C70 T5

Gestart door Dave T5, 24-07-2007 00:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dave T5

hallo
Ik ben nieuw hier en stel mezelf even voor.
Ik ben Dave en rijd met een C70 saffron t5
voolrbumper van een S40 gekocht bij european tuning zijlijsten voor mazda mx6 achterbumper van honda civic coupe van buddyclub  kofferspoiler type wrx bestemd voor een crx del sol en raamspoiler bedoeld voor een BMW 5serie en een carbon motorkap verder steekt er onder de kap enkele carbon onderdelen en samco slangen en een veerpootbrug
verder zit er een downpipe met racecat van ferrita onder, dubbel eindsysteem van simons  andere intercooler en gechipt
om andere foto's te plaatsen heb ik niet gevonden maar bvinnenkort maak ik wel eens een site op cardomain

Ludo

welkom Dave.
dan had ik het dus toch goed gezien in de avatar.  :D

hoe je een foto kan plaatsen kun je hier lezen: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13191.0
ze willen hier nogal eens zeuren voor foto's.  ;D


Ricardo

Dag Dave. Ik heb je auto al eens gezien op foto en vind hem wel zeer origineel. Netjes afgewerkt ook. Fijn dat je je hier komt voorstellen. Ik ben benieuwd naar je foto's.

Dave T5


Dave T5

Ludo bedankt voor de tip en hopelijk vinden jullie mijn foto's de moeite

Barry_C70



Though I'll respect the amount of work and funds you put into what was once a good looking car.

Turbobiker

#6
Welkom Dave!

Gave wagen :eusa_dance:

(en ondanks dat ze het zelf niet willen weten is het hier een ouwelullenforum... Zet je maar vast schrap voor een storm van kritiek ::) ;D )

Ga je er technisch nog meer aan doen? Netjes gedaan overigens die motorkap!
De Tussenpaus

viking_in_shorts

Welkom Dave!

Die spoiler en achterbumper kan mij niet zo bekoren, maar vind de lip op je achterruit en uitlaten wel mooi. Heb je wat grotere foto's met wat meer details? Onder de motorkap, interieur?

Waarom voor deze Volvo gekozen, en niet zoals Barry voorstelt een Asiatische auto? Hiervoor zijn toch veel minder aftermarket-onderdelen beschikbaar?

elianmars

Welkom!

Je wagen ziet er goed uit! Ik weet niet of ik zelf een C70 uiterlijk op deze manier zou tunen, maar 't misstaat de wagen zeker niet.

thuur

Daar zitten inderdaad een hoop uurtjes werk in. De uren van de achterspoiler had je mogen besparen wat mij betreft ;D


Welkom en veel plezier op het forum.


Gr 8)

daytonawim

Welkom hier, leuk gedaan alhoewel smaken gelukkig verschillen  :-)))))

Anders zou het wel een hele saaie boel worden :-)

We wachten de mooie foto serie in Hi res rustig af :-)

Vulk

Ik ben blij dat je het zelf mooi vindt. :)

Welkom.

Rayman

Heej...Grappig. Een keer wat anders! Vind het nog niet eens zo'n gekke auto.
Veel plezier met die C70! Belangrijkste is dat je er zelf happy mee bent! :)

Gr Rayman
Dark Side of the Force is German

V70geRwin

#13
Honda ontgroeid  :evil:

(serieus grappig bedoelt, kan het wel waarderen als iemand het lef heeft te doen wat hij mooi vindt. In nl kost dat al gauw je kop)

Het is niet mijn smaak maar je hebt er wel een paar erg mooie mods opzitten (dp, uitlaat en IC).
Niet alleen optisch snel dus  ;D

Welkom hier!

Ricardo

Heb je ook foto's van het work in progress? Of je het nu mooi vindt of niet ik vind dat het werk in elk geval respect verdiend.