ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Taranis op 14-12-2010 21:38:20

Je hebt m'n buren trouwens weggejaagd. Ze hebben nu opeens hun huis verkocht ::) ;D

Ze dachten natuurlijk dat ik de nieuwe buurman zou worden. En dat was wel het laatste wat ze wilden  ;D ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 14-12-2010 21:40:58

Je hebt m'n buren trouwens weggejaagd. Ze hebben nu opeens hun huis verkocht ::) ;D

Ze dachten natuurlijk dat ik de nieuwe buurman zou worden. En dat was wel het laatste wat ze wilden  ;D ;D
en andersom ook waarschijnlijk.

Even de schouders eronder die is de badkamer er zo uit

Chris

Is het gewoon muurverf in je slaapkamer Ronald of wat?

elianmars

Citaat van: Chris op 14-12-2010 21:42:34
Is het gewoon muurverf in je slaapkamer Ronald of wat?

Structuurverf.

Taranis

Citaat van: Sbv op 14-12-2010 21:42:15
Citaat van: elianmars op 14-12-2010 21:40:58

en andersom ook waarschijnlijk.

Nee ze vallen best mee. Heb er nooit gezeik mee. De buurvrouw flipte beetje over de vloer, maar haar man zei al dat ik me er niet te druk om moest maken. Ze heeft sindsdien niets meer gezegd, maar heb ik er ook geen last van ;D

Chris

Schijven en blokken zijn nog niet binnen :eusa_think:.

Erg jammer, had ze er graag dit weekend onder geschroeft.

Chris

Zo, ik ben weer terug van een rondje spelen met de S60 in de sneeuw en het maken van wat mooie foto's!

Toen ik bij de S60 kwam zat hij nog behoorlijk onder de sneeuw :eusa_wall:, ik was dan ook sinds het weer is begonnen met sneeuwen niet meer met de auto weggeweest. Ben dan ook best even bezig geweest om het een beetje schoon te krijgen. Het duurde ook wel even voordat de spiegels waren ontdooid met spiegelverwarming zodat ik ze weer kon uitklappen ;D.

Anyway, tussen de handrembochtjes en het glijden door even wat foto's geschoten. Ben zelf wel erg tevreden :eusa_dance:... ik heb weer wat nieuw materiaal voor op het bureaublad van mijn laptop! Hieronder een snelle selectie van een paar mooie.

Chris

Mijn excuus om op tweede kerstdag met iets anders dan familie bezig te zijn is binnen ;D.

Schijven en blokken zijn gearriveerd! :eusa_dance:

maruska

wat heb je besteld ? originele set ? of iets pimpy's ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Citaat van: maruska op 20-12-2010 17:52:27
wat heb je besteld ? originele set ? of iets pimpy's ;D

Originele set. Remt prima, dat standaard Volvo spul op de S60 :).

Sbv

Dan eventueel 2e kerstdag nuttig besteden ;D

Chris

Zojuist een afspraak gemaakt om aankomende dinsdag de S60 nou eindelijk maareens uit te laten lijnen.

Ergens toen ik hem net had heb ik hem een keer achter verlaagd. De halve achterophanging is toen losgeweest dus heb hem netjes laten uitlijnen, reed weer superstrak! Een week later echter ineens veel gebonk :eusa_think:. Boutje niet goed vastgedraaid, dus er was wat ruimte gekomen en een en ander begon te klapperen. Om dat te voorkomen had ik al 1,5 week rondgereden alvorens de auto te laten uitlijnen... zonder succes dus :eusa_wall:.

Nadat ik alles weer vast had bleek dat de auto weer lichtjes naar rechts trok en dat het stuur niet recht stond. Lui als ik ben nu maareens de afspraak gemaakt om alles weer goed te laten zetten.. wil toch eigenlijk niet dat zowel m'n nieuwe winterbanden als de relatief nieuwe zomerbanden schuin gaan afslijten :).

Chris

Ik ga eens kijken of ik dit binnekort aan de praat kan krijgen:

http://www.scantools.nl/info/10-176.html.

Zou wel handig en leuk zijn :eusa_clap:. Vraag me alleen nog af hoe duur die ElmScan 5 wireless   OBDLink is :eusa_think:.

Taranis

Wat enthousiast. Ik rij al 27.000 km met een scheef staand stuur rond ;D

Kan die tool ook de olietemperatuur weergeven? Dat kan ik er niet helemaal uithalen namelijk :)

Chris

Citaat van: Taranis op 24-12-2010 19:53:53
Wat enthousiast. Ik rij al 27.000 km met een scheef staand stuur rond ;D

Kan die tool ook de olietemperatuur weergeven? Dat kan ik er niet helemaal uithalen namelijk :)

Sja.. Wil het nu gewoon goed hebben :)!

Ik ben ook vooral benieuwd naar die olietemperatuur. Zag alleen dat die wireless OBDLink 99 Dollar kost.. Dus ik ga weer eens verder kijken. Ik zou nogsteeds graag dingen via de boordcomputer kunnen opvragen.