FF voorstellen

Gestart door Multatooli, 17-08-2007 15:35:06

Vorige topic - Volgende topic

Multatooli

Sinds december 2006, ben ik in het bezit van een Volvo 850 estate 2.5 LPG G3 uit 1996. Voor het eerst ben ik in aanraking gekomen met een Volvo 850 toen mijn zus in 1995 op een beurs de stand van de Volvo 850 bemande. Meteen maakte de auto veel indruk op mij. Toen nooit kunnen denken dat ik er later zelf een zou hebben...

Naast dat het een fantastische auto is, is hij ontzettend praktisch voor mij. Ik ben meubelmaker/interieurbouwer en eigenlijk kan ik uitstekend uit de voeten met de auto en een aanhanger. Veel van mijn collega meubelmakers hebben een busje en een auto. Dat is best kostbaar en onpraktisch in de stad. Met de 850 kan ik een boel voor elkaar krijgen wat je met een gemiddelde auto niet lukt. Bovendien is de auto in een vloek en een zucht omgebouwd naar een zeer confortable reisgenoot. Zelfs in de slechte staat waarin ik hem aangeschaft heb bij een universele garage (hier kan ik een klein boek over schrijven) heeft de auto veel indruk op mij gemaakt.

Via een vriend met een 850 ben ik aan een uitstekende monteur gekomen. Onlangs heeft hij naar alle tevredenheid de grootste onderhouds zaken onderhanden genomen en de auto heeft een enorme stap vooruit gemaakt.

Geweldig om te zien dat een auto zo veel kan losmaken. Een dynamisch Forum en vele mensen die hun ziel en zaligheid in de auto stoppen. Het 850 virus sluimert ook in mij.

Arien

Hoi, welkom en veel plezier gewenst met je 850 estate.
Wanneer kunnen we enkele fotos bewonderen?

Marc O.

Citaat van: Multatooli op 17-08-2007 15:35:06
Het 850 virus sluimert ook in mij.

"Sluimert"?? Volgens mij verkeer je nog in de ontkenningsfase ;D Welkom!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Multatooli

Even sluimeren opgezocht van Dale: slui·me·ren (onov.ww.)
1 dommelen
2 verborgen aanwezig zijn, niet actief zijn => broeien

:eusa_think:

Bijvoorbeeld aan de afname van mijn liquide middelen op de bankrekening kan ik inderdaad niet zeggen dat het niet actief aanwezig is. De investering voelt aan als de moeite waard. Ik moet je dus gelijk geven; sluimeren is een wat dubieus gekozen woord.