Met of zonder?

Gestart door mehn, 10-08-2007 21:23:59

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik vind nog steeds de ruimte van de estate tegen vallen, dus ben blij met de roofrails  :eusa_snooty:

MichielMaas

Wat vormgeving betreft zonder, maar een estate hoort met rail. De vraag naar dak- lastdragers voor de amazon is ook erg groot en als deze mooie ouwe er mee uitgevoerd is,  istie veel mooier, dus...... met rail en met spoiler.  :eusa_eh:

RATFINK

Zonder dakrails en zonder spoiler ( zie de mooie ronde vorm van de achterruit beter  ;D )

ovlov 058

Citaat van: RATFINK op 29-12-2007 22:42:35
Zonder dakrails en zonder spoiler ( zie de mooie ronde vorm van de achterruit beter  ;D )

Spoiler is toch om de ronde vorm van de achterruit te beschermen, en de schoonheid is mooi meegenomen ;D

RATFINK

Citaat van: ovlov 058 op 13-01-2008 21:05:32

Spoiler is toch om de ronde vorm van de achterruit te beschermen, en de schoonheid is mooi meegenomen ;D

Als een soort BH bedoel je  ;D

Ik zie ronde vormen liever zonder bescherming  ;)

elianmars

Ik vind de ronde vorm van de achterruit juist het enige niet mooie van de estate. Als de spoiler er op zit, ziet de achterkant er weer vierkant uit, net als de rest van de wagen.

VolvoDeMio

Zonder dakrails: stationwagen  :eusa_whistle:
Met dakrails: estate

Zonder spoiler: mooi, moest er wel eerst aan wennen
Met spoiler: iets te nadrukkelijk aanwezig (subtieler zou beter geweest zijn).

RATFINK

Citaat van: elianmars op 14-01-2008 22:16:02

Ik vind de ronde vorm van de achterruit juist het enige niet mooie van de estate. Als de spoiler er op zit, ziet de achterkant er weer vierkant uit, net als de rest van de wagen.

Dan praat je toch wel over een 855 he en niet over een V70, die is namelijk niet vierkant van voren ;)

elianmars

Citaat van: RATFINK op 14-01-2008 22:26:42
Citaat van: elianmars op 14-01-2008 22:16:02

Dan praat je toch wel over een 855 he en niet over een V70, die is namelijk niet vierkant van voren ;)

Voor de huidige maatstaven is een V70 nog wel vierkant.

Toch?  :eusa_shifty:

RATFINK

Citaat van: elianmars op 14-01-2008 22:28:17

Toch?  :eusa_shifty:

Ja inderdaad volgens huidige maatstaven wel  ;D

elianmars