aan de auto vastmaken, als ik ergens heen ga  :eusa_shifty:

Ik zie we mogelijkheden met een dakkoffer, twee rolgordijnen erin voor links en rechts.. :eusa_shifty:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 22-08-2010 11:56:00
Citaat van: elianmars op 22-08-2010 11:46:17

Ik zie we mogelijkheden met een dakkoffer, twee rolgordijnen erin voor links en rechts.. :eusa_shifty:

;D ;D

Taranis

knoopie

CiteerAls ik de website bekijk, lijkt me dat ook wel wat voor mijn wagen......

dan gaan we  met z'n allen,chris,marcel,wim, ik nog meer kandidaten...... staat gelijk die toco vol en maken we er gelijk een verkapte groepsbuy van....

wachten hoeft niet, er is genoeg te zien in dat prachtige zeeland...... ;D

Chris

Citaat van: knoopie op 22-08-2010 12:34:29
CiteerAls ik de website bekijk, lijkt me dat ook wel wat voor mijn wagen......

dan gaan we  met z'n allen,chris,marcel,wim, ik nog meer kandidaten...... staat gelijk die toco vol en maken we er gelijk een verkapte groepsbuy van....

wachten hoeft niet, er is genoeg te zien in dat prachtige zeeland...... ;D

Goed plan ;D! Ik hoor iets met korting ofzo... ;)

Chris

Grote kans dat ik nu zeker aan het polijsten kan slaan. De Volvo heeft gisteren met de storm onder de bomen gestaan met als resultaat erg vies en veel takjes en takken erop en ernaast. Gelukkig kon ik geen hele grote takken ontdekken dus ik hoop dat het meevalt... vanavond de auto even schoonmaken zodat het zand eraf is en ik kan kijken of er schade is :-\

Chris

Nou, gelukkig valt het mee. Ik heb de auto zojuist goed gewassen en er is geen schade. Geen deuken, geen krassen en de wagen staat er weer strak bij. Zal wel niet heel lang duren aangezien dit weer nog even niet lijkt op te houden, maar in ieder geval ben ik gerust gesteld en staat de Volvo er weer bij zoals het hoort :).

Nu in spanning wachten tot morgen, dan is het zover... de dozen komen onder de auto ;D Althans, de inhoud!

Ps. Nu erg strategisch geparkeerd. Er is nu geen boom binnen 30 meter van de auto te bekennen ;)

)()()sT

Ik ben benieuwd Chris!
Staat je auto eigenlijk op een parkeerplaats, of gewoon langs de straat?

Ik wacht op je foto's morgen ;D