Kent iemand deze T-5R?

Gestart door Amazon, 02-08-2007 10:01:47

Vorige topic - Volgende topic

Racingbrick

G
Citaat van: Amazon op 02-08-2007 21:46:37
Ik zou morgen gaan kijken, vanavond verkocht! :eusa_wall:

Mag een slotje op.
geen nood, des noods eentje uit Duitsland halen, invoeren is een makkie.
En velen hebben al een mooie met weinig kms daar opgehaald.
Doe ik volgende keer ook. (weer)

Spin!

Citaat van: Racingbrick op 02-08-2007 22:17:26
G
Citaat van: Amazon op 02-08-2007 21:46:37
Ik zou morgen gaan kijken, vanavond verkocht! :eusa_wall:

Mag een slotje op.
geen nood, des noods eentje uit Duitsland halen, invoeren is een makkie.
En velen hebben al een mooie met weinig kms daar opgehaald.
Doe ik volgende keer ook. (weer)

bijvoorbeeld

en nog een...

En een zweudse geule met wat scheude ( doet me denken aan die van mij, voor een prikkie kopen, schadebedrag viel mee...) klik

www.vm-parts.nl

Amazon

Sorry, kon het slotknopje niet vinden.

Laat ik ook maar even zo, nu komen er een paar interessante links voorbij.

Ik heb zelf niet de tijd om die import te verzorgen etc, maar wel geod om te weten!
Bigger and better!

Spin!

Citaat van: Amazon op 02-08-2007 23:51:53

Ik heb zelf niet de tijd om die import te verzorgen etc, maar wel geod om te weten!

KLETS! importeren gaat net zo snel en simpel...kost je een halve dag!!!!

www.vm-parts.nl

Turbo-Geek

Idd kost een halve dag en is in principe sneller dan het kopen bij een dealer die hem nog even 'rijklaar' moet maken en er een APK moet gooien.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

-D©©©L-

Citaat van: Spin! op 02-08-2007 23:53:32
Citaat van: Amazon op 02-08-2007 23:51:53

KLETS! importeren gaat net zo snel en simpel...kost je een halve dag!!!!
Inclusief ophalen, halen en brengen van de trailer en het laten maken van de platen ?!

Turbo-Geek

Welke trailer ?? Niet opgelet in de diverse berichten die hierover gaan ......   :eusa_naughty:
Het transito kenteken maakt het makkelijker vwb import.
Je kan s'ochtends naar de BRD rijden en s'middags terug zijn. De transito platen worden in de BRD gemaakt.
De volgende ochtend ga je keuren en BPM betalen, je kan dan 2 dagen later het kenteken bewijs ontvangen en je NL platen laten maken.

Oh, enne ondertussen kan je (tot max 2 weken) prima rijden met het transito kenteken dus absoluut geen 'downtime'.

Geen wijze woorden van horen zeggen maar ik heb dit een aantal weken geleden zelf nog gedaan  :eusa_whistle:

-D©©©L-

Citaat van: Turbo-Geek op 03-08-2007 00:23:05
Welke trailer ?? Niet opgelet in de diverse berichten die hierover gaan ......   :eusa_naughty:
Het transito kenteken maakt het makkelijker vwb import.
Je kan s'ochtends naar de BRD rijden en s'middags terug zijn. De transito platen worden in de BRD gemaakt.
De volgende ochtend ga je keuren en BPM betalen, je kan dan 2 dagen later het kenteken bewijs ontvangen en je NL platen laten maken.

Oh, enne ondertussen kan je (tot max 2 weken) prima rijden met het transito kenteken dus absoluut geen 'downtime'.

Geen wijze woorden van horen zeggen maar ik heb dit een aantal weken geleden zelf nog gedaan  :eusa_whistle:

ok, dat kan inderdaad.
Je moet er hoe dan ook wel heen, ik ben net even te vaak voor jan met de korte achternaam naar .de gereden.
Nou kan je dat in nederland ook wel gebeuren, maar dat is niet gelijk zo'n eind rijden.

Turbo-Geek

Hangt er vanaf, soms zit een auto niet ver van de Duitse grens af.
Besides met de ICE (zo heb ik het gedaan) ben je sneller op 'verre' bestemmingen dan je denkt.

Eerlijk is eerlijk, je zal WEL wat meer huiswerk moeten plegen voordat je die kant op gaat als de afstand groot is en je moet dus van te voren eigenlijk al weten of je de auto gaat kopen of niet ahv de info die je hebt.

The Saint

Luister vooral naar deze tip:

Citaat van: Turbo-Geek op 02-08-2007 10:30:22
1 tip !
Houd vast aan je voorkeuren, daar kan je later anders spijt van krijgen en je zal niet de eerste zijn die dan later toch weer verkoopt om uiteindelijk dat te kopen wat je altijd wilde hebben.

Helemaal mee eens

No shirt no shoes, no pinball

Amazon

En deze dan?

Bestaat dat een T-5R luxery line? Nee toch?

Is dat een bekende? Wil ik volgende week eens gaan bewonderen. Ik ken de handelaar die hem aanbiedt trouwens ook niet, als iemand daar ervaringen mee heeft?
Bigger and better!

Ludo

Citaat van: Amazon op 04-08-2007 21:52:06
En deze dan?

Bestaat dat een T-5R luxery line? Nee toch?

Is dat een bekende? Wil ik volgende week eens gaan bewonderen. Ik ken de handelaar die hem aanbiedt trouwens ook niet, als iemand daar ervaringen mee heeft?

Kilometerstand:  1 km
Zeer originele nette auto. met origineel bouwjaar en type, onderhoudspapieren en NAP.(gegarandeerde km stand).
.....
grote beurt is 599 meerprijs

die is nieuw, waarom dan een grote beurt. ???

TTT242

Citaat van: Ludo op 04-08-2007 23:48:09

Zeer originele nette auto. met origineel bouwjaar en type, onderhoudspapieren en NAP.(gegarandeerde km stand).
.....

Dat heb ik al bij verschillende NL dealers gezien., ook bij mijn zoektocht naar recentere modellen. Ik snap het niet goed waarom ze de echte km stand er niet bijzetten. Geeft niet veel vertrouwen in mijn ogen.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

The Saint

Citaat van: TTT242 op 05-08-2007 00:19:34
Citaat van: Ludo op 04-08-2007 23:48:09

.....

Dat heb ik al bij verschillende NL dealers gezien., ook bij mijn zoektocht naar recentere modellen. Ik snap het niet goed waarom ze de echte km stand er niet bijzetten. Geeft niet veel vertrouwen in mijn ogen.

(Waarom een grote beurt met een gegarandeerde km stand van 1?   ...)

Kan ik me iets bij voorstellen. Met de echte stand vallen potentiele kopers die Volvo niet kennen snel af. Nu bellen ze misschien en kun je als verkoper wat 8ergrond informatie geven over de km stand bij deze auto's.
No shirt no shoes, no pinball

Amazon

Ik weet inmiddels dat de km stand 250K is. Alle historie zou aanwezig moeten zijn.

Ben benieuwd of de distributieriem onlangs vervangen is.
Bigger and better!