Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

fearless

In de koplampen heb ik 1 keer een klein beetje vocht gehad. Is vanzelf weer verdwenen en nooit meer terug gekomen.

In de knipperlichten had/heb ik ook vaak vocht. Heb een heel klein gaatje in de onderkant geboord. Dit scheelt al wel een beetje.

M a r c

Ik heb het al opgenomen met de leverancier. Want in de koplampen hoort gewoon geen vocht te komen. Haal anders het glas een keer los en kijk of de rubber goed zit. Eventueel wat vaseline erop en weer terugzetten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

volvos60t5

Citaat van: M a r c op 06-09-2006 23:24:29
Citaat van: volvos60t5 op 05-09-2006 23:16:17
Het duurde even maar afgelopen zondag dan toch eindelijk de lampen bij een medeforummer (polleke) op zijn zwarte V70 AWD R gezet:

Moet zeggen dat het erg mooi staat!

Hij zou niet de eerste zijn die vergeet om de lampjes voor de stadslichten te monteren.... Helaas moet je ze dan weer helemaal demonteren om via de rubberen stop aan de onderkant alsnog deze pitjes in de fittingen te steken.

De lampen stonden niet aan dus.... Hieronder nog wat foto's van de lampen als ze wel aan staan:

Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

elianmars

Vandaag de wagen gewassen in de wasbox. Zoals verwacht wel vocht in de knipperlichten (rechts meer dan links), maar van vocht in de koplampen geen sprake (meer).
De koplampen zijn dus gelukkig toch vochtvrij.

Ik ontdekte wel een paar vingerafdrukken aan de binnenkant van het rechter knipperlicht toen er wat vocht verscheen. Ben benieuwd van welke Aziaat die zijn  ;D

fbm

Citaat van: elianmars op 01-10-2006 18:05:09
Vandaag de wagen gewassen in de wasbox. Zoals verwacht wel vocht in de knipperlichten (rechts meer dan links), maar van vocht in de koplampen geen sprake (meer).
De koplampen zijn dus gelukkig toch vochtvrij.

Ik ontdekte wel een paar vingerafdrukken aan de binnenkant van het rechter knipperlicht toen er wat vocht verscheen. Ben benieuwd van welke Aziaat die zijn  ;D

Bij mij zitten de knippers vol met vocht, op het glas dan he  :eusa_shhh: gelukkig hoef ik nog geen goudvis te halen om er in te laten zwemmen ;D ;D

elianmars

Vandaag met de regen zijn de knippers helemaal beslagen van binnen. Ook op de linker knipper zitten vingerafdrukken aan de binnenkant  ::)

Helaas nu toch ook iets vocht aan de binnenkant van de linker koplamp.

Ik ben benieuwd wanneer ik me er écht aan ga storen en hoe lang ik het dan vol kan houden om ze te laten zitten.......  :eusa_whistle:

animalT5R

Hoe klein zijn die japanse glazenwassers van tegenwoordig  ???   :eusa_shifty:  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

elianmars

Citaat van: animal op 02-10-2006 18:44:48
Hoe klein zijn die japanse glazenwassers van tegenwoordig  ???   :eusa_shifty:  ;D

Niet klein genoeg, helaas. Anders had ik er wel een stelletje laten wonen in m'n lampen. Kunnen ze mooi de boel droog zemen aan de binnenkant  :eusa_doh:

Jeroentjuh

Nu de buien heviger worden wordt de hoeveelheid vocht in de koplampen ook meer  :eusa_snooty:

Het moet ook niet meer worden want dan gaan ze er weer uit.....

face.flava

Citaat van: Jeroentjuh op 02-10-2006 20:12:18
Nu de buien heviger worden wordt de hoeveelheid vocht in de koplampen ook meer :eusa_snooty:

Het moet ook niet meer worden want dan gaan ze er weer uit.....

opnieuw sealen,....

Frans Harkema

Proficiat jongens, 1000+ berichten over een paar peertjes!  :eusa_clap:

ief

Citaat van: Frans Harkema op 03-10-2006 01:00:04
En het vocht probleem is nog steeds niet opgelost.... :eusa_shhh:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

thuur

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 03-10-2006 01:02:21

Jawel, voor vocht in de knippers heb ik de oplossing al eens gepost in deze draad ::)

Gr :-X

Emiel

:eusa_dance:

Ziek hé Frans?

elianmars

Citaat van: thuur op 03-10-2006 09:57:22
Citaat van: ieV70 (Ivo) op 03-10-2006 01:02:21

Jawel, voor vocht in de knippers heb ik de oplossing al eens gepost in deze draad ::)

Gr :-X

Moet ik nou echt alle 67 pagina's door gaan lezen?

Is jouw oplossing dezelfde als van Ivo (gaatje boren)?