Overspuiten 850 in lbp..?

Gestart door irwinroks, 24-07-2007 19:11:48

Vorige topic - Volgende topic

ewing

Afgrijselijk...degene die zijn roffel zoiets aandoet als op die foto (saffron en lbp) moeten ze terstond....  :eusa_silenced:

On topic: € 450,-- lijkt mij zeeer goedkoop. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Wellicht kunnen wij hier de naam van deze autospuiter te horen krijgen?  ;D

macdriver

gewoon doen
iedereen heeft een eigen smaak dus waarom zou lbp niet staan op een 850?
ik begin bijna te denken dat sommige mensen het liefst zelf met het idee waren gekomen :eusa_whistle: :eusa_whistle:
ik zelf vind die nieuwe blauwe kleur van de s40 heel mooi en als ik voor 450 euro mijn auto kon laten spuiten deed ik dat meteen
mvg rene

irwinroks

:o wat een reacties! Bij mij staat nog steeds vast dat het de kleur lbp wordt. sinds ik die kleur heb gezien ben ik er helemaal weg van. En ok de originele kleur is altijd het beste inderdaad in combinatie met het bouwjaar. Maar juist daardoor wil ik een modernere kleur, dan is er in ieder geval geen tweede met die kleur :P
Ik ga direct toch even terug naar die spuiter aangezien ik van het zelf spuitklaar maken wel ben teruggekomen. Even vragen wat het totaalplaatje dan wordt, vriend van mij denkt het dubbele ongeveer.
Er is gewoon niets beters in mijn ogen.. Of ben ik nu naief ;)

pwassink

Tav de spuiter hem ook strak laten maken is alleen maar een goed plan..

Voorwerkers en spuiters zijn het namelijk nooit eens.

Ligt dat bij een en dezelfde (persoon / fa) dan zijn eventuele "hobbels" achteraf ook minder lastig te bespreken.
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

macdriver

hier in lelystad rijd een 960/940 sedan in saffron kleur en R velgen rond.
Staat helemaal niet verkeerd als ik eerlijk ben

Nunki

zoiets
geinig dat het elkaars complementaire kleuren zijn trouwens

Wout309t

hmm, toch niet zo lelijk...;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

WYD

Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

irwinroks

dat vind ik dus ook  :P:P:P:P:P:P:P

mehn

Citaat van: WYD op 25-07-2007 17:09:40
Staat nog best goed!

De vraag is alleen hoe het staat op een 92-GLT zonder T-5R voorbumper, zonder heldere koplemapen, zonder achterspoiler en met 15" Cetussen.

Ik denk dat ik het wel weet ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

irwinroks

Nunki

Citaat van: mehn op 25-07-2007 17:42:26
Citaat van: WYD op 25-07-2007 17:09:40
Staat nog best goed!

De vraag is alleen hoe het staat op een 92-GLT zonder T-5R voorbumper, zonder heldere koplemapen, zonder achterspoiler en met 15" Cetussen.

Ik denk dat ik het wel weet ;)

jep indeed...
denk dat je sowiezo aan nieuwe koplampglazen (koplemapen? : ) etc vast zit. Steekt erg af tegen je nieuwe lak...
dus ajje dan toch bezig bent...

Taranis

Ben wel benieuwd hoe dat er uit gaat zien voor die 450 euro. Niet om overdreven sceptisch te zijn, maar op de LPB van haRtV70R is bijvoorbeeld duidelijk te zien welk stuk opnieuw gespoten is. Heeft toch niet hetzelfde 'pearl' effect als de originele lak (en dat is jammer). Niettemin ziet die foto van garaget.org er errug goed uit  :o :eusa_drool:

mehn

Citaat van: Taranis op 25-07-2007 17:54:25
Niettemin ziet die foto van garaget.org er errug goed uit  :o :eusa_drool:

Photoshop van dat ding op de vorige pagina ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rudi

Citaat van: Taranis op 25-07-2007 17:54:25
Ben wel benieuwd hoe dat er uit gaat zien voor die 450 euro. Niet om overdreven sceptisch te zijn, maar op de LPB van haRtV70R is bijvoorbeeld duidelijk te zien welk stuk opnieuw gespoten is. Heeft toch niet hetzelfde 'pearl' effect als de originele lak (en dat is jammer). Niettemin ziet die foto van garaget.org er errug goed uit  :o :eusa_drool:

Hangt dan van de spuiter af,mijn rechtervoorspatscherm[door de verzekering betaald overigens] is gespoten en ik zie geen verschil met de rest van de auto,vakmanschap is meesterschap :)
Dr.Go-Fast...