Boy Geenacker dicht!?

Gestart door Spin!, 23-07-2007 10:28:49

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Het zal misschien de vakantietijd zijn, tenminste dat hoop ik...want toen ik vanochtend even langs Boy reed voor een rolhoes was het terrein compleet leeg, alles dichtgetimmert...kortom, totaal uitgestorven. ( geeft niet echt een idee dat ze op vakantie zijn...staat ook nergens aan gegeven )

Het ziet er naar uit dat hij of daar weg is, of (voorgoed) gesloten is...

Weet iemand meer? De website geeft ook geen helderheid.

www.vm-parts.nl

SIPS Master

Boy zal wel met vakantie zijn, ben er 1 week geleden nog geweest.
Up the Irons!

Spin!

Ik kwam er van de week al langs met de bus toen ik de vierdaagsefeesten/zomerfeesten ging vieren, toen stond er zelfs buiten niks. Ik hoop dat ze op vakantie zijn, want als ze niet terug komen dan verliezen we allemaal een top adresje voor onderdelen!

En zeker voor mij, op steenworp afstand :P

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Citaat van: Spin! op 23-07-2007 10:28:49
Het zal misschien de vakantietijd zijn, tenminste dat hoop ik...want toen ik vanochtend even langs Boy reed voor een rolhoes was het terrein compleet leeg, alles dichtgetimmert...kortom, totaal uitgestorven. ( geeft niet echt een idee dat ze op vakantie zijn...staat ook nergens aan gegeven )

Het ziet er naar uit dat hij of daar weg is, of (voorgoed) gesloten is...

Weet iemand meer? De website geeft ook geen helderheid.

Ik had hem 14 dagen terug aan de telefoon, hij zei toen wel dat ze nog met vakantie gingen en de boel een beetje aan het opruimen waren. Helemaal onverwacht is het (voor mij) dus niet. Veel meer weet ik ook niet.

Sbv

Misschien dat de website van de KvK meer uitsluitsel kan geven ?