Wat vinden jullie zo "kicken" aan jullie 850?

Gestart door CharlieFox, 22-08-2007 23:27:00

Vorige topic - Volgende topic

Enno

even op youtube luisteren naar de diverse sounds...als je er in rijdt ;) hoor je het live.....

Zeker als je wat veranderd hebt aan je volvo...qua weglegging & Uitlaat...denk ik dat je naast het stoere zweedse uiterlijk ook een wolf in schaapskleren hebt.....gewoon mooie ingetogen auto's die eigenlijk gewoon super zijn.....

pwassink

Om als (te) lang mens iemand te horen zeggen voor een lange rit :

Je mag de stoel wel anders zetten hoor .. ?

Wrom hij zit prima zo .. !   ;D

Ik ga voor de algehele beleving,misschien is het een beetje meer power, 
maar toch altijd weer de brede grijns als je ermee rijdt ..  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

ief

Tsja, geen idee eigenlijk...ze rijden wel aardig.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Rita

Citaat van: Enno op 23-08-2007 20:19:56

Zeker als je wat veranderd hebt aan je volvo...qua weglegging & Uitlaat...denk ik dat je naast het stoere zweedse uiterlijk ook een wolf in schaapskleren hebt.....gewoon mooie ingetogen auto's die eigenlijk gewoon super zijn.....

Met die wolf in schaapskleren ben ik het helemaal eens 8) heb me vandaag weer verbaasd over het feit hoe snel die kan accelereren... mijn collega-snelwegoprijders zijn gewoon nergens te bekennen, heeeeerlijk :angel:

Vertigo

Vraag: Wat vinden jullie zo "kicken" aan jullie 850?

Antwoord: Alleen de actieradius niet, de rest wel 8)

Enno

ik heb nog iets wat ik zo kicken vind...

je rijdt 10 uur op een dag...3 korte tussenstops...en je stapt zo fris als een hoentje uit ;)...

heb ik nog bij geen een andere auto meegemaakt...

Duell

:eusa_shifty: volgens mij is de vormgeving nog niet genoemd. Die vindt ik behoorlijk kicke !
En natuurlijk dat mooi vormgegeven dashboard en stoelen. Oh ja voor dat ik het vergeet, hij rijdt zo onwijs lekker.

En natuurlijk de vormgeving  ;D

Mod's edit: off topic quote verwijderd

Flipjes 850 R

Citaat van: why-not op 23-08-2007 18:59:26
M'n Kickdown :eusa_whistle:

+ 1  Is toch fantastisch dat geluid als je +/- 40 km/h rijdt, en dan vol gas geeft . Is als  :eusa_boohoo: :eusa_boohoo: in je oren !!!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

RRRRR_Ramon

Het stoere, het Zweedse, het degelijke, het fraaie, het rustige, het fijne, het mooie en zoals DCCL het al zo mooi omschreef; het "thuiskomen"! ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

ief

Citaat van: RRRRR_Ramon op 23-08-2007 22:55:19
Het stoere, het Zweedse, het degelijke, het fraaie, het rustige, het fijne, het mooie en zoals DCCL het al zo mooi omschreef; het "thuiskomen"! ;D
Thuis komen?? ;D ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

RRRRR_Ramon

Citaat van: ief op 23-08-2007 22:58:01
Citaat van: RRRRR_Ramon op 23-08-2007 22:55:19
Thuis komen?? ;D ;D

Vraag maar aan Gee......  ::)  8)  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

breakman

the sound van die 10 kleppen die zwaar roffelen ! het comfort(beste zetels ooit) en de degelijkheid !

en het feit natuurlijk dat ze zoveel leuke chauffeurs hebben die dagelijks vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan op een forum ! :eusa_clap:

pooh

Dat er 6 grote vari kennels achterin kunnen is zeker niet het soort antwoord waar je naar zoekt....

:eusa_shifty:

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

daytonawim

Als je er zuinig op bent wil het niet echt snel kapot gaan, de zwakke punten, zijn relatief gemakkelijk te verhelpen, zeker t.o.v. andere merken ( denk maar aan draagarmen)

verder vind ik de S70 fijner dan de 850

Geen auto type 10 in een dozijn :-)

En bijna vergeten een echte SUPER auto om op probleemloos ZEER veel kilometers op LPG te kunnen rijden.
echt jammer dat Volvo die lijn niet heeft doorgetrokken  in de huidige motoren lijn  :eusa_wall: :eusa_wall:

pwassink

Citaat van: pooh op 23-08-2007 23:26:11
Dat er 6 grote vari kennels achterin kunnen is zeker niet het soort antwoord waar je naar zoekt....

:eusa_shifty:

Dat tie met een karretje van een meter of 10 nog lekker sturen wil ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂