Wat is volgens jou de lelijkste auto ooit gemaakt

Gestart door Gunnar, 26-07-2007 18:14:37

Vorige topic - Volgende topic

Gunnar

Mijn favoriet :

Het lijkt alsof ze het boven en ondergedeelte van 2 verschillende modellen even met plamuur aan elkaar geplakt hebben.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

-D©©©L-

Citaat van: Gunnar op 26-07-2007 18:14:37
Mijn favoriet :

http://www.2blowhards.com/archives/Fiat%20Multipla%20-%202000%20-%20better.jpg

Het lijkt alsof ze het boven en ondergedeelte van 2 verschillende modellen even met plamuur aan elkaar geplakt hebben.

De achterkant is veel geïmiteerd. !

Gunnar

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Spin!

www.vm-parts.nl

Marc O.

Ssan Yong Actyon, of zoiets. En vast nog wel meer van dat merk.
...The Nile isn't just a river in Africa...

michiel

Neeneenee jullie hebben het allemaal fout. Het is natuurlijk een Citroen Ami.
www.citroen-ca.com/IMAGES/Ami.jpg
Maar ik moet toegeven dat een Ssang Yong Rodius er uit ziet als een ingestorte schuur op wielen, en dus eigenlijk nog iets slechter.
www.dailylemon.com/images/ssang_yong_rodius.jpg
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Turbobiker

Multipla is niet mooi of lelijk, is een concept. Als je het begrijpt, dan heeft de auto wel wat, puur vorm volgt functie.

(Goed, met zijn drieën voorin kan beter: McLaren F1 ;D )

Lelijk is gewoon de Peugeot 407, daar klopt niets van.
De Tussenpaus

The Saint

Ik zie het meer in de hoek van Dacia Logan en FSO Polonez. Die auto's hadden en hebben overigens wel een goed excuus. Het mag vooral nix kosten!

Overigens is R ergens een soortgelijk topic als ik me niet vergis..
No shirt no shoes, no pinball

-D©©©L-

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

WYD

De Dacia Logan station!
Echt het type auto "ik wil wel, maar ik kan niet en het mag niet!"
Waarom een goedkope auto kopen die nieuw is, als je voor dat geld een mooie V70 Classic Estate kunt kopen die kwalitatief veel beter is, ondanks het leeftijdsverschil en de kwaliteit minder in onderhoud kost, meer opties standaard heeft dan de Dacia kan krijgen al betaal je 5000 extra. Ik heb nooit begrepen waarom mensen persé een jonge auto met zo weinig kilometers moeten hebben, zegt denk ik meer iets over de kwaliteit van de auto's die ze rijden.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Turbo-Geek

Met STIP notering op 1 

De AMC Pacer ....

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

haRtV70R

[move][/move]

Turbo-Geek

Laten we wel realistisch blijven en auto's bekritiseren op het uiterlijk. Discussies over kwaliteit en dergelijke snijden weinig hout want echt slechte auto's worden niet meer gemaakt en als je wat minder mazzel hebt sta je met een Volvo ook langs de weg en kan het je ook gewoon een maand salaris kosten. Er zijn geen directe bewijzen dat deze auto's ook per definitie slecht zijn, vaak is het motorisch gedeelte van HELE betrouwbare leveranciers zoals MB, Renault, Mitsubishi, VAG en ga zo maar door.

For what it's worth, de Ssang Young (of whatever) Rexton is gewoon gaaf en zeker met de juiste wielen een dikke SUV ... PUNT  :eusa_hand:
  The things you own end up Owning you !