Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

Frans Harkema

Citaat van: Rayman op 25-09-2006 23:22:49
Jongens...maak toch eerst es de koplampglazen schoon...stukken goedkoper... ;D ;D ;D

2,36  Hé, hou eens op!

Frans Harkema

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 25-09-2006 23:24:05
Citaat van: Rayman op 25-09-2006 23:22:49
Jongens...maak toch eerst es de koplampglazen schoon...stukken goedkoper... ;D ;D ;D
Klopt als een bus ;D

2,26  Wel ja....

BenC70ES

Kan je evengoed de linkerkoplamp op Marktplaats zetten... levert geld op en je luchtfilter krijgt meer lucht.

Voila, heel voordelelige PK-winst  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Turbobiker

Kijk, Ben komt op dreef

-2 hap zou ik zeggen ;D
De Tussenpaus

Frans Harkema

Citaat van: BenC70ES op 25-09-2006 23:25:47
Kan je evengoed de linkerkoplamp op Marktplaats zetten... levert geld op en je luchtfilter krijgt meer lucht.

Voila, heel voordelelige PK-winst  ;D

Nee, geen argument. Een voertuig behoort 2 werkende koplampen te voeren, 1 uur na zonsondergang.

Jeroentjuh

Citaat van: M a r c op 25-09-2006 21:13:16
Citaat van: elianmars op 25-09-2006 20:05:07

Wat wel een beetje irri is, is dat als de verlichting na een tijdje branden uitgeschakeld is, er vocht aan de binnenkant van zowel de knippers als de koplampen verschijnt. Ziet er zo goedkoop uit....... :eusa_naughty:

Heb je de rubberen ring van de stelmotors er wel weer tussen gedaan?  Want vocht in de koplampen heb ik nog nooit gezien. In de knipperlichten wel, da's normaal, als de lampen opwarmen trekken deze na het uitzetten vocht aan, hebben de originele knippers ook, maar die zijn gematteerd en daarom zie je dat niet.

Nog een tip,  duw de connectors goed vol met vaseline of zuurvrij vet want anders krijg je corrossie op de stekkertjes.

Ik heb de eerste week ook vocht in me koplampen gehad, nu nix meer te vinden......

En de originele knippers hebben niet allemaal vocht erin hoor, zie er toch heel wa per week voorbij komen.......

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 25-09-2006 23:06:08
Marcel is nog bezig met ombouwen, dus die kan vast alles nog wel even terugzetten en een foto van het oude lichtbeeld maken en dan de nieuwe lampen weer monteren ;D

Eh Lars...... even terugbladeren. Ik ben er mee klaar, hoor!  ;D

Ik ben blij dat ze er eindelijk in zitten. Ga nu echt de oude koplampen niet meer terug zetten......  :eusa_naughty: :eusa_naughty:

elianmars

elianmars

Citaat van: Frans Harkema op 25-09-2006 22:50:55
Ik moet jullie allen complimenteren. Bijna 1000 reacties betreffende een setje plastic gloeilampverpakkingen met goedkoop blank Hong Kong glas waar je niets beter mee ziet en wat honderden euri kost. Als het nou PK's opleverde, maar zelfs dat niet!

Knap hoor.... :eusa_clap:
KNIP
Kómmaar, kómmaar, kom kom kom....
;D

Fransie, Fransie, Fransie........ dit is de afdeling OPTISCHE TUNING. Wat heeft dat in hemelsnaam met pk's te maken?

(Is dit nou een hap, of niet?  :eusa_think:)

Turbobiker

De Tussenpaus

Frans Harkema

Minstens 4,5  (incl. citaat van mij, dat zijn de echte!)   :evil:

thuur

Gelukkig staat dit onder het Tuningsboard, dus kan ik alles wegmikken ;D

Gr :-X

elianmars

Citaat van: thuur op 25-09-2006 23:43:26

Go Arthur, go!!!  :eusa_clap: :eusa_clap: ;D

Turbobiker

Volg het spoor van Frans ::)
De Tussenpaus

Frans Harkema

Ho even, sinds de ICT affaire wat Hirsch Ballin destijds de kop kostte wordt machtsmisbruik zwaar aangerekend!