Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

En Thuur, jij vindt die neppers toch niet mooi zeker ??? (en anders vragen we Mehn alles weer terug te zetten :angel: Die is voor origineel)
De Tussenpaus

thuur

Citaat van: Turbobiker op 25-09-2006 23:47:38
En Thuur, jij vindt die neppers toch niet mooi zeker ??? (en anders vragen we Mehn alles weer terug te zetten :angel: Die is voor origineel)

Ik had ze bijna besteld voor op mijn eerste 850... Die rode (if you can remember ;)).

Het spoor van Frans ben ik nu in kaart aan het brengen. Ik leg het voor aan opperhoofd Ben :eusa_angel:

Gr ;D

Frans Harkema

Citaat van: thuur op 25-09-2006 23:51:35
Het spoor van Frans ben ik nu in kaart aan het brengen. Ik leg het voor aan opperhoofd Ben :eusa_angel:

Gr ;D

Allez, allez, 't is goe hè. Ik zal mijnen mening maar weer terug uit steken, wa? Moar 't was plesant veur 't moment!  ;)

thuur

Citaat van: Frans Harkema op 26-09-2006 00:03:27

Gr ;D

Allez, allez, 't is goe hè. Ik zal mijnen mening maar weer terug uit steken, wa? Moar 't was plesant veur 't moment!  ;)

Was maar een geintje Frans ;D

Gr ;)

elianmars

Citaat van: Frans Harkema op 26-09-2006 00:03:27

Gr ;D

HAP!!!!!!!
;D ;D

Frans Harkema

Misselijk menneke!  (« Antwoord #983 Gepost op: Vandaag om 00:16:43 »)

;D

thuur

M a r c

hehe, eindelijk weer een leuke thread  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: Ludo op 25-09-2006 23:02:21
zijn daar foto's van?.
voor en na...

We zetten onze roffels wel eens 's avonds naast elkaar, dan zie je het verschil. ;)

Heb geen zin die dingen weer om te gaan bouwen naar origineel om een foto te maken.

If it's not blown, it sucks...

Turbobiker

De Tussenpaus

Jeroentjuh

Citaat van: Jeroentjuh op 25-09-2006 23:30:44
Citaat van: M a r c op 25-09-2006 21:13:16
Citaat van: elianmars op 25-09-2006 20:05:07

Wat wel een beetje irri is, is dat als de verlichting na een tijdje branden uitgeschakeld is, er vocht aan de binnenkant van zowel de knippers als de koplampen verschijnt. Ziet er zo goedkoop uit....... :eusa_naughty:

Heb je de rubberen ring van de stelmotors er wel weer tussen gedaan?  Want vocht in de koplampen heb ik nog nooit gezien. In de knipperlichten wel, da's normaal, als de lampen opwarmen trekken deze na het uitzetten vocht aan, hebben de originele knippers ook, maar die zijn gematteerd en daarom zie je dat niet.

Nog een tip,  duw de connectors goed vol met vaseline of zuurvrij vet want anders krijg je corrossie op de stekkertjes.

Ik heb de eerste week ook vocht in me koplampen gehad, nu nix meer te vinden......

En de originele knippers hebben niet allemaal vocht erin hoor, zie er toch heel wa per week voorbij komen.......

Nou vandaag was er eens een klein beetje regen, en jahoor, weer vocht in de koplampen  :-\ ben ik nu de enigste met dit probleem?

animalT5R

Heb ik met mijn lampen ook gehad,kijk de kitrand even goed na.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Jeroentjuh

Citaat van: animal op 26-09-2006 18:42:21

De glazen zijn toch niet gekit? Zijn toch net als origineel met een rubber?

Glazen zijn er wel eens afgeweest vermoed ik, want er zitten allemaal vegen aan de binnenkant van de koplampglazen  :eusa_think:

animalT5R

Citaat van: Jeroentjuh op 26-09-2006 18:45:43

Glazen zijn er wel eens afgeweest vermoed ik, want er zitten allemaal vegen aan de binnenkant van de koplampglazen  :eusa_think:

Bij mij is dit wel het geval,maar ik heb dan ook zo een vw geval :eusa_doh:
Bij mij zijn die glazen dus gekit en zat er een klein gaatje in,waardoor ie mistig werd aan de binnenzijde. . . .
Weet niet hoe het bij de unit's zit die in de volvo zit,maar is ten slotte ook een unit die gemaakt is in het land van de rijzende zon(zeg maar)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

haRtV70R

Citaat van: Jeroentjuh op 26-09-2006 18:45:43

Bij  mij waren er ook een paar klemmetjes af en ik mis er 1. ??? Had ook het idee dat er aan ''gesjoemeld'' was. Maar ik heb nooit last van vocht... ;)(in de lampen dan hehe)
[move][/move]